Hey,
W końcu przyszedł czas żeby założyć galerę mojej 190tki.
Rocznik: 1991
Silnik: M103 2.6L
Skrzynia i napęd: Manualna + most z ASD
Środek: ogólnie to golas w dodatku w najbardziej beznadziejnym niebieskim kolorze, ale ma (a może miał) podgrzewane siedzenia, korbotronik i w sumie nic więcej.
Zawieszenie: Po zakupie stał jak terenówka, po jakimś czasie się to zmieniło. Sprężyny HRa przód + tył, amorki tył KYB Ultra SR , z przodu jeszcze są oryginalne (mam nadzieję że zmieni się to jak najszybciej). Do zrobienia w zawieszeniu zostało, założenie grubszego stabilizatora na przód(ale tutaj jest niezbędna wizyta u kowala), wymiana gum ławy - cały zestaw Lemfordera leży i będzie założony w tym tygodniu. Po za tym zawieszenie zdrowe.
Wydech: Na razie seria, niedługo czas wywalić kata i wstawić jakiś dobry tłumik końcowy.
Ogólnie auto zdrowe, chociaż miał malowany przedni i tylny prawy błotnik. Niestety w grudniu spotkałem się z drzewkiem i prawy przód trochę ucierpiał. Jeszcze go nie zrobiłem, mam nadzieję że uda mi się naprawić szkodę jak najszybciej (jak by ktoś miał to poszukuję zderzaka i błotnika na szerokiej listwie w kolorze białym).
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć:
Felgi 15" + opona 195/50 zrobiła dobrą robotę
Kilka zdjęć z Chociwla z Winiakiem:
Pozdrawiam,
Wojtas.
0
[W201] Wąski 2.6E 1991
Rozpoczęty przez Wąski, maj 08 2011 22:33
164 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 maja 2011 - 22:33
#2 Gość__
Napisano 09 maja 2011 - 06:30
Kurde w Szczecinie dużo mocnych 190tek
Mogę sprzedać ultera z podwójną kwadratową końcówą gdybyś chcial.
Mogę sprzedać ultera z podwójną kwadratową końcówą gdybyś chcial.
#3
Napisano 09 maja 2011 - 10:05
Autko jak i właściciel znane ze szczecińskich spotów.
Z winiakiem tworzą niezły duet i potrafią pokazać jak "latać" prawdziwym Mercedesem. :pig:
Teraz tylko czekać na jakiegoś grubego swapa.
Z winiakiem tworzą niezły duet i potrafią pokazać jak "latać" prawdziwym Mercedesem. :pig:
Teraz tylko czekać na jakiegoś grubego swapa.
#4
Napisano 09 maja 2011 - 10:32
darul napisał:
. . . Mogę sprzedać ultera z podwójną kwadratową końcówą gdybyś chcial.
Nie dzięki, raczej kupię jakiś nowy przelotowy - koniecznie okrągła dwururka.
BOD napisał:
. . .Teraz tylko czekać na jakiegoś grubego swapa.
Hehe, na razie nie planuję SWAPować , lepiej jest się nauczyć na mniejszej mocy a później przejść na wyższy poziom.
Najpierw trzeba ogarnąć auto , żeby było zrobione na tip top. Dopiero później można bawić się w modyfikacje.
#5 Gość__
Napisano 09 maja 2011 - 10:56
wojtas89 napisał:
Dopiero później można bawić się w modyfikacje.
#6
Napisano 09 maja 2011 - 11:43
Jak podpasujesz mi jakiegoś manuala, to czemu nie?
#7
Napisano 10 maja 2011 - 18:38
Mocno się przechyla na zakrętach . Fajnie że ktoś jeździ Mercedesami w drifcie amatorsko ale jeździ (No może oprócz Michała Przybylskiego)
Życzę udanych boków
Życzę udanych boków
#8
Napisano 10 maja 2011 - 22:59
Przechyla się przez brak twardych amorów z przodu i grubego stabilizatora.
#9
Napisano 14 maja 2011 - 09:58
A jest jakiś gwint dostępny do W201 ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|
|
[W124] Vontage 2.0 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vontage |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|
||
Zakup felg W201 1991 2.0 Sportline |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kowalski0791 |
|