Witam!!!
Pytanie jak w temacie silnik siedzi w 190 pali jeździ bez problemów ale niestety jest odcinka. Silnik był wcześniej ze skrzynią automatyczną w w124 (1993). ECU VDO
0
32 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 kwietnia 2012 - 18:40
#2
Napisano 19 kwietnia 2012 - 22:21
Musisz dac sterownikowi silnika sygnal ze jest na biegu, oryginalne odcinka przy 4200obr\min jest na P i N w automacie, Ty masz teraz manual wiec sterownik widzi jak by auto nie bylo na biegu. Poszukaj schematow i zmostkuj odpowiednie kable.
#3
Napisano 20 kwietnia 2012 - 05:47
Ew sterownik od manuala załóż.
#4
Napisano 23 kwietnia 2012 - 13:15
W schematach to ja już siedze od 2 tygodni i byłem z tym u dwóch elektryków i onie nie wiedzą jak to zrobić może ktoś z was już miał taki problem i robił taką operację. Bardzo proszę o poradę. Wydaje mi sie że to musi być jakiś sygnał z abs-u ponieważ mój kolega przełożył sobie skrzynie do takiego samego silnika (manual) i bez zwierania kabli auto ma odcięcie kiedy stoi ale jak tylko ruszy to juz nie ma czyli komputer musi czytac sygnał albo z czujników z absu lub z TACHO. Sprawdzałem też w takim aucie z automatem że kiedy auto jest w ruchu wyrzucamy na N i nie ma odcinki.
#5
Napisano 24 kwietnia 2012 - 11:48
Słabiutko szukasz.
Sygnał o prędkości idzie z pinu 30 sterownika ABS kolor GRN/BLK do pinu 8 sterownika HFM.
Sygnał o prędkości idzie z pinu 30 sterownika ABS kolor GRN/BLK do pinu 8 sterownika HFM.
#6
Napisano 27 kwietnia 2012 - 08:02
Użytkownik m104user dnia 24 kwietnia 2012 - 11:48 napisał
Słabiutko szukasz.
Sygnał o prędkości idzie z pinu 30 sterownika ABS kolor GRN/BLK do pinu 8 sterownika HFM.
Sygnał o prędkości idzie z pinu 30 sterownika ABS kolor GRN/BLK do pinu 8 sterownika HFM.
Tak już robiłem z tym że ja podaję na pin 8 sygnał który emituje licznik prędkościomierza a nie ABS ponieważ ABSu nie ma i teraz jest pytanie jaki sygnał emituje ABS ??? Jeśli wiesz to podzil się wiedzą albo najlepiej coś wymyśl żeby działało
#7
Napisano 27 kwietnia 2012 - 10:55
Nie wiem, jak wygląda sygnał z ABS'u. Trzeba by dorwać w124 z działającym ABS i podpiąć oscyloskop. Dodam, że każdy sterownik ABS daje na tym pinie sygnał o prędkości, niezależnie, czy to 104 czy om602
#8
Napisano 27 kwietnia 2012 - 15:30
Mam ABS do 190 całą wiązke i czujniki pompe wszystko tylko na schemacie wychodzi że pin 30 jest pusty. CO ROBIĆ??
#9
Napisano 27 kwietnia 2012 - 17:42
Trzeba rozebrać wtyczkę i dołozyć go. Ze sterownika jest wyjście, ale brakuje jej we wtyczce, gdyż w w201 po prostu nie jest potrzebny.
#10
Napisano 27 kwietnia 2012 - 18:54
a jak mam znaleźć pin 30 jak ani na wtyczce ani na komputerze nie ma numerów ??? trzeba jakoś liczyć??? od której strony ???
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|