Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Usuniecie wtrysku benzyny


26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 21 października 2014 - 22:59

Cytat

Jak już chce się mieć gaz to ogarnąć KE i wpakować 3 gen przynajmniej i będzie to miało ręce i nogi a nie stosować kombinatoryke stosowaną .
tak z ciekawości .. to ile osób miało 3 gen u siebie ? albo chociaż mieli się okazję przejechać ? albo chociaż widzieli instalacje na żywo w aucie..
dużo słysze na temat tej instali i wszystko to pozytywy .. a nie nie .. jest jedna wada - tego się już nie sprzedaje i nie montuje.
jakoś ja się z tą instalacją nie spotkałem .. a dużo też ich nie było.

bezawaryjność.. blos vs ke jetronic
czyli membrana i sprężynka vs sami wiecie z czego składa się ke jet.

m102 dużo zniesie, a nawet jakby to kosztuje ok 3 stówki.



#22 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 22 października 2014 - 11:08

JuR, jak się nie sprzedaje, jak mi zakładali w sierpniu 1 lub 2 gen, na papierach pisze stage 2 wiec chyba 2 gen, jeszcze można dostać :)

#23 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 22 października 2014 - 11:28

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 21 października 2014 - 22:59 napisał

tak z ciekawości .. to ile osób miało 3 gen u siebie ? albo chociaż mieli się okazję przejechać ? albo chociaż widzieli instalacje na żywo w aucie..
dużo słysze na temat tej instali i wszystko to pozytywy .. a nie nie .. jest jedna wada - tego się już nie sprzedaje i nie montuje.
jakoś ja się z tą instalacją nie spotkałem .. a dużo też ich nie było.

bezawaryjność.. blos vs ke jetronic
czyli membrana i sprężynka vs sami wiecie z czego składa się ke jet.

m102 dużo zniesie, a nawet jakby to kosztuje ok 3 stówki.
Kumpel ma i sobie chwali nie ma z nim żadnych problemów na początku byłem sceptycznie nastawiony ale tą instalację ma już z 3 lata i zero problemów . Użytkowanie auta ma być bezpieczne i komfortowe anie co chwilę grzebać ewentualnie do serwisów jeździć a i tak nie będzie idealnie współgrać .

#24 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 22 października 2014 - 11:31

Wyświetl postUżytkownik Piotrek 190E dnia 22 października 2014 - 11:28 napisał

Kumpel ma i sobie chwali nie ma z nim żadnych problemów na początku byłem sceptycznie nastawiony ale tą instalację ma już z 3 lata i zero problemów . Użytkowanie auta ma być bezpieczne i komfortowe anie co chwilę grzebać ewentualnie do serwisów jeździć a i tak nie będzie idealnie współgrać .
Są te instalacje do kupienia kolego tylko cena niektórym nie pasuje niestety . Zawsze można zamontować sekwencję i trochę pokombinować ze sterowaniem jak ktoś lubi grzebać i to będzie jeszcze lepsze rozwiązanie i tańsze niż 3 gen.

#25 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 22 października 2014 - 13:10

Cytat

JuR, jak się nie sprzedaje, jak mi zakładali w sierpniu 1 lub 2 gen, na papierach pisze stage 2 wiec chyba 2 gen, jeszcze można dostać :)
chodziło mi o 3 gen. ale z 1 i 2 gen też jest powoli problem .. nie pamiętam o co to chodziło, czy o środowisko czy bezpieczeństwo.
chyba o to że mieszanka w tych instalacjach nie jest stechiometryczna w całym zakresie ... z resztą nie pamiętam trza by było na google wejść :P

Cytat

Kumpel ma i sobie chwali nie ma z nim żadnych problemów na początku byłem sceptycznie nastawiony ale tą instalację ma już z 3 lata i zero problemów
no to znasz jedną osobe, ja nie znam żadnej :D
co do znajdywania 3 gen, to raz, że ciężko i drogo, to dwa cena.. jak bym miał wypalić na gaz ok 4 tyś do m102 bo w tych granicach jest 3 gen,
to wolałbym sprzedać auto i kupić takie samo tylko że z 2.2 i sekwencją na gotowo.

#26 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 22 października 2014 - 19:44

JuR,Zrobiłm na razie jak mówiłeś. Cała elektronika odpięta dawka bogata na benzynie. Na gazie idzie jak burza. Na benzynie odpala a strzał i jakoś tam jedze. Za to na gazie rewelacja. Tyle, że mam mikser nie blos. Dzięki wielkie.

Z racji nadchodzacej zimy nie chciałem rezygnować jednak z benzyny, do tematu rwócę na pewno na wiosnę :D

#27 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 25 października 2014 - 00:11

no to ciesze się, że działa.
tylko tak z ciekawości, to po co likwidować ten rozdzielacz jak wszystko będzie działać?
załóżmy tak czysto teoretycznie, usunięcie rozdzielacza spowoduje :
wzrost mocy
utrudni troche życie przez tankowanie
mniej elementów do naprawy
i odchudzenie auta o kilka kg.
a co na następną zime ? zaś zakładać rozdzielacz ?
no bo jest jeszcze taka opcja :
zdjąć talerz, ramie usztywnić, pompe paliwa odpiąć i możesz jeździć na samym gazie wiosne lato jesień, a w każdej chwili wyjąć blokade i założyć talerz.
nawet jak gdzieś staniesz z braku lpg, to w 5 minut poskładasz benzyne i obejdzie się bez holowania.
naprawianie rozdzielacza itp nie powinna cię zbytnio zaboleć, tym bardziej, że będzie on tylko w zime odpalał auto.

gaz oczywiście można zrobić tak, żeby cały rok jeździł.
blos
dwie butle
podgrzewacze wody i lpg
mocny akumulator
dobry alternator
butelka plaka - na wszelki wypadek w zime :E








Podobne tematy Zwiń