#121
Napisano 25 maja 2015 - 19:43
#122
Napisano 25 maja 2015 - 20:14
#123
Napisano 25 maja 2015 - 20:35
Użytkownik FL4CH4 edytował ten post 25 maja 2015 - 20:36
#124
Napisano 25 maja 2015 - 20:41
#125
Napisano 25 maja 2015 - 20:46
#126
Napisano 25 maja 2015 - 20:52
Po włożeniu przekaźnika sprawnego układ KE elektronicznie ocknął się, i zaczął coś tam regulować. Stąd min. te niskie obroty jałowe i dławienia się różnego rodzaju.
Ale - operujemy w próżni, bo nie określiłeś, jakie to obroty, jaka jest temperatura którą widzi sterownik KE, nie sprawdziłeś, czy w sterowniku ą jakieś błędy zapisane, nie wiemy co mówią czujniki przepustnicy, biegu jałowego i potencjometr klapy spiętrzającej, nie wiemy co mówi zawór powietrza dodatkowego.
I ty chcesz mi wmówić, że cokolwiek czytałeś?
Użytkownik carl00s edytował ten post 25 maja 2015 - 20:54
#127
Napisano 25 maja 2015 - 21:10
Cytat
Użytkownik melfio1 edytował ten post 25 maja 2015 - 21:11
#128
Napisano 25 maja 2015 - 21:15
#129
Napisano 26 maja 2015 - 12:16
#130
Napisano 02 kwietnia 2016 - 23:41
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|