Pozwolę sobie ułatwić sprawę każdemu, kto będzie pytał o obniżenie zawieszenia -40/-40 przy feldze 8J. To co widać poniżej to efekt założonych sprężyn HR -40/-40 z felgą Remotec Mesh 8J, 16'', ET35 i oponami 195/45/16. Wszystko siedzi na oryginalnych amortyzatorach z najwyższymi gumami (4 cycki). Samochód w ogóle nie ociera - ani przy wybojach ani przy manewrowaniu, gdy skręcamy koła.
1
138 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 15 maja 2017 - 15:16
#82
Napisano 15 maja 2017 - 15:43
Użytkownik suseljr dnia 15 maja 2017 - 15:16 napisał
Pozwolę sobie ułatwić sprawę każdemu, kto będzie pytał o obniżenie zawieszenia -40/-40 przy feldze 8J. To co widać poniżej to efekt założonych sprężyn HR -40/-40 z felgą Remotec Mesh 8J, 16'', ET35 i oponami 195/45/16. Wszystko siedzi na oryginalnych amortyzatorach z najwyższymi gumami (4 cycki). Samochód w ogóle nie ociera - ani przy wybojach ani przy manewrowaniu, gdy skręcamy koła.
#83
Napisano 15 maja 2017 - 17:35
Generalnie lepiej niż się spodziewałem, chociaż coś za coś... jak ktoś korzysta z samochodu jako daily car to może być nieprzyjemnie. W momencie jak auto jeździ w dobrą pogodę i na zloty, to nie widzę przeszkód, żeby podjąć taki krok.
#84
Napisano 15 maja 2017 - 17:50
Dlatego wlasnie chyba zdecyduje sie wywalic sportline i wsadze standart z ew. przycieciem springow
#85
Napisano 16 maja 2017 - 18:47
Może i jest to jakieś rozwiązanie, ale dla mnie przycinanie sprężyn to... przycinanie sprężyn - samo określenie odrzuca. Swoją drogą, czy można kombinować na zasadzie dobrania bardziej komfortowych amortyzatorów do obniżonych sprężyn? Są w ogóle dostępne na rynku amortyzatory bardziej komfortowe od seryjnych? Może to jest jakaś opcja - nie wiem, pytam.
#86
Napisano 16 maja 2017 - 19:32
Wydaje mi sie ze chyba najlepszy komfort gwarantuja ori amory. Ja zakupilem dedykowane do sportline Sachsy i nie dosc ze przod stoi jak koza to strasznie telepie podczas jazdy w miescie. Fakt faktem...autobahna zasuwa sie pieknie, auto trzyma sie drogi jak przyklejone, ale nie tego oczekiwalem.Chcialbym komfortu i zeby lekko osiadl
#87
Napisano 16 maja 2017 - 20:19
Jedyne porównanie jakie mam to drugie auto jakim jeżdżę, a mianowicie Ibiza II w wersji GT z oryginalnie obniżonym i utwardzonym zawieszeniem. Szczerze mówiąc w Mercedesie wciąż jest bardziej komfortowo i mam tutaj na myśli również takie czynniki jak cisza i wybieranie nierówności. Może rzeczywiście jest twardziej niż było, ale sposób w który samochód radzi sobie z dziurami jest wciąż na wysokim poziomie. Nie ma mowy o stukach i trzeszczących elementarz wnętrza, czego doświadczam w oryginalnym Seacie. Pojeżdżę dłużej to moja opinia będzie bardziej miarodajna.
#88
Napisano 24 maja 2017 - 16:32
Witam. Odnosnie obnizania zawieszenia to chcialbym wam powiedziec co mnie dzis spotkalo, jezeli jestem w bledzie to prosze mnie poprawic.
Z racji tego ze jutrio przymierzam sie do wymiany sworzni wahaczy pojechalem dzis do kumpla na podnosnik celem poluzowania srub mimosrodowych.
Czytalem duzo ze lubia byc zapieczone wiec postanowilem ze rusze je kluczem pneumatycznym. Ku mojemu zaskoczeniu obeszlo sie bez klucza pneumatycznego, odkrecily sie wszystkie elegancko. Zjechalem z podnosnika i okazalo sie ze przod stoi jakies 4-5 cm wyzej
wiem ze napewno przestawilem kat pochylenia, ale czy to ma wplyw na wysokosc zawieszenia????
Z racji tego ze jutrio przymierzam sie do wymiany sworzni wahaczy pojechalem dzis do kumpla na podnosnik celem poluzowania srub mimosrodowych.
Czytalem duzo ze lubia byc zapieczone wiec postanowilem ze rusze je kluczem pneumatycznym. Ku mojemu zaskoczeniu obeszlo sie bez klucza pneumatycznego, odkrecily sie wszystkie elegancko. Zjechalem z podnosnika i okazalo sie ze przod stoi jakies 4-5 cm wyzej
wiem ze napewno przestawilem kat pochylenia, ale czy to ma wplyw na wysokosc zawieszenia????
#89
Napisano 24 maja 2017 - 17:04
Tuleje skręca się na aucie stojącym na ziemi, z kanału. Obyś ich nie pozrywał...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki, skrzeczenie/piszczenie, coś z zawieszeniem? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
||
[w201] Które lampy oryginalne ULO 381 czy RS ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Terenowiec |
|
||
[w201] zawieszenie tył |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jastrzi777 |
|
|