#31
Napisano 27 lipca 2013 - 10:24
Na forum_którego_nazwy_nie_można_wymieniać ... a może można, zaryzykuję: http://www.w201w124....p?p=97918#97918 - kolega Dennis pisał o swoich przygodach z tą puszką. Wykręcał, wykręcał, gwint się nie kończył, a jak już się skończył, to siłownik kolebotał mu się na wszystkie strony, ale wyleźć i tak nie chciał.
W tym pliku: http://www.w124perfo...1/PDF/70006.PDF - znajdziesz jakiś ogólny przekrój pompy. Może być tak, że ten siłownik jest dodatkowo jakoś zaczepiony w środku.
Oczywiście mogę się mylić, może akurat ktoś to bezproblemowo wymieniał. Akurat co do pompy, to czuję do niej pewien respekt i raczej nie eksperymentuję.
Pisałeś o próbie ze strzykawką... Czy podłączyłeś ją bezpośrednio do wężyka idącego do puszeczki, czy do jakiegoś trójnika? Może nie tam gdzie trzeba się wpiąłeś? No i jak duża była ta duża strzykawka? Jakieś tam 10ml wyglądają ogromnie (ja bym nie chciał takiego zastrzyku ), ale duża to jest dopiero taka: http://allegro.pl/li...trzykawka+100ml . Mogłeś nie wytworzyć odpowiedniego podciśnienia.
Druga sprawa, to szczelność samego wężyka. Przy puszeczce jest gumowe kolanko. U mnie się zwyczajnie zsuwało z metalowego króćca puszki, możliwe że od temperatury. Prowizorycznie zapiąłem na nim opaskę-trytytkę i do dziś jakoś to siedzi. Jak ciągniesz strzykawką, to musi być wyraźny opór tłoczka jak dociągniesz do momentu maksymalnego zadziałania siłownika. Nie może być tak, że ciągniesz, ciągniesz i dochodzisz do końca strzykawki aż tłok wyskakuje. Jeśli tak się dzieje, to nei musi być wina dziury w membranie siłownika, tylko równie dobrze gumowego kolanka. Najlepiej wyjmij cały wężyk i mu się przyjrzyj. Wiem, że dostęp lipny, ale dasz radę .
#32 Gość_arek92_
Napisano 27 lipca 2013 - 13:05
dzięki za PDF, no to mam dupkę pompy do zdjęcia wygląda na to ze pompiarzowi wyskoczył widełki z siłownika jak składał
Użytkownik arek92 edytował ten post 27 lipca 2013 - 13:21
#33
Napisano 27 lipca 2013 - 22:02
Jeśli byś sam poprawiał ten siłownik, to jak możesz, porób jakieś fotki dla potomnych .
#34 Gość_arek92_
Napisano 27 lipca 2013 - 22:30
zanim zacznę grzebać pojadę w przyszłym tygodniu do pompiarza i zapytam czy na gwarancji mi to zrobi
nie ukrywam ze mnie to denerwuje bo przez pierwsze 3-4 minuty po odpaleniu muszę trzymać gaz i czekać aż trochę złapie temperatury żeby mi nie zgasł
Użytkownik arek92 edytował ten post 27 lipca 2013 - 22:30
#35 Gość_arek92_
Napisano 07 stycznia 2014 - 00:08
poprawił w ramach gwarancji i zaczęło to działać.
Teraz mam nowy problem, zaworek termiczny w głowicy nie do końca się zamyka po nagrzaniu i cały czas mam lekko podwyższone obroty.
Pomoże ktoś w ustaleniu numeru części tego zaworka? silnik OM605
#36
Napisano 07 stycznia 2014 - 10:35
Chyba to: http://mb.ilcats.ru/.../subgr/105/vers
Zła wiadomość jest taka, że chyba jest inny niż w 601/2/3:
http://mb.ilcats.ru/.../subgr/065/vers
Nawet nie podają na ile jest stopni. A może starczy go najpierw schłodzić, a potem przedmuchać kompresorem? Albo spirytem ze strzykawki przelać. Oczywiście zimnym, żeby się nie zamknął. Może tylko coś siedzi w środku i się odklei?
#37 Gość_arek92_
Napisano 07 stycznia 2014 - 18:38
temperatura zamknięcia powinna wynosić 30 stopni, po nagrzaniu nie zamyka do końca podciśnienia, po odpięciu vaccum pompy obroty spadają do prawidłowych
żeby to było takie proste odczytać to bym to już dawno zrobił, nie specjalnie mi się chce bez sensu ściągać i zakładać z powrotem cały dolot
#38
Napisano 09 stycznia 2014 - 22:29
Użytkownik mbaszyns edytował ten post 09 stycznia 2014 - 22:40
#39 Gość_arek92_
Napisano 09 stycznia 2014 - 23:27
może szlak trafił czujnik temperatury silnika i sterownik odczytuje jakieś bzdury
Użytkownik arek92 edytował ten post 09 stycznia 2014 - 23:27
#40
Napisano 09 stycznia 2014 - 23:38
Użytkownik mbaszyns edytował ten post 09 stycznia 2014 - 23:39
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dawka ssania w201 pierburg Stromberg 175cd |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Qwerto123 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|