heidenauer napisał:
Borat jak pojechałem wozem na autostrade to przy prędkości ok 120 czuć wibracje potem znikają i ponownie pojawiają sie przy ok 150
Ja widze u Ciebie 2 problemy:
1. bicie tarcz - nie zawsze to co nowe jest dobre
2. tak jak kolega romek napisal, niewywazenie koł.
Uszkodzenie piasty objawialoby sie: luzem, waleniem na wybojach, drganiami o zmiennej czestotliowosci w caly zakresie powyzej pewnej predkosci.
Generalnie naprawy zaczynamy od czynności najprostszych/najmniej kosztownych, pozniej przechodzimy do powazniejszych uszkodzen. Zacznij o tego co powyzej napisalem.
heidenauer napisał:
Zdjąłem koło z przodu i przystawiłem śróbokręt do tarczy. Trzymając go w minimalnej odległości i kręcąc tarczą zauważyłem, że w jednym miejscu tarcza ociera o srubokręt.
kolejna ważna rzecz... mierzyles bicie osiowe czy promieniowe?