Skocz do zawartości




- - - - -

[M102] Gaśnie na LPG



34 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 kwietnia 2014 - 07:20

OK, zastosuje się do wskazówek, właśnie jade na domek i zawsze przy z zjeżdżaniu z asfaltu mi gaśnie. Czytałem o tym z innych tematów ale mi po mieście nie gaśnie to myślałem że to nie to ale spróbować nie boli i nie kosztuje .Zobaczę teraz jak będzie a ten skrót ''cis'' to co oznacza?



#12 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 kwietnia 2014 - 10:40

Nie pomogło auto gaśnie dalej. Wg mnie problem leży w instalacji, regulacji i kto wie czy nie w reduktorze. Był regenerowany na zestawie oryginalnym ale nie wiadomo czy gaziarz wymienił wszystko co było w zestawie i czy wyczyścił dokładnie.

Użytkownik nicu89 edytował ten post 13 kwietnia 2014 - 10:42


#13 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 13 kwietnia 2014 - 18:59

Mi to wygląda na to że podczas hamowania silnikiem masz za bogatą mieszankę i Ci go zalewa po prostu zuboż trochę na jałowych i zobacz może się poprawi ;) Jak silnik Ci dobrze pracuje na pb to raczej jest problem w nieprawidłowej regulacji .

#14 Offline   Mastur


  • Postów: 180
  • Na forum od: 11 sty 2012
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 kwietnia 2014 - 21:16

Zamiast wyginania rury dolotu polecam kompensację ciśnienia. Ciśnienie z dolotu przekazujemy rurą do parownika na drugą stronę membrany.

#15 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 kwietnia 2014 - 12:23

Mastur, masz u siebie taki patent? Jakieś foto?

#16 Offline   Mastur


  • Postów: 180
  • Na forum od: 11 sty 2012
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 kwietnia 2014 - 22:58

Moja komora silnika jak narazie nie nadaje się do publicznych pokazów. Jeden koniec węża zakończony szybkozłączką z gwintem w parowniku (lr se81, otwór fabrycznie do tego przeznaczony) ,a drugi w dziurze po małym zapłonie między obudową filtra i rurą elastyczną, uszczelnione taśmą. Próbowałem wziąć ciśnienie wystawiając sam przewód w kierunku jazdy i już zza filtra powietrza, ale coś mi tam nie pasowało, nie pamiętam już o co chodziło. Skutki są takię, że nie ważne czy jadę 120 czy stoję w miejscu, podciśnienie na mieszalniku jest ~ równe i skład mieszanki też. Ale między filtrem a mikserem chyba lepiej wejść.

#17 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 kwietnia 2014 - 08:00

Nie kapuje chyba. Mam taki reduktor i z którego otworu ma wychodzić wąż o którym mowa. http://olx.pl/oferta...D5-ID5ksgp.html
Otwór na zdj nr3 czy 5? Ten wąż jest podpięty pod dolot i do reduktora? Powietrze z dolotu ma wpadać ma membranę?

#18 Offline   Mastur


  • Postów: 180
  • Na forum od: 11 sty 2012
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 kwietnia 2014 - 12:02

http://mtvk.pl/kordi...a_tartarini.pdf

#19 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 kwietnia 2014 - 12:42

Aha, to jednak z początku dobrze myślałem ale zwątpiłem bo ten otwór nie jest gwintowany u mnie i myslałem jak tam coś wkręcić skoro jest on do tego przeznaczony. Zastosuje chyba taki patent.

#20 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 kwietnia 2014 - 18:29

Mastur próbowałeś wąż połączyć z np lejkiem i skierować bezpośrednio jak chwyt powietrza, żeby powietrze wpadało? Myśle nad tym bo nie chcę dziurawić obudowy od filtra a z tym lejkiem bym spróbował to tylko bym wyciął otwór w plastiku obok chłodnicy i lejek przykręcił do niego.








Podobne tematy Zwiń