Skocz do zawartości




- - - - -

[m119]kanały olejowe


11 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 22 stycznia 2014 - 11:10

Nie trzeba ich wymontowywac, dostep do zaslepek jest dobry na zalozonych na glowicy wiec zobaczysz ktora juz opuscila miejsce pracy.
A te co jeszcze siedza to wystarczy je lekko np srubokretem popchnac by stwierdzic czy dobrze siedza.

Uchwyty lozysk walkow dokrecalem momentem 12Nm ( wg WISa dla silnika 119.980).



#12 Offline   kor


  • Postów: 7
  • Na forum od: 11 sie 2015
  • Miejscowość: strzegom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 lipca 2022 - 21:33

Temat stary, ale może ktoś mi doradzi - potrzebuję info z jakim momentem dokręcać śruby przy wymianie mostków olejowych.
Tak w ogóle, to na rock auto w US kupić można aluminiowe, ok 600zł wychodzą na jedną stronę. No i ewent cło. Raz mi naliczyli (170zł) teraz nie.








Podobne tematy Zwiń