Nie równo pracuje przy około 1500 obr/min
#11
Napisano 05 września 2014 - 20:36
#12
Napisano 06 września 2014 - 08:41
Użytkownik mecio dnia 05 września 2014 - 19:28 napisał
Użytkownik mecio dnia 05 września 2014 - 20:27 napisał
Użytkownik mecio dnia 05 września 2014 - 20:36 napisał
Mam pytanie: ... ile procent wg. Ciebie ma czysta prawda? ...135% ? ...142%? ...193% ? ... 194? Próbuję szukać analogii w alkoholach dodając dodatkowe 100.
#13
Napisano 06 września 2014 - 14:19
#14
Napisano 06 września 2014 - 16:53
Stwierdziłem ,że podepne się tutaj aby nie śmiecić na forum. Mam W201 2.0D, wymieniałem w nim O-ringi pod zaworkami zwrotnymi, po złożeniu wszystkiego do kupy, nie udało mi się odpalić auta na aktualnym akumulatorze. Przypuszczam , że był zbyt mocno zapowietrzony. Wziąłem akumulator z pickupa (większy) i na nim udało mi się zapalić, jednakże silnik nierówno pracuje. Gdy się nagrzał zmieniłem z powrotem akumulatory, i przy pierwszym podejsciu odpalił. Po około 20 min. grzania chciałem się przejechać ,niestety zgasł mi przy ruszaniu i już nie odpalił. Ponownie wsadziłem akumulator z pickupa, i odpalił, cały czas nierówno pracując. Sprawdzałem przewody wysokiego ciśnienia , na wszystkie podawane jest paliwo, Co moge jeszcze sprawdzić, lub jaka jest ewentualna przyczyna jego nierównej pracy?
#16
Napisano 06 września 2014 - 17:45
#17
Napisano 06 września 2014 - 17:52
Użytkownik gerbryls dnia 06 września 2014 - 17:45 napisał
No to sprawa jasna, masz zapowietrzony układ albo źle poskładane i zapowietrza się nadal.
Użytkownik gerbryls dnia 06 września 2014 - 17:45 napisał
Oczyść czujnik paliwa w baku, na dnie tuby znajdziesz pełno glutów.
#18
Napisano 06 września 2014 - 21:05
#19
Napisano 06 września 2014 - 21:24
A zapowietrzać może się w wielu miejscach, np. termostat paliwa.
#20
Napisano 07 września 2014 - 09:05
Najczęściej winne są wtryski. Nie żadna kompresja, pompa, świece tylko rzeźba przy wtryskach. Naprawdę niewiele potrzeba, żeby z cykania zrobił sie głośny, szarpiący i kopcący Ursus.
Mi już diagnozowali mechanicy różne rzeczy (specjaliści od 7 boleści) - pompa, kompresja, panewska... Bo przebieg 3/4 miliona... Tymczasem auto nadal jak jeździło, tak jeździ mając lepsze lub gorsze dni.
Sprawdź więc wtryski (wraz z ustawieniem kąta wtrysku) a zacznik od tego, co pisze m. in. @markslew - czyli czy nie masz syfu w baku. Najtaniej.
Co do zapowietrzania się układu, to przynajmniej u mnie objawem był potężny stuk spod maski, jakby silnik się rozlatywał. Jakby ktoś walił dużym młotkiem w pokrywę zaworów. Nie za się ani tego niezauważyć, ani tym bardziej z tym jechać
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 07 września 2014 - 09:06
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|