http://imged.pl/ngk-...-2-2053210.html
Taka ło, przynajmniej z wyglądu.
0
54 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 24 stycznia 2016 - 21:38
#52
Napisano 19 czerwca 2022 - 09:32
Witam
Miałem problem z sondą, zaczęła wolno reagować i po długim czasie zwyczajnie świrowała, kupiłem nową Bosch 0 258 003 134 i zaczął wywalać błąd. Okazało się że kabel się rozsypał. Po naprawie nie ma reakcji ze strony sondy wypełnienie stoi na 50% dokładnie 51,52%. Podobnie jak stara czasami reaguje po bardzo długim czasie i mocnym nagrzaniu silnika.
Zdurnialem, już sam nie mam pewności czy ona jest poprawna czy coś jeszcze innego. Na sondzie widnieje opis ls06, a wyczytałem że pasują ls02 i ls04. A z opisów ma pasować do m102.962 2.0.
Miałem problem z sondą, zaczęła wolno reagować i po długim czasie zwyczajnie świrowała, kupiłem nową Bosch 0 258 003 134 i zaczął wywalać błąd. Okazało się że kabel się rozsypał. Po naprawie nie ma reakcji ze strony sondy wypełnienie stoi na 50% dokładnie 51,52%. Podobnie jak stara czasami reaguje po bardzo długim czasie i mocnym nagrzaniu silnika.
Zdurnialem, już sam nie mam pewności czy ona jest poprawna czy coś jeszcze innego. Na sondzie widnieje opis ls06, a wyczytałem że pasują ls02 i ls04. A z opisów ma pasować do m102.962 2.0.
#53
Napisano 27 czerwca 2022 - 14:50
Słuchajcie, mi też świeci sonda lambda. Na razie mówili, ze nie muszę tego wymieniać. Czy ktoś tak jeździł, z tym, ze gdzieś tam miał problem z tą sondą? Świeci mi check engine.
#54
Napisano 27 czerwca 2022 - 17:21
Check engine i sonda lambda w OM602?
#55
Napisano 04 października 2022 - 21:18
Chciałbym uzupełnić moje powyższe wypociny i podzielić się doświadczeniem.
Po wymianie sondy wypełnienie stało na 50%, a czasem coś drgało, ponieważ uszkodzona miałem zwyczajnie okrągła wtyczkę.
Po naprawie, co chwilę zapisywał mi się błąd sądy, a wypełnienie uciekało do 70%.
Problem wyskakującego błędu pozbyłem się po wymianie na inny czarny przekaźnik pompy paliwa, a następnie wypełnienie dało się wyregulować do około 50%.
Co do wypełnienia to co jakiś czas się rozjeżdża jakby kajet się rozregulowywał, ale to chyba temat na inny dział.
Po wymianie sondy wypełnienie stało na 50%, a czasem coś drgało, ponieważ uszkodzona miałem zwyczajnie okrągła wtyczkę.
Po naprawie, co chwilę zapisywał mi się błąd sądy, a wypełnienie uciekało do 70%.
Problem wyskakującego błędu pozbyłem się po wymianie na inny czarny przekaźnik pompy paliwa, a następnie wypełnienie dało się wyregulować do około 50%.
Co do wypełnienia to co jakiś czas się rozjeżdża jakby kajet się rozregulowywał, ale to chyba temat na inny dział.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Sonda Lambda czy podłączyć i jak? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomik660 |
|
||
[w124] brak sygnału Sonda lambda c124 M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tdmavo |
|
||
Złącze sondy lambda |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Tomek1 |
|
|
|
[W124] Sonda lambda 2.3E zasilanie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Thomas928 |
|
||
Jak sprawdzic dzialanie sondy Lambda? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wrobelek |
|