1
[W124]majsterus 200E `93
Rozpoczęty przez majsterus, wrz 30 2012 23:26
56 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 02 października 2012 - 20:30
i po malowaniu, paskudnie dużo pracy z wyczyszczeniem tej rdzy w zakamarkach..
podkład i na to baranek
lewa strona
i prawa
fotki z soboty, po malowaniu,
wnęki lamp też były zardzewiałe, zaspawałem tylko na zakładkę, bo bardzo trudno się profiluje, wręcz nie można, a gotowy element kupić to tylko w salonie:)
pas przedni, od spodu pomalowany jak i od góry będzie malowany
to na tyle
podkład i na to baranek
lewa strona
i prawa
fotki z soboty, po malowaniu,
wnęki lamp też były zardzewiałe, zaspawałem tylko na zakładkę, bo bardzo trudno się profiluje, wręcz nie można, a gotowy element kupić to tylko w salonie:)
pas przedni, od spodu pomalowany jak i od góry będzie malowany
to na tyle
#12
Napisano 02 października 2012 - 20:56
I to się nazywa porządny remont blacharki - a nie to co odpier***** kaszaniarze w zakładach, i jeszcze biorą za to kasę grubą,
#13
Napisano 06 października 2012 - 22:40
Ktoś pytał o fotki wnętrza, oto i one
z drugiej staony wglądają podobnie więc odpuściłem
i znów malowanie, już się robi nudno....
a to jest podkład, na to baza i klar...
ale idzie jesień, owinę zapakuje problem i do wiosny
z drugiej staony wglądają podobnie więc odpuściłem
i znów malowanie, już się robi nudno....
a to jest podkład, na to baza i klar...
ale idzie jesień, owinę zapakuje problem i do wiosny
Użytkownik majsterus edytował ten post 06 października 2012 - 22:42
#15
Napisano 24 października 2012 - 21:53
Pierwszy raz widzę żeby ktoś tak zimował samochód stretchem i na to plandeka.
Skąd u ciebie takie pomysły?? Ogólnie muszę powiedzieć że znasz się na blacharce przynajmniej z tego co piszesz, także życzę powodzenie w dalszych pracach nad W124
Skąd u ciebie takie pomysły?? Ogólnie muszę powiedzieć że znasz się na blacharce przynajmniej z tego co piszesz, także życzę powodzenie w dalszych pracach nad W124
#16
Napisano 24 października 2012 - 22:30
ano, żeby zachowac lakier w takim stanie jakim był przed zimą.
dodatkowo jest suchy pod nim.
sama plandeka będzie rysować, bez plandeki to stanie pod chmurką.
za 2-3 tygodnie jak znów go owinę na zimowanie
dodatkowo jest suchy pod nim.
sama plandeka będzie rysować, bez plandeki to stanie pod chmurką.
za 2-3 tygodnie jak znów go owinę na zimowanie
#17
Napisano 25 października 2012 - 07:59
Pelen szacunek za podejscie do tego, mase pracy ktora wlozyles, i jeszcze wlozysz w autko. Z przyjemnoscia oglada sie takie galerie
#18
Napisano 31 października 2012 - 18:25
Przejrzałem temat od a do z i widzę, że zabrałeś się po całości na grubo, pamiętaj żeby dać tylko masę uszczelniającą na spawy bo jak nie dasz to będzie źle i to bardzo źle pamiętaj o tym, albo na gołą blachę albo na grunt ją daj. pozdrawiam i czekamy na dalsze fotorelacje
#19
Napisano 16 listopada 2012 - 13:58
Dawno nie odwiedzałem twojej tematu ale widzę że prace mkną do przedu . Blacharka skączona teraz pora na doposazanie . A i jeszcze zapytam cie ty mercedesem w zimie nie jeżdzisz ? Dawaj fotki ż garażu na zimę haha
#20
Napisano 13 kwietnia 2013 - 23:34
Bym prawie zapomniał o moim złomie, ale rodzice mi przypomnieli, że stoi w ich kwiatkach i czas go ruszyć won...
po 5 miesiącach stania, odpalił, hamulce zastane, iryda działa, mimo informacji tutaj, że przy wymianie baterii "pilot się kasuje" guzik prawda, ma pamięć stałą chyba 250 kodów. Te piloty nie są programowalne. Można je zaprogramować, ale trzeba wylutować pamięć.
I chyba na razie tak sobie będzie stał, została najdroższa impreza czyli lakierowanie a mam inną zabawkę .
ale szkoda że sl nie jast czorny...
po 5 miesiącach stania, odpalił, hamulce zastane, iryda działa, mimo informacji tutaj, że przy wymianie baterii "pilot się kasuje" guzik prawda, ma pamięć stałą chyba 250 kodów. Te piloty nie są programowalne. Można je zaprogramować, ale trzeba wylutować pamięć.
I chyba na razie tak sobie będzie stał, została najdroższa impreza czyli lakierowanie a mam inną zabawkę .
ale szkoda że sl nie jast czorny...
Użytkownik majsterus edytował ten post 13 kwietnia 2013 - 23:41
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z czujnikiem położenia wału W124 m102 200e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | JACA213 |
|
||
Wymiana skrzyni biegów w 124, 200E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | FilipeM |
|
||
[w124] znama 200E 1989r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | znama |
|
||
W124 92r 200E Niechętnie redukuje w dół, słabo przyspiesza. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SwiechU |
|
||
[w124] 200E Wentylator chłodnicy załącza się blisko przy 70stopniach. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ifson |
|