Wypadł?
2
Chrysler Voyager '95 / model '96 3.3L V6 - reanimacja
Rozpoczęty przez pawel14b3, gru 05 2013 23:46
38 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 10 czerwca 2015 - 13:13
#32
Napisano 10 czerwca 2015 - 14:30
Był potrzebny i przepadł, staram się ustalić "kto go" wcięło
#33
Napisano 20 października 2015 - 23:46
Jak tam, masz go jeszcze?
Voyagery to wbrew pozorom bardzo mocny sprzęt. Mój szef ma dwa, jeden 3.3 FWD i drugi 3.8 AWD. Katuje je niemiłosiernie ale są niezmordowane. Raz ponad tonę marchewek załadował i auto nawet nie pisnęło choć blachę to mają słabą.
Jedyny problem to skrzynia, która po prostu jest awaryjna, podobnie jak w modelu poprzednim. 200 tys. i na złom. Stary Pontiac Trans Sport jest dużo lepiej wykonany.
Ale jednak komfort... przestrzeń... dźwięk V6... jednak jeśli van to tylko z Ameryki. To po prostu inny wymiar motoryzacji.
Voyagery to wbrew pozorom bardzo mocny sprzęt. Mój szef ma dwa, jeden 3.3 FWD i drugi 3.8 AWD. Katuje je niemiłosiernie ale są niezmordowane. Raz ponad tonę marchewek załadował i auto nawet nie pisnęło choć blachę to mają słabą.
Jedyny problem to skrzynia, która po prostu jest awaryjna, podobnie jak w modelu poprzednim. 200 tys. i na złom. Stary Pontiac Trans Sport jest dużo lepiej wykonany.
Ale jednak komfort... przestrzeń... dźwięk V6... jednak jeśli van to tylko z Ameryki. To po prostu inny wymiar motoryzacji.
#34
Napisano 21 października 2015 - 08:02
Tak mam i obecnie się nią poruszam. Bardzo lubię ten samochód!!! Chyba przez przestrzeń i komfort jaki oferuje. Skrzynia to fakt tragedia i też jeżdżę i czekam na jej agonię. Problem był brak chłodnicy w tych skrzyniach i zbyt wysoka tem oleju smażyła wszystko co mogła. Ja mam już dołożoną i własnie ostatnio pękł przewód idący do niej i kilka km zrobiłem nie wiedząc że płyn ucieka. Wskoczyła w tryb awaryjny i po naprawie już nie chcę pracować jak wcześniej.
#35
Napisano 21 października 2015 - 14:02
Właśnie mojemu bossowi rozlatują się te skrzynie - jedna się kompletnie zblokowała i auto stoi martwe już parę tygodni a druga (w AWD) notorycznie wpada w tryb awaryjny.
Aby "wyłączyć" ten tryb awaryjny rozpędza go do 80-tki, gasi i odpala ponownie.
Co do awarii skrzyni - nie wiem czy lepszym rozwiązaniem nie byłoby naprawienie obecnej. Te na szrocie nie wiadomo ile mają przejechane i za jakiś czas sytuacja może się powtórzyć. W "kancie" czyli poprzedniku kolega wymienił skrzynię (trybiki się posypały, jeden nawet zrobił dziurę w korpusie ) i auto fakt jeździ ale czasami zanika 4 bieg.
Aby "wyłączyć" ten tryb awaryjny rozpędza go do 80-tki, gasi i odpala ponownie.
Co do awarii skrzyni - nie wiem czy lepszym rozwiązaniem nie byłoby naprawienie obecnej. Te na szrocie nie wiadomo ile mają przejechane i za jakiś czas sytuacja może się powtórzyć. W "kancie" czyli poprzedniku kolega wymienił skrzynię (trybiki się posypały, jeden nawet zrobił dziurę w korpusie ) i auto fakt jeździ ale czasami zanika 4 bieg.
#36
Napisano 21 października 2015 - 22:42
Przypuszczam że jak z agonii przejdzie w stan spoczynku sprzedam auto "szabrownikom" i kupię pickupa. Chodzi za mną stary ford, albo chevrolet żebym miał czym się poruszać bo jak skończę czerwoną babcię to zapewne stanie pod kocem koło srebrnej i na warsztat wjedzie w126
#37
Napisano 23 października 2015 - 00:44
oo, 126, liczę na tłustą galerię przy okazji zanabycia
Mi się marzy Chevy Suburban z 6.5 Detroit Turbo Diesel z lat 90 auto nieosiągalne nawet w Dojczlandii, trzeba ściągać z USA, o dziwo nie są jakoś specjalnie drogie i są po prostu piękne... i ta moc, można domy przestawiać
Voyagery niestety się sypią, a to skrzynia, blacha, silnik kiedyś poleciał (właśnie z powodu wałka), ktoś mądry powiedział że te auta są obliczone na 400 tys. km i to tak pi razy drzwi teraz wychodzi. To samo Trans Sport - ściągnięte z USA, 1 wł. w PL, auto wylizane a już sanki trzeszczą i potrafi nieźle zatłuc korbowodem przy odpalaniu. 124 pod względem trwałości ich nokautuje.
Mi się marzy Chevy Suburban z 6.5 Detroit Turbo Diesel z lat 90 auto nieosiągalne nawet w Dojczlandii, trzeba ściągać z USA, o dziwo nie są jakoś specjalnie drogie i są po prostu piękne... i ta moc, można domy przestawiać
Voyagery niestety się sypią, a to skrzynia, blacha, silnik kiedyś poleciał (właśnie z powodu wałka), ktoś mądry powiedział że te auta są obliczone na 400 tys. km i to tak pi razy drzwi teraz wychodzi. To samo Trans Sport - ściągnięte z USA, 1 wł. w PL, auto wylizane a już sanki trzeszczą i potrafi nieźle zatłuc korbowodem przy odpalaniu. 124 pod względem trwałości ich nokautuje.
#38
Napisano 23 października 2015 - 17:37
Co do awarii caravana to czytałem troszkę na forum tematycznym i dwie najpoważniejsze awarie związane są ze złym zaprojektowaniem.
Problemy ze skrzynią rozwiązuje dodanie chłodnicy
Problemy z silnikiem dokładniej wałkiem głowicy która "leży" tuż przy grodzi spowodowane są też wyższą temperaturą pracy i co za tym idzie wygrzewaniem oleju w kanałach smarujących wałek rozrządu. Blokuje to dopływ oleju do smarowania i i wałek się zaciera.
Blacha nie jest taka tragiczna. Moje auto posiada oryginalny lakier i nie ma żadnego purchla mimo kilku obcierek
Generalnie bardzo fajny samochód z v6, nawet kalkulowałem nowszą wersję w zamian jednego z mercedesów.
Problemy ze skrzynią rozwiązuje dodanie chłodnicy
Problemy z silnikiem dokładniej wałkiem głowicy która "leży" tuż przy grodzi spowodowane są też wyższą temperaturą pracy i co za tym idzie wygrzewaniem oleju w kanałach smarujących wałek rozrządu. Blokuje to dopływ oleju do smarowania i i wałek się zaciera.
Blacha nie jest taka tragiczna. Moje auto posiada oryginalny lakier i nie ma żadnego purchla mimo kilku obcierek
Generalnie bardzo fajny samochód z v6, nawet kalkulowałem nowszą wersję w zamian jednego z mercedesów.
#39
Napisano 25 lutego 2016 - 15:37
Kanapa poszła do ludzi temat do zamknięcia
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
Tabela z liczbami, i modelami wyprodukowanymi przez cały okres produkcji w124 |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | Kristoff |
|
||
Chrysler LeBaron LX Convertible '91 |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Poochacz |
|
||
[W124] Zaciski hamulcowe - inne modele mercedesa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | nomad75 |
|
|
|
Sprawdzenie numerow czesci do danego modelu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matjag556 |
|