A demontujesz go i zakładasz często? Bo ten wcześniej (zanim go rozebrałem i wyczyściłem) też siedział twardo - tak, że nie dało się go zdemontować.
Może Twój też jest taki 'zastany' i dlatego tak jest?
Spróbuje może założyć belke i hak do samochodu i wtedy to założyć i rzeczywiście poskakać na nim, może się ułoży... Tak jak belke mam w ręku to nie da się tym za bardzo manewrować, bo cięzko to ustrojstwo;p
1
[W124] Oryginalny hak Oris, sposób montażu
Rozpoczęty przez Zerom, wrz 16 2011 21:52
20 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 03 sierpnia 2013 - 20:42
#12
Napisano 03 sierpnia 2013 - 22:15
Hej, regularnie smaruję te haki, czasem coś pociągnę. Głównie do bagażnika rowerowego.
Zastany raczej nie, bo dbam o to, wajchę odkręcam jedną ręką.
Miałem jeszcze kiedyś takiego Orisa w e34 Touring i tam używałem często, nigdy nie było luzu.
Tutaj masz instrukcję montażu, hak to E240/1/AB:
http://major-custome...structions.html
Zastany raczej nie, bo dbam o to, wajchę odkręcam jedną ręką.
Miałem jeszcze kiedyś takiego Orisa w e34 Touring i tam używałem często, nigdy nie było luzu.
Tutaj masz instrukcję montażu, hak to E240/1/AB:
http://major-custome...structions.html
Użytkownik ttrol edytował ten post 03 sierpnia 2013 - 22:19
#13
Napisano 19 lipca 2016 - 15:53
Odgrzeje kotlet.
Posiada ktoś może zdjęcia zamontowanego haka w swoim mercu? Chodzi mi o to jak jest zamontowany do podwozia. Chce dołożyć do coupe żeby ciągać kemping i mam nawet instrukcję, ale u mnie nic nie pasuje. Jak powinien być zamontowany główna belka z kulą ?
Posiada ktoś może zdjęcia zamontowanego haka w swoim mercu? Chodzi mi o to jak jest zamontowany do podwozia. Chce dołożyć do coupe żeby ciągać kemping i mam nawet instrukcję, ale u mnie nic nie pasuje. Jak powinien być zamontowany główna belka z kulą ?
#14
Napisano 09 marca 2017 - 19:14
Nie chcę pisać nowego tematu a mam takie pytanie dotyczące haka.
Będę montował w w124 coupe hak. Mam cały zestaw łącznie z bananami i tu właśnie mam rozsterkę. W moim bagażniku, tam gdzie montuje się banany jest już po skosie zrobione fabryczne wzmocnienie. Auto jest z roku 1991.
Czy jest zatem taka możliwość, że w przypadku kiedy są już zamontowane seryjnie wzmocnienia ńie montuje się już bananów?
Będę montował w w124 coupe hak. Mam cały zestaw łącznie z bananami i tu właśnie mam rozsterkę. W moim bagażniku, tam gdzie montuje się banany jest już po skosie zrobione fabryczne wzmocnienie. Auto jest z roku 1991.
Czy jest zatem taka możliwość, że w przypadku kiedy są już zamontowane seryjnie wzmocnienia ńie montuje się już bananów?
#16
Napisano 05 listopada 2019 - 13:56
podepnę się pod temat
próbuję ściągnąć cały swój swój hak razem z belką, w domu mam już jedno auto z hakiem, więc tu mi jest nie potrzebny, w dodatku nie wiem za bardzo co mógłbym ciągnąc 2.0D
mam taki problem :
belka mocowana jest dwoma śrubami na stronę, i wszystkie nakrętki kręcą się razem ze śrubami , nigdzie nie mogę znaleźć jakiegoś dojścia do podłużnic żeby je jakoś złapać od drugiej strony...poradzi ktoś coś??
ps. szukałem w bagażniku, ale nic tam nie widzę.
z góry dzięki za info.
próbuję ściągnąć cały swój swój hak razem z belką, w domu mam już jedno auto z hakiem, więc tu mi jest nie potrzebny, w dodatku nie wiem za bardzo co mógłbym ciągnąc 2.0D
mam taki problem :
belka mocowana jest dwoma śrubami na stronę, i wszystkie nakrętki kręcą się razem ze śrubami , nigdzie nie mogę znaleźć jakiegoś dojścia do podłużnic żeby je jakoś złapać od drugiej strony...poradzi ktoś coś??
ps. szukałem w bagażniku, ale nic tam nie widzę.
z góry dzięki za info.
#17
Napisano 05 listopada 2019 - 14:29
Nie wiem, gdzie te śruby powinny wychodzić. Ale jeśli są tylko wewnątrz podłużnicy, to natnij śruby przy nakrętkach (czyli zrób rowerek na śrubokręt płaski), przytrzymaj śrubokrętem i odkręć.
#18
Napisano 05 listopada 2019 - 16:08
Raczej to nie jest oryginalny sposób montażu haka Oris. Przykręcałem u siebie taką belkę i powinny być tam śruby wkręcane w nakrętkę wspawaną w belki wsadzane od strony błotników w specjalnie przygotowane do tego miejsce.
W twoim przypadku musisz ściągnąć tapicerkę błotnika w bagażniku i wymacać łby śrub we wnęce wchodzącej do środka bagażnika.
W twoim przypadku musisz ściągnąć tapicerkę błotnika w bagażniku i wymacać łby śrub we wnęce wchodzącej do środka bagażnika.
#19
Napisano 01 grudnia 2019 - 19:34
A ja mam pytanie co do pasowalności części z kombi do sedana. Te mocowania co idą do podłużnic to wiem że są inne, w sedanie dodatkowo są "banany", a sama belka i główka haka? Czy sama belka z kombi podpasuje do sedana?
#20
Napisano 01 grudnia 2019 - 23:15
Główka haka będzie taka sama, ale belka wg mnie jest deczko inna. Ta z sedana jak widać na foto wyżej ma takie obniżone wyprofilowanie pod tłumik. W belce z kombi tego nie widzę.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[W124] Gałka + mieszek zmiany biegów - oryginalny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[w124] Hak holowniczy - podłączenie elektryczne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pasiasty |
|
||
w124 coupe - HAK |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krzylis |
|
||
[W124] Coupe/Sedan - różnice w haku holowniczym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | HARAS |
|