0
[M111] Problem wiązka przepływomierza.
Rozpoczęty przez delko, kwi 02 2014 12:25
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 kwietnia 2014 - 12:25
Witam serdecznie
Mam problem z moją gwiazda a mianowicie
Wczoraj wjechałem do garażu i poczułem palące sie przewody podniosłem maskę i okazało sie że to kable od przepływomierza
Rozprułem wiązkę i wymieniłem uszkodzone przewody ale auto nie odpala nie słychać pompy paliwa czy ktoś pomoże
Może ma ktoś schemat podłączenia przepływomierza albo jakieś fotki gdzie i jaki kabel idzie bym był wdzięczny
Mam problem z moją gwiazda a mianowicie
Wczoraj wjechałem do garażu i poczułem palące sie przewody podniosłem maskę i okazało sie że to kable od przepływomierza
Rozprułem wiązkę i wymieniłem uszkodzone przewody ale auto nie odpala nie słychać pompy paliwa czy ktoś pomoże
Może ma ktoś schemat podłączenia przepływomierza albo jakieś fotki gdzie i jaki kabel idzie bym był wdzięczny
#2
Napisano 02 kwietnia 2014 - 13:14
Tu masz schemat wiązki silnika do M111.960
Uwaga dla korzystających ze schematu:
do w/w modelu są dwa rodzaje wiązek do nr nadw. F 310680, C208307 ,J075089 i od nr nadw. F 310681, C208308, J075090.
Jest też trzecia wersja tylko dla pojazdów z opcją 888.
Niestety nie mam informacji do której wiązki jest schemat.
Uwaga dla korzystających ze schematu:
do w/w modelu są dwa rodzaje wiązek do nr nadw. F 310680, C208307 ,J075089 i od nr nadw. F 310681, C208308, J075090.
Jest też trzecia wersja tylko dla pojazdów z opcją 888.
Niestety nie mam informacji do której wiązki jest schemat.
#3
Napisano 02 kwietnia 2014 - 13:23
Na wiązce przepływki się nie skończy. Standardowo, będziesz miał całą wiązkę do roboty. Ten typ tak ma niestety - gdzienie dotkniesz, zostają gołe druty.
Sterownik HFM steruje pompą paliwa poprzez prosty przekaźnik. Do sprawdzenia najpierw, czy sterownik "żyje" i ma zasilania. Bez tego, nie zasteruje pompą. Zasilania idą przez srebrny przekaźnik.
Sterownik HFM steruje pompą paliwa poprzez prosty przekaźnik. Do sprawdzenia najpierw, czy sterownik "żyje" i ma zasilania. Bez tego, nie zasteruje pompą. Zasilania idą przez srebrny przekaźnik.
#4
Napisano 02 kwietnia 2014 - 14:13
jak podałem zasilanie na pompę paliwa to auto zapaliło
przekaźnik zielony jest sprawy tak samo Srebrny
Nie wiem może coś pomyliłem w wiązce kabli ma ktoś może zdjęcia wiązek wtyczek
Schematy za wiele mi nie pomogły
podczas przekręcenia kluczyka i kręcenia rozrusznikiem nie ma zasilania na kabel od popy paliwa co może być tego przyczyną
??
Sterownik HFM chodzi o ta drugą puszkę za akumulatorem ???
na kablu czerwonym lecący od Sterownik HFM do kostki pompy paliwa nie mam na nim zasilania dla czego ????
przekaźnik zielony jest sprawy tak samo Srebrny
Nie wiem może coś pomyliłem w wiązce kabli ma ktoś może zdjęcia wiązek wtyczek
Schematy za wiele mi nie pomogły
podczas przekręcenia kluczyka i kręcenia rozrusznikiem nie ma zasilania na kabel od popy paliwa co może być tego przyczyną
??
Sterownik HFM chodzi o ta drugą puszkę za akumulatorem ???
na kablu czerwonym lecący od Sterownik HFM do kostki pompy paliwa nie mam na nim zasilania dla czego ????
Użytkownik m104 edytował ten post 02 kwietnia 2014 - 16:33
#5
Napisano 02 kwietnia 2014 - 20:28
Sterownik HFM ma dwie duże wtyczki , od wiązki silnika i od wiązki komory silnika.
Trzeba przeprowadzić diagnostykę układu HFM, np. za pomocą kodów błyskowych bo bez tego, to wróżenie z fusów.
Temat jest na forum.
Zakładając że dobrze sprawdziłeś przekaźniki, jest możliwe że padł sterownik od HFM.
Trzeba także naprawić całą wiązkę silnika, bo bez tego będą wychodzić bzdury na teście oraz coś innego może się jeszcze spierniczyć.
Trzeba przeprowadzić diagnostykę układu HFM, np. za pomocą kodów błyskowych bo bez tego, to wróżenie z fusów.
Temat jest na forum.
Zakładając że dobrze sprawdziłeś przekaźniki, jest możliwe że padł sterownik od HFM.
Trzeba także naprawić całą wiązkę silnika, bo bez tego będą wychodzić bzdury na teście oraz coś innego może się jeszcze spierniczyć.
Użytkownik macmw edytował ten post 02 kwietnia 2014 - 20:29
#6
Napisano 03 kwietnia 2014 - 09:14
Sterownik rozebrałem ale nie widać na nim żadnych przepalonych ścieżek
A Jak próbowałem zrobić test to nic nie błyska dida sie świci odpinam mase dioda gaśnie czekam ale zero reakcji ręce opadają
A Jak próbowałem zrobić test to nic nie błyska dida sie świci odpinam mase dioda gaśnie czekam ale zero reakcji ręce opadają
Użytkownik delko edytował ten post 03 kwietnia 2014 - 09:16
#7
Napisano 03 kwietnia 2014 - 10:38
Problem chyba rozwiązany rozebrałem srebrny przekaźnik ma przepalone ścieżki
czy szukać oryginalnego czy zmienika czy numery musza się zgadzać morze ktoś ma do sprzedania taki przekaźnik 000 540 52 45
simens 72UD406
czy szukać oryginalnego czy zmienika czy numery musza się zgadzać morze ktoś ma do sprzedania taki przekaźnik 000 540 52 45
simens 72UD406
#8
Napisano 07 kwietnia 2014 - 22:21
czy któreś z tych przekaźników będzie pasował do mojego auta
201 540 38 45
201 540 32 45
201 540 37 45
Ja mam 000 540 52 45
simens 72UD406
201 540 38 45
201 540 32 45
201 540 37 45
Ja mam 000 540 52 45
simens 72UD406
#9
Napisano 08 kwietnia 2014 - 00:26
Jeżeli masz oryginalny z dwoma bezpiecznikami to teoretycznie 201 540 37 45 elektrycznie będzie pasował.
Problem jest taki że ten którego szukasz ma wszystkie piny i jeżeli masz coś podłączone w dodatkowe piny to to coś nie będzie działać.
Pod względem elektrycznym są 3 grupy OVP:
1 - jeden bezpiecznik, styki tylko po zapłonie
2 - jeden bezpiecznik, styki stałe i po zapłonie
3 - dwa bezpieczniki
Każda z tych grup może mieć różne ilość styków 31 i 30.
Jak mozesz to zrób fotkę gniazda i zobaczymy które piny masz obsadzone a które ni i na tej podstawie dobierzemy Ci zamiennik.
Problem jest taki że ten którego szukasz ma wszystkie piny i jeżeli masz coś podłączone w dodatkowe piny to to coś nie będzie działać.
Pod względem elektrycznym są 3 grupy OVP:
1 - jeden bezpiecznik, styki tylko po zapłonie
2 - jeden bezpiecznik, styki stałe i po zapłonie
3 - dwa bezpieczniki
Każda z tych grup może mieć różne ilość styków 31 i 30.
Jak mozesz to zrób fotkę gniazda i zobaczymy które piny masz obsadzone a które ni i na tej podstawie dobierzemy Ci zamiennik.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mr_simon |
|