Spokojnie weszła bania i nawet jest miejsce na litrową butelke elf`a więc niemam żadnego problemu z wymianą żarówek, niechciałem normalnej bani bo mój jest 7os.
0
Instalacja LPG m111 2.0
Rozpoczęty przez Gość_Skoor_, lip 19 2011 14:49
18 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 29 grudnia 2011 - 13:30
#12
Napisano 21 lipca 2014 - 18:13
Witam,
mam M111 ale 2,2l w E220 z 1995r. Już minęło trochę czasu i chciałbym się dowiedzieć jak wygląda dzisiaj sytuacja zakładania LPG w moim aucie.
Napisałem już do kilku zakładów i chciałbym się od Was dowiedzieć czegoś obiektywnego, żeby nie być tak bezbronnym na propozycje "fachowców".
Jestem studentem i zależy mi na jak najmniejszej cenie instalacji, ale oczywiście z rozsądkiem. Instalację chciałbym założyć w Lesznie (Wlpk), albo w Słubicach(Lubuskie). Podejrzewam, że w w Słubicach będzie niepotrzebnie drożej z uwagi na klientelę niemiecką.
Otrzymałem propozycję z jednego z zakładów w Lesznie:
- STAG 4 Qbox,
- wtryskiwacze AC W01,
- reduktor AC R01.
3 lata gwarancji na instalację LPG bez limitu km.
Cena 2400zł
Inny zaproponował mi instalację 2. generacji. Czy jest sens zakładania 2. generacji w M111 jak wyjdzie dużo taniej?
Pozdrawiam
Nikolaj
mam M111 ale 2,2l w E220 z 1995r. Już minęło trochę czasu i chciałbym się dowiedzieć jak wygląda dzisiaj sytuacja zakładania LPG w moim aucie.
Napisałem już do kilku zakładów i chciałbym się od Was dowiedzieć czegoś obiektywnego, żeby nie być tak bezbronnym na propozycje "fachowców".
Jestem studentem i zależy mi na jak najmniejszej cenie instalacji, ale oczywiście z rozsądkiem. Instalację chciałbym założyć w Lesznie (Wlpk), albo w Słubicach(Lubuskie). Podejrzewam, że w w Słubicach będzie niepotrzebnie drożej z uwagi na klientelę niemiecką.
Otrzymałem propozycję z jednego z zakładów w Lesznie:
- STAG 4 Qbox,
- wtryskiwacze AC W01,
- reduktor AC R01.
3 lata gwarancji na instalację LPG bez limitu km.
Cena 2400zł
Inny zaproponował mi instalację 2. generacji. Czy jest sens zakładania 2. generacji w M111 jak wyjdzie dużo taniej?
Pozdrawiam
Nikolaj
#13
Napisano 22 lipca 2014 - 00:41
Użytkownik pfilipiuk dnia 20 lipca 2011 - 19:11 napisał
ja mam staga 300 plus i zavoli i hana h2000 czerwona i jest ok.
#14
Napisano 30 stycznia 2017 - 12:06
[s124] M111 2.0 1996
Jaka sekwencję zakładać ? Czy coś się zmieniło jeśli chodzi o podzespoły w ostatnich latach ? Chcę dobrą instalację bez oszczędzania. /bez problemów/
Jaka sekwencję zakładać ? Czy coś się zmieniło jeśli chodzi o podzespoły w ostatnich latach ? Chcę dobrą instalację bez oszczędzania. /bez problemów/
#15
Napisano 30 stycznia 2017 - 12:41
Nie wiem co się zmieniło, jak od 4 lat mam sequent24 i nie narzekam - 100zł co roku na filtry i regulację i wszystko w temacie.
#16
Napisano 30 stycznia 2017 - 13:23
BRC jest dobre i można śmiało polecić.
Ja z kolei lubię STAGa, ludzie uważają go za trochę gorszego jak BRC, ale z punktu widzenia eksploatacji nie miałem problemów (nie w MB). No i STAG to polski produkt więc jest pewna wartość dodana
Ja z kolei lubię STAGa, ludzie uważają go za trochę gorszego jak BRC, ale z punktu widzenia eksploatacji nie miałem problemów (nie w MB). No i STAG to polski produkt więc jest pewna wartość dodana
#17
Napisano 07 lutego 2017 - 10:41
Jakiś bardzo dobry warsztat godny polecenia w Poznaniu lub okolicach ? (Sekwencja)
#18
Napisano 20 kwietnia 2017 - 12:54
Witam!
Mam ciekawe pytanie a mianowicie ; domohego mercedesa włozylem nowy silnik (m111) 200E ,mam instalacje gazowa, do nowego przelozylem tylko listwe wtryskowa . Na poczatku w celu sprawdzenia silnika jezdzilem tylko na Pb ( silnik kupiony za 400zl sprawuje sie b.dobrze)mialem szczescie poprostu...wracajac do tematu - Po sprawdzeniu i ocenie ze silnik chodzi dobrze postanowilem sprawdzic jak pracuje na LPG - okazalo sie ze oprocz przekladki silnika i listwy najprawdopodobniej trzeba bedzie cos jeszcze zrobic...i tu moje pytanie co? Jezeli spotkaliscie sie z podobnym zagadnieniem lub macie Państwo wiedzę prosze o podpowiedzi,wiem ze moge odrazu pojechac do gazownika ale na poczatku chcialem spytac Forumowiczów:) pozdrawiam! Mysle ze w dobrym miejscu wstawilem posta
Mam ciekawe pytanie a mianowicie ; domohego mercedesa włozylem nowy silnik (m111) 200E ,mam instalacje gazowa, do nowego przelozylem tylko listwe wtryskowa . Na poczatku w celu sprawdzenia silnika jezdzilem tylko na Pb ( silnik kupiony za 400zl sprawuje sie b.dobrze)mialem szczescie poprostu...wracajac do tematu - Po sprawdzeniu i ocenie ze silnik chodzi dobrze postanowilem sprawdzic jak pracuje na LPG - okazalo sie ze oprocz przekladki silnika i listwy najprawdopodobniej trzeba bedzie cos jeszcze zrobic...i tu moje pytanie co? Jezeli spotkaliscie sie z podobnym zagadnieniem lub macie Państwo wiedzę prosze o podpowiedzi,wiem ze moge odrazu pojechac do gazownika ale na poczatku chcialem spytac Forumowiczów:) pozdrawiam! Mysle ze w dobrym miejscu wstawilem posta
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
silnik OM606 instalacja elektryczna |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zibi111 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|