dbr, sonde możesz sprawdżić sam podłącz miernik, minusową końcówkę do minusa a plusową do sygnału sondy ,prawdopodobnie będzie to czarny kabelek,nie wiem dokładnie gdzie jest kabel od sondy w W124 ale może tak jak w W201 przy aku na ściance grodziowej taka prostokątna puszka ,cyfry powinny się zmieniać co sekundę od 0.1v do 1v jak się nie zmieniaja to sonda popsuta .
0
[124] 220TE M111 zalewa sie?
Rozpoczęty przez ntl, lis 16 2011 11:48
24 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 11 stycznia 2012 - 09:01
#12
Napisano 11 stycznia 2012 - 09:15
Jeżeli sonda by nie działała wywalało by błąd nr od 9 do 12.
#13
Napisano 30 stycznia 2012 - 16:44
szczotki plus lozysko do wymiany w alternatorze, dlatego nie bylo ladowania - wiadomo
lewe powietrze raczej szarpaloby obrotami to po pierwsze
po drugie przepustnica owszem byla brudna ale w miare standardowo, wszystko wyglada raczej na szczelne
moze wiazka od wtryskow? jesli cos jest tam namotane to moze tak lac na wtryskach?
bo w sumie wyglada mi to na robione
lewe powietrze raczej szarpaloby obrotami to po pierwsze
po drugie przepustnica owszem byla brudna ale w miare standardowo, wszystko wyglada raczej na szczelne
moze wiazka od wtryskow? jesli cos jest tam namotane to moze tak lac na wtryskach?
bo w sumie wyglada mi to na robione
#14
Napisano 31 stycznia 2012 - 17:38
wiazka zrobiona ale problemy jak byly tak sa dalej, jakies pomysly?
#15
Napisano 15 lutego 2012 - 13:31
jeszcze raz ja
samochod byl w warsztacie ktory robi mercedesy, przeszukiwali wszystko, podpieli pod kompa, bylo iles tam bledow ale wszystkie skasowane, wraca blad przepustnicy
przepustnica sciagnieta, dokladnie wyczyszczona, przepolerowana, dalej to samo
jakies pomysly?
samochod byl w warsztacie ktory robi mercedesy, przeszukiwali wszystko, podpieli pod kompa, bylo iles tam bledow ale wszystkie skasowane, wraca blad przepustnicy
przepustnica sciagnieta, dokladnie wyczyszczona, przepolerowana, dalej to samo
jakies pomysly?
#16
Napisano 15 lutego 2012 - 13:52
Po czyszczeniu zrób jej adaptację, np. za pomocą diody:
1. Usuń aktualne błędy z ECU.
2. Kiedy wystąpi jedno mrugnięcie diody oznaczające brak błędów, ponownie rozpocznij procedurę kasowania błędów z tym, że przytrzymaj przez około 8s.
3. Po tym czasie, wyłącz zapłon i odczekaj co najmniej 2 sekundy.
4. Po tym czasie włącz zapłon, odczekaj minimum 10 sekund, a następnie uruchom silnik.
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu potencjometr przepustnicy "idzie w górę" a po chwili powraca, jak na poniższym filmie:
Jeżeli ECU nie będzie otwierał i zamykał potencjometru = przepustnica do wymiany.
Jeżeli po resecie adaptacji dalej będziesz miał błędy to wymień przepustnicę.
1. Usuń aktualne błędy z ECU.
2. Kiedy wystąpi jedno mrugnięcie diody oznaczające brak błędów, ponownie rozpocznij procedurę kasowania błędów z tym, że przytrzymaj przez około 8s.
3. Po tym czasie, wyłącz zapłon i odczekaj co najmniej 2 sekundy.
4. Po tym czasie włącz zapłon, odczekaj minimum 10 sekund, a następnie uruchom silnik.
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu potencjometr przepustnicy "idzie w górę" a po chwili powraca, jak na poniższym filmie:
Jeżeli ECU nie będzie otwierał i zamykał potencjometru = przepustnica do wymiany.
Jeżeli po resecie adaptacji dalej będziesz miał błędy to wymień przepustnicę.
Użytkownik mr_simon edytował ten post 15 lutego 2012 - 13:53
#17
Napisano 15 lutego 2012 - 14:06
rzeczowe odpowiedzi, ide to sprawdzic i daje znac, dzieki
#18
Napisano 15 lutego 2012 - 17:39
zrobilem kasowanie bledow, reset, przejechalem sie i blad jest
nie zerknalem czy potencjometr idzie do gory bo bylem sam a blad i tak wraca
mam przepustnice nr 001 141 02 25, nie chce rzezbic ale moze da sie wrzucic inna?
bo w tematach widzialem ze ktos przekladal, znalazlem uzywke z gwarancja rozruchu nr 000 141 92 25
nie zerknalem czy potencjometr idzie do gory bo bylem sam a blad i tak wraca
mam przepustnice nr 001 141 02 25, nie chce rzezbic ale moze da sie wrzucic inna?
bo w tematach widzialem ze ktos przekladal, znalazlem uzywke z gwarancja rozruchu nr 000 141 92 25
#19
Napisano 15 lutego 2012 - 17:54
nie moglem edytowac
z angielskiego boardu
z tematu kuboxxxa
troche sie zawinalem bo raz 000 raz 001, troche skomplikowane ozaczenia ale chyba moge zamowic tak?
z angielskiego boardu
Cytat
Comparison numbers
MERCEDES-BENZ 000 141 70 25
MERCEDES-BENZ 000 141 92 25
MERCEDES-BENZ 001 141 02 25
MERCEDES-BENZ 000 141 70 25
MERCEDES-BENZ 000 141 92 25
MERCEDES-BENZ 001 141 02 25
z tematu kuboxxxa
Cytat
Dzwoniłem do ASO, dopiero w trzecim Pan okazał się tak dobry i mi pomógł, reszta marudziła albo podała zły (przepływomierza ) :roll:
Marudzą w tych ASO, że hej!
Ale do meritum:
Nr. 0001417025 to stara wersja numeru 0001419225.
Nr. 0001419225 występuje jeszcze zamiennie z numerem 0001410225.
Ogólnie te trzy numery charakteryzują tą samą przepustnicę o tych samych wartościach.
Marudzą w tych ASO, że hej!
Ale do meritum:
Nr. 0001417025 to stara wersja numeru 0001419225.
Nr. 0001419225 występuje jeszcze zamiennie z numerem 0001410225.
Ogólnie te trzy numery charakteryzują tą samą przepustnicę o tych samych wartościach.
troche sie zawinalem bo raz 000 raz 001, troche skomplikowane ozaczenia ale chyba moge zamowic tak?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|