Overlaod protection switch - daje sygnał - załącza się, na skutek wysokiego ciśnienia wytwarzanego przez pompę olejową w skrzyni, i komputer dostaje cynk, aby obniżyć moc przy zmianie biegów, podobnie przy ostrym ruszaniu z miejsca. Aby nie uszkodzić skrzyni.
5
[w124] majsterus 400E 1993
Rozpoczęty przez majsterus, wrz 05 2013 20:00
400 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 10 października 2013 - 20:43
#42
Napisano 10 października 2013 - 21:33
Ile ten czujnik kosztowal?
Zastanawiam sie od dluzszego czasu dlaczego u mnie go nie ma, jest zaslepka wkrecona. Przewod do podpiecia jest.
Zastanawiam sie od dluzszego czasu dlaczego u mnie go nie ma, jest zaslepka wkrecona. Przewod do podpiecia jest.
#43
Napisano 10 października 2013 - 21:54
Normalnie kosztuje ponad 350zł dali mi rabat 8% czyli wyszło 320zł.
Czujnik jest w silnikach 3,2 w gorę, nie wiem czy 3,0 24V ma.
Czujnik jest w silnikach 3,2 w gorę, nie wiem czy 3,0 24V ma.
#44
Napisano 10 października 2013 - 21:58
Czyli w m119 wystepowal zawsze?
Skrzyniarze cos mocno u mnie kombinowali, musze dopytac przy okazji, a wczesniej zrobie diagnoze SD i zobaczymy czy wywali jego brak/bledy.
Skrzyniarze cos mocno u mnie kombinowali, musze dopytac przy okazji, a wczesniej zrobie diagnoze SD i zobaczymy czy wywali jego brak/bledy.
#46
Napisano 10 października 2013 - 22:25
Jak coś to dajcie znaka z nr podpytam o cenę - może a nóż widelec znajomy mnie dużo nie skroi
#47
Napisano 11 października 2013 - 01:53
Chętnie będę śledził ten wątek, bo u mnie jest dość podobny objaw. Tyle, że ja nie odczuwam jakiegoś szczególnego spadku mocy powyżej jakichś obrotów, tylko po prostu silnik dokręca do jakichś ok. 5800 obr/min i dzieje się to samo, co opisywał Majsterus i widział dzisiaj m.in. Wojtek81 - efekt przerywania, skakania, coś jak odcięcie zapłonu. Oczywiście biegu na wyższy nie przerzuci, dopiero po ujęciu pedału gazu.
Dodam, że cewki, kable i świece - wszystko nowiutkie.
Dodam, że cewki, kable i świece - wszystko nowiutkie.
#48
Napisano 11 października 2013 - 07:18
szafa, W m119 czujnik zawsze wystepowal, blad czujnika mozesz wyblyskac dioda na pinie 17 (Moduł zapłonu). Dodam jeszcze ze na module zapłonowym błąd zapisze się dopiero jesli powtorzy sie 8 razy, takze majsterus, pojezdzij jeszcze troche i wtedy posprawdzaj. Działanie tego czujnika jest fajnie opisane w WIS-ie jesli ktos ma dostpe to polecam wpisac fraze "s65"
Użytkownik m00n edytował ten post 11 października 2013 - 07:24
#49
Napisano 11 października 2013 - 08:50
nr czujnika 002 545 4514
#50
Napisano 11 października 2013 - 12:55
Już rozsyłam nici. Zobaczę co dają "znajomości"
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
[W124] Czarownica 2.2E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Czarownica |
|
||
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|
||
[W124] Kolber E280 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Kolber |
|
||
[W124] Filip02052000 2.2E 1993 "Krokodyl" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Filip02052000 |
|