Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Obniżone sportowe zawieszenie - które wybrać?



138 odpowiedzi w tym temacie

#81 Offline   suseljr


  • Postów: 38
  • Na forum od: 14 lip 2016
  • Miejscowość: wrocław
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 maja 2017 - 15:16

Pozwolę sobie ułatwić sprawę każdemu, kto będzie pytał o obniżenie zawieszenia -40/-40 przy feldze 8J. To co widać poniżej to efekt założonych sprężyn HR -40/-40 z felgą Remotec Mesh 8J, 16'', ET35 i oponami 195/45/16. Wszystko siedzi na oryginalnych amortyzatorach z najwyższymi gumami (4 cycki). Samochód w ogóle nie ociera - ani przy wybojach ani przy manewrowaniu, gdy skręcamy koła.

Dołączona grafika



#82 Offline   Sasha


  • Postów: 54
  • Na forum od: 17 lut 2017
  • Miejscowość: Velbert DE
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 maja 2017 - 15:43

Wyświetl postUżytkownik suseljr dnia 15 maja 2017 - 15:16 napisał

Pozwolę sobie ułatwić sprawę każdemu, kto będzie pytał o obniżenie zawieszenia -40/-40 przy feldze 8J. To co widać poniżej to efekt założonych sprężyn HR -40/-40 z felgą Remotec Mesh 8J, 16'', ET35 i oponami 195/45/16. Wszystko siedzi na oryginalnych amortyzatorach z najwyższymi gumami (4 cycki). Samochód w ogóle nie ociera - ani przy wybojach ani przy manewrowaniu, gdy skręcamy koła.

Dołączona grafika
Bardzo fajnie to wyglada, powiedz no kolego jak jest z komfortem? Generalnie to chodzi mi o to ze u mnie na zawieszeniu sportline z amorami Sachsa jest troche twardawo a i przod stoi lekko jak koza :)

#83 Offline   suseljr


  • Postów: 38
  • Na forum od: 14 lip 2016
  • Miejscowość: wrocław
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 maja 2017 - 17:35

Generalnie lepiej niż się spodziewałem, chociaż coś za coś... jak ktoś korzysta z samochodu jako daily car to może być nieprzyjemnie. W momencie jak auto jeździ w dobrą pogodę i na zloty, to nie widzę przeszkód, żeby podjąć taki krok.

#84 Offline   Sasha


  • Postów: 54
  • Na forum od: 17 lut 2017
  • Miejscowość: Velbert DE
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 maja 2017 - 17:50

Dlatego wlasnie chyba zdecyduje sie wywalic sportline i wsadze standart z ew. przycieciem springow ;)

#85 Offline   suseljr


  • Postów: 38
  • Na forum od: 14 lip 2016
  • Miejscowość: wrocław
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 maja 2017 - 18:47

Może i jest to jakieś rozwiązanie, ale dla mnie przycinanie sprężyn to... przycinanie sprężyn - samo określenie odrzuca. Swoją drogą, czy można kombinować na zasadzie dobrania bardziej komfortowych amortyzatorów do obniżonych sprężyn? Są w ogóle dostępne na rynku amortyzatory bardziej komfortowe od seryjnych? Może to jest jakaś opcja - nie wiem, pytam. :)

#86 Offline   Sasha


  • Postów: 54
  • Na forum od: 17 lut 2017
  • Miejscowość: Velbert DE
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 maja 2017 - 19:32

Wydaje mi sie ze chyba najlepszy komfort gwarantuja ori amory. Ja zakupilem dedykowane do sportline Sachsy i nie dosc ze przod stoi jak koza to strasznie telepie podczas jazdy w miescie. Fakt faktem...autobahna zasuwa sie pieknie, auto trzyma sie drogi jak przyklejone, ale nie tego oczekiwalem.Chcialbym komfortu i zeby lekko osiadl :)

#87 Offline   suseljr


  • Postów: 38
  • Na forum od: 14 lip 2016
  • Miejscowość: wrocław
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 maja 2017 - 20:19

Jedyne porównanie jakie mam to drugie auto jakim jeżdżę, a mianowicie Ibiza II w wersji GT z oryginalnie obniżonym i utwardzonym zawieszeniem. Szczerze mówiąc w Mercedesie wciąż jest bardziej komfortowo i mam tutaj na myśli również takie czynniki jak cisza i wybieranie nierówności. Może rzeczywiście jest twardziej niż było, ale sposób w który samochód radzi sobie z dziurami jest wciąż na wysokim poziomie. Nie ma mowy o stukach i trzeszczących elementarz wnętrza, czego doświadczam w oryginalnym Seacie. Pojeżdżę dłużej to moja opinia będzie bardziej miarodajna.

#88 Offline   Sasha


  • Postów: 54
  • Na forum od: 17 lut 2017
  • Miejscowość: Velbert DE
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 maja 2017 - 16:32

Witam. Odnosnie obnizania zawieszenia to chcialbym wam powiedziec co mnie dzis spotkalo, jezeli jestem w bledzie to prosze mnie poprawic.
Z racji tego ze jutrio przymierzam sie do wymiany sworzni wahaczy pojechalem dzis do kumpla na podnosnik celem poluzowania srub mimosrodowych.
Czytalem duzo ze lubia byc zapieczone wiec postanowilem ze rusze je kluczem pneumatycznym. Ku mojemu zaskoczeniu obeszlo sie bez klucza pneumatycznego, odkrecily sie wszystkie elegancko. Zjechalem z podnosnika i okazalo sie ze przod stoi jakies 4-5 cm wyzej :)
wiem ze napewno przestawilem kat pochylenia, ale czy to ma wplyw na wysokosc zawieszenia????

#89 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 maja 2017 - 17:04

Tuleje skręca się na aucie stojącym na ziemi, z kanału. Obyś ich nie pozrywał...

#90 Offline   Sasha


  • Postów: 54
  • Na forum od: 17 lut 2017
  • Miejscowość: Velbert DE
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 maja 2017 - 17:12

Wyświetl postUżytkownik w0jta5 dnia 24 maja 2017 - 17:04 napisał

Tuleje skręca się na aucie stojącym na ziemi, z kanału. Obyś ich nie pozrywał...
Nie no wiem wiem, ta operacja dopiero przedemna :)
Zaskoczyla mnie dzis koza, komicznie to wyglada, z kupety zrobil sie ML :)








Podobne tematy Zwiń