Nie mogę już edytować poprzedniego posta więc napiszę kolejny.
Proszę ewentualnie o scalenie.
A ja mam takie pytania:
1. Czy można wywalić cały rozdzielacz KE-Jetronic do samej przepustnicy i zamontować instalację LPG DREAM XXI C. Zapłon pozostałby EZL-KAT, na przepustnice założony dodatkowy/inny TPS, otwory po wtryskach w kolektorze zaślepione lub wykorzystane pod wkrętki LPG. Czy taki układ będzie działać oczywiście na samym LPG, bo wtedy zasilania NoPb po prostu nie będzie. Można wówczas wtedy zastosować jakieś podgrzewanie płynu chłodniczego przed rozruchem lub zamontować reduktor szeregowo z nagrzewnicą jak najbliżej silnika. Wtedy w miarę szybko nagrzeje się i w w tym czasie silnik pracuje bez dotykania pedału gazu. Rozwiązanie do stosowania nie w zimę.
2. Czy lepiej założyć EFI z Forda 2.0 potrzebny zasadniczo tylko do odpalenia i zagrzania reduktora i wtedy założyć zwykłą sekwencję LPG ?
Użytkownik elmer edytował ten post 17 grudnia 2015 - 22:00