[W124] Konserwacja blach w środku auta
#21
Napisano 15 stycznia 2015 - 23:56
#22
Napisano 16 stycznia 2015 - 00:14
#23
Napisano 16 stycznia 2015 - 00:27
Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 16 stycznia 2015 - 00:29
#24
Napisano 16 stycznia 2015 - 00:33
#25
Napisano 16 stycznia 2015 - 00:36
Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 16 stycznia 2015 - 00:37
#26
Napisano 16 stycznia 2015 - 00:39
#27
Napisano 16 stycznia 2015 - 00:50
#28
Napisano 16 stycznia 2015 - 00:56
1. Zacząłem wczoraj konserwacje bagażnika, w sklepie lakierniczym gościu powiedział, ze najlepiej wyczyścić, położyć podkład epoksydowy, jak blacha bardziej zmęczona to 2 warstwy, na to pozniej dał mi coś ala bitex, ale firmy Boll, podobno lepsze, zasycha i nie klei sie. Odsunął mnie od pomysłu p. reaktywnego. Czy na pewno słusznie? ( zdjecia po 2 warstwach epoxa https://www.dropbox....O0WR9bVjma?dl=0 )
Czy pozniej na tego Bolla mogę sobie psiknąc juz ma sam koniec jakiś spraj zwykły, żeby koloru tylko nadać?
2. W bagażniku cokolwiek złego, bo nie można tego nazwać rdza, bo jej praktycznie nie było, działo sie na samym dnie ( miejsce koła i boczne kieszenie obok prowadnic). Boki bagola i nadkola widoczne są praktycznie idealne. Czy jest sens czymś to smarować, czy szkoda czasu i pieniędzy i psiknąc tylko na kolor?
3. Plastiki w bagażniku (boczki i próg) chciałbym tez pomalować na kolor. Jaka jest technologia malowania plastiku?
4. No i najbardziej hardcorowe pytanie: chciałbym zmienić kolor wnętrza, ja mam boczki drzwi, elementy deski, podłogę i wszystko w kolorze kremowym. Chciałbym zrobic sobie coś ala czekoladowy. Czy sprawdzi sie malowanie tej gumy czy co to tam jest za materiał? Czy ma to prawo wytrzymać jakiś dłuższy czas czy zaraz zacznie odlazic?
#29
Napisano 16 stycznia 2015 - 01:01
Użytkownik nicu89 edytował ten post 16 stycznia 2015 - 01:13
#30
Napisano 16 stycznia 2015 - 17:10
A co do reaktywnego może odradzał bo to więcej roboty jest ( dłużej trzeba czekać ) ale zabezpieczenie jest pewniejsze . Na baranka można z reguły kłaść lakier ja tak u siebie robiłem .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Nietypowy maszt Hirschmann AUTA 6000 KE |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mati25 |
|
||
[W124]Poszukuję blacharza lakiernika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Rafal6283 |
|
|
|
Konserwacja szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamil124 |
|
||
[W124] pompa powietrza dodatkowego - jak wyjąć z auta |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ruszi |
|
|
|
[w124] szarpanie auta przy stałej prędkości |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | stiv88 |
|
|