Skocz do zawartości




Nowy dział - Inne Modele


12 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 08 kwietnia 2008 - 23:26

Rob, trochę jednak przesadzasz. Prawdą jest, że jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma, ale miałbym dla Ciebie przykład pana, na którego auto spojrzałbyś i powiedział, ze to tylko BMW E39 Touring z 1998, pewnie to jakiś byle sprzedawca w mięsnym i raczej nie domyślił się, że ma firmę o obrotach grubo przekraczających 30 mln zł. Bo prawdą jest też to, że w Polsce nie warto pokazywać, ile się ma naprawdę kasy - żyć wygodnie, ale nie szpanersko. W211 podejrzewam jeszcze długo będzie symbolem statusu (podobnie auta tego samego segmentu z rocznika rozpoczynającego się cyfrą 2), no ale Rob, Kolega Radhezz ma raptem 20 lat i rozpoczyna dopiero karierę, a Ty oczekujesz od razu W221? (to że głupoty gadał to swoją drogą :roll: ) Jeździ się autem DOBRYM. Nieważne czy ma ono 2, 12, 25 lat. Jeśli sprawia Ci radość i przyjemność, a jego awaryjność pozwala Ci na bezstresową podróż nawet i 1000 km, to wiek jest bez znaczenia!

PS: Taka ciekawostka - czy wiecie, że symbolem statusu w Indiach jest Dacia Logan? :mrgreen:



#12 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 08 kwietnia 2008 - 23:40

Radhezz napisał:

Ej Rob bez urazy - to było, ot tak w formie żartu, a nie coś akurat do Twojego auta,

Nie bronię swojego auta, lecz modelu jaki wypuściła firma MB. Wiem jaka opinia krąży o silnikach CDI dlatego poprosiłem Kolegów Adminów o zrobienie kącika gdzie będę meldował o wszelkich przygodach z posiadanym plastikiem. Jak na razie jest OK jeżeli chodzi o awaryjność, spalanie bardzo dobre (trasa średnio 6.5 góra 7; miasto 8.5 - 9). Mocy w zupełności wystarcza, moment obrotowy (400NM) robi wrażenie :mrgreen: Minusem może być specyficzna praca zimnego CDI, ale i tak chodzi ciszej jak poprzedni 300D 24V. Natomiast CDI zapala po nocy lepiej jak benzyna, wystarczy że rozrusznik "obróci" wał i juz gada. Porównywałem dane 3.2 CDI i faktycznie ma te 20KM więcej i około 100NM ale spalanie dużo większe, więcej oleju, więcej świec itd. Choć pewnie kultura pracy lepsza, bo wał lepiej wyważony. I nie ukrywam że miałem ochotę na 211 3.2 CDI ale w takim stanie jak mam tego musiałbym dać o 10-15kPLN więcej. A juz na tego budżet przekroczyłem i mam od żony :bumbum: Reasumując nie plujcie na CDI bo za 5 lat 90% forumowiczów będzie podobnymi jeździć, więc przecieram szlaki, a jak się będzie psuł to wybadam gdzie są najtańsze części :pub:

Szop dyskusja nic nie wniesie, bajki o bogatych panach jeżdżących starymi odrestaurowanymi autami też nie do tego wątku. Więc najlepiej już wystarczy i przechodzimy do innych tematów. Po drugie jeżeli chcesz autem zarobić, to wybacz nie pojedziesz zawieść gościa 500km w jedną stronę choćby najlepiej utrzymanym "nieświeżym" modelem...

#13 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 kwietnia 2008 - 07:41

Rob napisał:

Więc najlepiej już wystarczy i przechodzimy do innych tematów

Amen :ok:

Wszystkie problemy proszę rozstrzygać w dziale specjalnie do tego stworzonym. Totaj dyskutujemy o czymś innym...






Podobne tematy Zwiń