Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] spryskiwacze


23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   adam 70


  • Postów: 41
  • Na forum od: 02 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 30 listopada 2007 - 10:54

potrzebuję informacji na temat działania spryskiwaczy tzn. zauważyłem że są końcówki
podgrzewane elektrycznie i zasilanie dochodzi ze skrzynki z bezpiecznikami ale czy
podgrzewanie działa automatycznie czy trzeba to jakoś uruchomic



#2 Offline   ksenio


  • Postów: 2 761
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW GOLF IV Variant 1.9 TDI

Napisano 30 listopada 2007 - 10:59

A czasami nie chodzi o podgrzewanie samego plynu ? W zbiorniczku jest odpowiednia grzalka, ktora zalacza sie jak temperatura na zawnatrz spadnie ponizej + 5-10 st. C. No chyba ze sie myle... :spokoj:

#3 Offline   majkel


  • Postów: 1 298
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:VW Passat 2.8 2002

Napisano 30 listopada 2007 - 11:45

grzałka w zbiorniku to jedno, a podgrzewane dysze to drugie. Dysze są podgrzewane i załącza sie to automatycznie. Co prawda nie wiem w jaki sposób, ale pewnie w podobny sposób jak pogrzewanie lusterek.

#4 Offline   ksenio


  • Postów: 2 761
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW GOLF IV Variant 1.9 TDI

Napisano 30 listopada 2007 - 12:46

Oooooooooo, to o grzanych dyszach nie wiedzialem :/
Czlowiek cale zycie sie uczy :spokoj:
Dzis sprawdze czy u mnie takowe wystepuja...

#5 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 30 listopada 2007 - 18:06

majkel napisał:

Co prawda nie wiem w jaki sposób, ale pewnie w podobny sposób jak pogrzewanie lusterek.

Mają swój termostat (przy lewym zawiasie maski, taki plastikowy dekielek)

#6 Offline   majkel


  • Postów: 1 298
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:VW Passat 2.8 2002

Napisano 30 listopada 2007 - 18:34

aaaa, to to jest od tego ;-)

#7 Offline   Rybaczenkow


  • Postów: 115
  • Na forum od: 07 mar 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 listopada 2007 - 20:01

Rob napisał:

Mają swój termostat (przy lewym zawiasie maski, taki plastikowy dekielek)

Czy podgrzewanie lusterek włacza ten sam termostat?

#8 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 30 listopada 2007 - 21:40

Każde lusterko ma swój termostat.

#9 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 01 grudnia 2007 - 03:10

darul napisał:

Każde lusterko ma swój termostat.

:D To się rozumie profesjonalizm :D :D :ok:
Tylko gdie on jest (dla wiadomości młodszych kolegów) ;-)

Jeżeli mogę coś od siebie to MB trochę namieszało z tymi czujkami temp... Można to było jakoś związać w jeden czujnik :grin:

#10 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 01 grudnia 2007 - 09:46

A co sprawdzasz mnie? ;-) :D :old:
Słowo termostat brzmi bardzo poważnie, każde lusterko ma wbudowany bimetal który bodajże przy -5*C załącza matę grzejną.

W plastikach grzanie lusterek często związane jest z grzaniem tylnej szyby, jakoś mniej mi się to podoba.
Co do "czujników" - zgadzam się w 100% :ok:








Podobne tematy Zwiń