odkrecic nie znacznie 1/4 obrotu moze juz dac znaczna poprawe i spalanie raczej nie wzrosnie . u mnie obroty na lpg to ponizej 1000. 900-950
0
MB 190E 2.0 Spalanie lpg 18-20l
Rozpoczęty przez Merc190E, cze 04 2014 19:19
79 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 23 lipca 2014 - 15:05
#72
Napisano 23 lipca 2014 - 15:06
ja bym na parowniku regulowal srubka od wolnych obrotow
a registra bym nie ruszal
a registra bym nie ruszal
#73
Napisano 23 lipca 2014 - 19:27
Obroty jałowe mam prawidłowe jak na benzynie - ok.750. Chcę wzbogacić bo czasem dmuchawe trzeba załączyć a jest wtedy za ubogo i nie utrzymuje obrotów. Wzbogaciłbym też mieszankę na obrotach żeby się lepiej zbierał. Na jałowym to śrubką od jałowych ale ogólnie mieszankę to na parowniku od membran czy registrem 1/4 odkręcić?
Użytkownik nicu89 edytował ten post 23 lipca 2014 - 19:27
#74
Napisano 23 lipca 2014 - 22:33
Było to na forum opisywane wielokrotnie.
#75
Napisano 24 lipca 2014 - 09:22
na parowniku to sie reguluje tylko wolne obroty z tego co ja zaobserwowalem u siebie a registrem sie reguluje wlasnie mieszanke najlepiej ustawic na granicy tak jak to robie ja
zakrecam register do oporu i gaz do dechy i odkrecam do momentu az sie zaczyna wkrecac bez oprow i jeszcze ewentualnie o 1/4 i spala mi w granicach 12-13 litrow i przyspieszenie jak na 2.0 i ciezka bude jest zadowaljace .
zakrecam register do oporu i gaz do dechy i odkrecam do momentu az sie zaczyna wkrecac bez oprow i jeszcze ewentualnie o 1/4 i spala mi w granicach 12-13 litrow i przyspieszenie jak na 2.0 i ciezka bude jest zadowaljace .
#76
Napisano 24 lipca 2014 - 09:22
a te obroty 750 to troszke wydaje mi sie za malo ja mam ustawione w granicach 800-900 i jest optymalnie i nie ma spadkow jak sie wlanczy urzadzenia
#79
Napisano 25 lipca 2014 - 11:01
tez mam dwie srubki i nimi sie reguluje wolne obroty
. ale w moim parowniku producent zaleca krecenie jedna srubka wiec jedna wyregulowalem a driga jest wkrecona na maksa i jest dobrze wolne w granicach 800-900 niewiem dookladnie ale jest ponizej 1000
. ale w moim parowniku producent zaleca krecenie jedna srubka wiec jedna wyregulowalem a driga jest wkrecona na maksa i jest dobrze wolne w granicach 800-900 niewiem dookladnie ale jest ponizej 1000
#80
Napisano 26 lipca 2014 - 08:52
Co do mojego problemu ze spalaniem to już się rozwiązał.Uciekał gaz od pokrywy filterka gazu i na końcówkach przewodów od filterka do parownika.Teraz spalanie mam 11-13l zależy jaka jazda.Ale przeważnie do 120km/h to 12l spali
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W201 190e pali jak smok |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jarek2203 |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
Wycena Mercedes Benz 190e 201 |
HydePark | octawius1 |
|
||
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|