Skocz do zawartości




W201 w Top Gear


14 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Kimi01


  • Postów: 453
  • Na forum od: 15 cze 2011
  • Miejscowość: Piaseczno
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 sierpnia 2013 - 18:56

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 13 sierpnia 2013 - 11:22 napisał

co wy się tak podniecacie???
nie podniecamy tylko jesteśmy w szoku bo niestety nie widzieliśmy nigdy jak "naprawdę" testują auta przed sprzedażą.

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 13 sierpnia 2013 - 11:22 napisał

wprowadzono nowy typ zawieszenia niż dotychczas stosowano i przez to robiono takie testy.
Chyba jednak nie jesteś taki hop do przodu. Nie wiem czy słuchałeś ale takie rozwiązanie było wprowadzone pierwszy raz w samochodach wyścigowych. Zapewne tam to było większym stopniu przetestowane. A co do dzisiaj; to jest zupełnie tak samo. Tylko że aut nie testują tak długo jak kiedyś.

Użytkownik Kimi01 edytował ten post 16 sierpnia 2013 - 18:57




#12 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 16 sierpnia 2013 - 19:08

Wyświetl postUżytkownik Kimi01 dnia 16 sierpnia 2013 - 18:56 napisał

Tylko że aut nie testują tak długo jak kiedyś.
Zgodzę się z tobą Kimi :)

a co do testowania "starych" Mercedesów jak W124,W126, W201 czy nawet W140 to są takie filmiki na Youtube na których widać jak dobitnie testowane były te samochody zanim stwierdzili że nadają się one do użytku :) Dlatego własnie zawieszenia nawet 20 letnie chodzą jak trzeba do dziś.
P.S. Żeby nie było że gadam bez podstaw to w swoim W140 mam oryginalne zawieszenie w jakiś 95 % i nawet wahacze nie są pokryte rdzą :)

#13 Offline   GEORGE P.


  • Postów: 315
  • Na forum od: 02 wrz 2007
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex 124 250D '86
  • Inne auto:OPEL CORSA

Napisano 17 sierpnia 2013 - 09:30

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 13 sierpnia 2013 - 11:22 napisał

co wy się tak podniecacie???
wprowadzono nowy typ zawieszenia niż dotychczas stosowano i przez to robiono takie testy. Dziś się tego nie robi, bo korzysta się z gotowych sprawdzonych rozwiązań. Jedynie komponenty są inne, ale układ i zasada działania to samo i wielu producentów.
Wrzuć na te "kołki" W204 z płaskownikowych wahaczy. może konstrukcja podobna, ale materiał wytrzymuje okres gwarancji a nie okres gwarancji + 30 lat :)

#14 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 17 sierpnia 2013 - 09:41

tylko po co robić auta na 30lat ,jak potem trzeba je kasować bo zanieczyszczają środowisko :hmm:

#15 Offline   GEORGE P.


  • Postów: 315
  • Na forum od: 02 wrz 2007
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex 124 250D '86
  • Inne auto:OPEL CORSA

Napisano 18 sierpnia 2013 - 08:39

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 17 sierpnia 2013 - 09:41 napisał

tylko po co robić auta na 30lat ,jak potem trzeba je kasować bo zanieczyszczają środowisko :hmm:
Jeżeli chodzi o środowisko to lepiej kasować 1 auto na 30 lat niż kasować przez ten czas 5 innych.








Podobne tematy Zwiń