Witam.
Mam kolejny mały problem z moją gwiazdą.
Wcześniej myślałem że problem jest związany z czujnikiem położenia wału ale to nie to.
Objaw jest taki że auto po nocy nie odpala za pierwszym razem.
Najczęściej za drugim albo za trzecim.
Po przekręceniu zapłonu nie słychać pompki która podaje paliwo na listwę wtryskową.
Po tym jak już odpali silnik czasami chodzi nierówno tzn wypadają zapłony. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy.
Jak popmpka zadziała to zapala super i chodzi równo ale ostatnio częściej jest tak że niestety nie działa.
W/g mnie jakieś zwarcie albo zimny lut tylko pytanie gdzie szukać?
0
[W124] M119 Problem z zasilaniem paliwem
Rozpoczęty przez Gość_krzychuzzz_, sie 21 2014 08:01
4 odpowiedzi w tym temacie
#1 Gość_krzychuzzz_
Napisano 21 sierpnia 2014 - 08:01
#2
Napisano 21 sierpnia 2014 - 08:14
O ile się nie mylę, przekaźnik pomp jest pod tylną kanapą, siedzisko pasażera. Przekaźnik powinien być taki sam, jak od wentylatorów skraplacza - możesz odkręcić wieko skrzynki bezpieczników i podmienić z którymś.
Dodatkowo, jak nie chce uruchomić pomp, możesz wziąć zwykłą żarówkę 5w na kablu i wpiąć w piny 85 i 86 zamiast przekaźnika - powinna świecić w momencie, kiedy pompy powinny pracować. Po zmostkowaniu 30 i 87 w podstawce pompy muszą ruszyć
Nierówna praca na zimno to może być wilgoć w kopułkach - przerabiał to chyba każdy w m119, a u nas na pewno m00n i Szafa.
Dodatkowo, jak nie chce uruchomić pomp, możesz wziąć zwykłą żarówkę 5w na kablu i wpiąć w piny 85 i 86 zamiast przekaźnika - powinna świecić w momencie, kiedy pompy powinny pracować. Po zmostkowaniu 30 i 87 w podstawce pompy muszą ruszyć
Nierówna praca na zimno to może być wilgoć w kopułkach - przerabiał to chyba każdy w m119, a u nas na pewno m00n i Szafa.
#3 Gość_krzychuzzz_
Napisano 21 sierpnia 2014 - 08:34
Ok dziś po pracy to sprawdzę.
Z wilgocią w kopułkach możesz mieć rację bo całkiem niedawno ze starości pękł mi wąż od płynu chłodniczego ten który wchodzi do nagrzewnicy z tyłu silnika i całą komorę silnika zarzygło mi płynem.
Sporo poszło w tą matę wygłuszającą maskę więc wilgoć jest jak najbardziej prawdopodobna.
Z wilgocią w kopułkach możesz mieć rację bo całkiem niedawno ze starości pękł mi wąż od płynu chłodniczego ten który wchodzi do nagrzewnicy z tyłu silnika i całą komorę silnika zarzygło mi płynem.
Sporo poszło w tą matę wygłuszającą maskę więc wilgoć jest jak najbardziej prawdopodobna.
#4 Gość_krzychuzzz_
Napisano 21 sierpnia 2014 - 17:21
Tak na szybko sprawdziłem i na 99% uwalony przekaźnik bo po wyjęciu i włożeniu z powrotem pompka ładnie zapodaje paliwo.
NIe wiem czy on ma być taki gorący ale sprawdzałem to po jeździe i aż parzył w ręke.
m104
NIe wiem czy on ma być taki gorący ale sprawdzałem to po jeździe i aż parzył w ręke.
m104
#5
Napisano 21 sierpnia 2014 - 17:44
Przekaźnik nie powinien się grzać.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
Sl 500 r129 m119 problem z zapłonem |
Mercedes SL, SLK | Sl500r129 |
|
||
[m119]kanały olejowe |
Mercedes S, CL i SEC | m00n |
|
|
|
[M119]ASR/Check Engine - odcięcie paliwa - ciekawy problem |
Mercedes S, CL i SEC | Uhlenhaut |
|
||
[R129] Przepustnica MB R129 M119 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Pieczara71 |
|