#51
Napisano 27 kwietnia 2015 - 23:45
Mi 2.3 na blosie przy normalnej jeździe paliło 12 w mieście.
Na 2.5-3 tyś to trzymam biegi, dopiero powyżej je zmieniam jak się rozpędzam, ale lepsza trójka 2500obr, niż czwórka 2000obr.
Jak wykluczysz lewe powietrze, to zajmiemy się sprawą miksera, być może jest zbyt duży, ewentualnie można przytkać dolot i wtedy zakręcić trochę gazu, powinien jeździć w miarę tak samo dynamicznie na gazie.
#52
Napisano 28 kwietnia 2015 - 06:59
Użytkownik JuR dnia 27 kwietnia 2015 - 23:45 napisał
Mi 2.3 na blosie przy normalnej jeździe paliło 12 w mieście.
Na 2.5-3 tyś to trzymam biegi, dopiero powyżej je zmieniam jak się rozpędzam, ale lepsza trójka 2500obr, niż czwórka 2000obr.
Jak wykluczysz lewe powietrze, to zajmiemy się sprawą miksera, być może jest zbyt duży, ewentualnie można przytkać dolot i wtedy zakręcić trochę gazu, powinien jeździć w miarę tak samo dynamicznie na gazie.
Też tak myślałem o przykastrowaniu dolotu powietrza ale czy ja wiem czy to coś zmieni, mniej więcej ile przykastrować tego powietrza? i rurę dolotu dać na wprost czy zostawić odgiętą w bok? a najbardziej mnie to wk...a że to nowiutka inst lpg, jeszcze bym zrozumiał jak nie którzy piszą o instalacjach 10-15-o letnich, a czym bedzie spowodowany ten tryb awaryjny ke- jetronica i jak się dowiedzieć co w nim padło? w bmw to wiadomo kompik i wszystko czarno na białym a tu a propo bmw rypłem się w modelu chodziło mi o e38 nie e39 a jeszcze jak juz piszemy to tego blosa jak sie to reguluje-ustawia
#53
Napisano 28 kwietnia 2015 - 07:38
Rura w bok, a ze zwężkami musisz się pobawić, na dzień dobry ze 20% przytkaj.
Mikser siedzi bezpośrednio na przepływce ? Jak Ci się chce, to wrzuc fote miksera, może tu leży problem.
Te lewe powietrze też sprawdź, bo to ważne, żeby szczelnie było.
Z tym ke jetem, to kawałek czytania i musisz uderzać do innego tematu, jest podwieszony (w pierwszych 10ciu od góry) w dziale mechanika.
Blos, dwie śruby, jedna od jałowych mała, druga od mieszanki duża, jest jeszcze podwieszka gilotyny trzecia śruba, ale to nas nie interesuje i ma być wykręcona na maksa i gilotyny niedotykać. Na dzień dobry obie śruby wkręcić, dużą wykręcic o 2.5-3obr obr, małą o 3/4-1obr i już auto jeździ, potem poprawki, niby analizer potrzebny, ale z jajami da się ogarnąć bez, choć dobrze by to było z analizerem jednak dopieścić.
#54
Napisano 28 kwietnia 2015 - 08:10
1. Przekręć zapłon do kontrolek i sprawdź, czy ZPD "klika" po 10 sekundach- jeśli nie klika to on jest winny
2. Sprawdź jaki powinieneś mieć sterownik i czy taki masz (ewentualnie podaj tutaj 6-cio cyfrowy numer silnika z nalepki przy reflektorze, sprawdzimy wspólnie)
3. Wytargaj srebrny przekaźnik koło akumulatora i zobacz a) czy bezpiecznik u góry nie jest spalony, b) czy w środku na płytce przekaźnika nie popękały luty, profilaktycznie nawet należy je poprawić dla spokoju
Jak nie zacznie normalnie pracować na zimno to spotkamy się w innym temacie, jak JuR już zaznaczył Od tego moim zdaniem zacznij, w drugiej kolejności powalcz ze spalaniem gazu.
#55
Napisano 28 kwietnia 2015 - 16:51
Co do gazu to trzeba go po prostu go ustawić, ale dziwię się, że założyłeś 1. generację, a nie 2. Jak Ci spalał 15l Pb to 1gen spokojnie może spalić 18l, nie ma cudów. Mi raz wyszło 6,7 na trasie z tym silnikiem, ale nie miałem wtedy analizatora i przesadziłem z zakręcaniem reduktora, podobno niezdrowo dla gniazd zaworów.
Daj fotę miksera i napisz co za sterownik i reduktor masz w tej instalacji.
#56
Napisano 29 kwietnia 2015 - 08:01
#57
Napisano 29 kwietnia 2015 - 10:50
#58
Napisano 29 kwietnia 2015 - 20:10
Użytkownik Sawyer dnia 28 kwietnia 2015 - 08:10 napisał
Zawór ZPD nie klikał nie wiem czy ma klikać glośno czy tylko tykać ale nic nie słyszałem, czyli wymiana czy reanimacja (jeśli jest to możliwe)?
a tego nr silnika nie znalazłem, mam na myśli numer koło lampy, może się odkleiła lub poprzednik któryś zdarł
Użytkownik HARAS edytował ten post 29 kwietnia 2015 - 20:11
#59
Napisano 29 kwietnia 2015 - 22:35
Trzeba sprawdzić czy napięcie na niego jest podawane i czy on sam pracuje.
#60
Napisano 30 kwietnia 2015 - 07:22
Użytkownik w0jta5 dnia 29 kwietnia 2015 - 22:35 napisał
Trzeba sprawdzić czy napięcie na niego jest podawane i czy on sam pracuje.
Użytkownik Sawyer dnia 28 kwietnia 2015 - 08:10 napisał
Użytkownik Mastur dnia 29 kwietnia 2015 - 10:50 napisał
2. Szczerze wątpię, aby gaziarz montował instalke drugiej gen i wsadził tam zwykły register - no bo po co wtedy to montować ? (instalacja ma miesiąc czasu)
3. Jak już by tak teoretycznie zrobił, to sterownik niema wpływu na spalanie lpg, bo nie reguluje mieszanki krokowcem, który jest zastąpiony registrem.
Sterownik zapięty z przełącznikiem gazu, wtedy działa tylko na zasadzie włącz gaz wyłącz benzynę i odwrotnie, a informacje z poszczególnych czujników jakie dostaje nie wpływają na nic, bo i tak nie może ingerować w mieszankę.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|