Skocz do zawartości




- - - - -

MB 190E 2.0 Spalanie lpg 18-20l


79 odpowiedzi w tym temacie

#71 Offline   yamaha00


  • Postów: 139
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: jelenia góra
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 23 lipca 2014 - 15:05

odkrecic nie znacznie 1/4 obrotu moze juz dac znaczna poprawe i spalanie raczej nie wzrosnie . u mnie obroty na lpg to ponizej 1000. 900-950



#72 Offline   yamaha00


  • Postów: 139
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: jelenia góra
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 23 lipca 2014 - 15:06

ja bym na parowniku regulowal srubka od wolnych obrotow
a registra bym nie ruszal

#73 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 23 lipca 2014 - 19:27

Obroty jałowe mam prawidłowe jak na benzynie - ok.750. Chcę wzbogacić bo czasem dmuchawe trzeba załączyć a jest wtedy za ubogo i nie utrzymuje obrotów. Wzbogaciłbym też mieszankę na obrotach żeby się lepiej zbierał. Na jałowym to śrubką od jałowych ale ogólnie mieszankę to na parowniku od membran czy registrem 1/4 odkręcić?

Użytkownik nicu89 edytował ten post 23 lipca 2014 - 19:27


#74 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 lipca 2014 - 22:33

Było to na forum opisywane wielokrotnie.

#75 Offline   yamaha00


  • Postów: 139
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: jelenia góra
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 lipca 2014 - 09:22

na parowniku to sie reguluje tylko wolne obroty z tego co ja zaobserwowalem u siebie a registrem sie reguluje wlasnie mieszanke najlepiej ustawic na granicy tak jak to robie ja
zakrecam register do oporu i gaz do dechy i odkrecam do momentu az sie zaczyna wkrecac bez oprow i jeszcze ewentualnie o 1/4 i spala mi w granicach 12-13 litrow i przyspieszenie jak na 2.0 i ciezka bude jest zadowaljace .

#76 Offline   yamaha00


  • Postów: 139
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: jelenia góra
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 lipca 2014 - 09:22

a te obroty 750 to troszke wydaje mi sie za malo ja mam ustawione w granicach 800-900 i jest optymalnie i nie ma spadkow jak sie wlanczy urzadzenia

#77 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lipca 2014 - 09:32

Wyświetl postUżytkownik yamaha00 dnia 24 lipca 2014 - 09:22 napisał

a te obroty 750 to troszke wydaje mi sie za malo
Jak najbardziej prawidłowe.

#78 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 lipca 2014 - 16:48

Wyświetl postUżytkownik yamaha00 dnia 24 lipca 2014 - 09:22 napisał

na parowniku to sie reguluje tylko wolne obroty z tego co ja zaobserwowalem
bo masz widocznie biedak parownik. Ja mam elektronik BRC Tecno i 2 śrubki do kręcenia.

#79 Offline   yamaha00


  • Postów: 139
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: jelenia góra
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 lipca 2014 - 11:01

tez mam dwie srubki i nimi sie reguluje wolne obroty
. ale w moim parowniku producent zaleca krecenie jedna srubka wiec jedna wyregulowalem a driga jest wkrecona na maksa i jest dobrze wolne w granicach 800-900 niewiem dookladnie ale jest ponizej 1000

#80 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 26 lipca 2014 - 08:52

Co do mojego problemu ze spalaniem to już się rozwiązał.Uciekał gaz od pokrywy filterka gazu i na końcówkach przewodów od filterka do parownika.Teraz spalanie mam 11-13l zależy jaka jazda.Ale przeważnie do 120km/h to 12l spali ;)








Podobne tematy Zwiń