Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy



65 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 29 października 2009 - 21:37

piotrek.m5 napisał:

Jak masz to zdejmij wtyczkę i sprawdź omomierzem czy czujnik jest zwarty czy nie

Drugie rozwiązanie: ściągamy wtyczkę - kontrolka MUSI zgasnąć.
Wsadzamy we wtyczkę zworkę - kontrolka MUSI się zaświecić.



#12 Offline   Pancz


  • Postów: 46
  • Na forum od: 30 gru 2007
  • Miejscowość: Zielona Góra

Napisano 30 października 2009 - 15:48

Gerri napisał:

Drugie rozwiązanie: ściągamy wtyczkę - kontrolka MUSI zgasnąć.
Wsadzamy we wtyczkę zworkę - kontrolka MUSI się zaświecić
Chodzi o to że kontrolka w obu przypadkach świeci, sprawdze jeszcze tym omomierzem(chociaż nie jestem za dobry w elektryce) A najgorsze że dzisiaj zapaliła mi sie jeszcze kontrolka od klocków, chociaż prawie na pewno mam jeszcze grube klocki. Czyżby moja gwiazda sie znudziła mną? Może chce do innego pana?

#13 Offline   Pancz


  • Postów: 46
  • Na forum od: 30 gru 2007
  • Miejscowość: Zielona Góra

Napisano 30 października 2009 - 21:57

Roxa- jedyne co robiłem to spawanie nadkoli migomatem, bez odłączenia akumulatora- wiem że głupio tak, ale nie chciało mi sie bo byłem przekonany że w tym wozie nie ma sie co popsuć :star: Sprawdziłem za poradom z innego forum kostke przy czujniku i na brązowym mam mase stale, a na brązowo- niebieskim była masa przez momencik ale póżniej znikneła i kontrolka na desce zgasła, teraz mam tak że po każdym odpaleniu świeci -ide z probówką biore plus z aku.drugi koniec sprawdzam czy mam mase na brązowo-niebieskim, stwierdzam że nie, ale jednocześnie gaśnie kontrolka aż do następnego odpalenia wozu.Odłączyłem na noc akumulator :ok:

#14 Offline   Pancz


  • Postów: 46
  • Na forum od: 30 gru 2007
  • Miejscowość: Zielona Góra

Napisano 31 października 2009 - 12:58

Czy mógłby ktoś podrzucić schemat elektryczny?

#15 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 31 października 2009 - 14:53

mam schemat od W201 niech ktoś powie czy taki sam jest W124 to wrzuce

#16 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 31 października 2009 - 15:19

Po co Ci schemat? Wychodzi z czujnika - wchodzi do licznika.
Bez żadnych rozgałęzień, wtyczek itp.
Nieodłączenie akumulatora na pewno nie jest przyczyną - to zbyt prymitywny układ, żeby takie coś mu zaszkodziło. A nie wziąłeś pod uwagę, że może po prostu przy spawaniu przytopiłeś te kabelki?

#17 Offline   Pancz


  • Postów: 46
  • Na forum od: 30 gru 2007
  • Miejscowość: Zielona Góra

Napisano 31 października 2009 - 20:20

Niemożliwe żeby przytopił kabelki bo spawałem tylne nadkole i progi przy dziurkach na lewarek, i jeszcze przy kielichu przednim ale od dołu.

#18 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 31 października 2009 - 20:39

Pozostaje Ci przejrzeć wiązkę, w której idą kabelki od czujnika. Dużo tego nie ma.
W którymś miejscu natnij koszulkę tej wiązki, i sprawdź stan kabelków wewnątrz. Jakimś cudem prąd mógł pójść wzdłuż kabelka, mocno go rozgrzać i stopić z innymi kabelkami wiązki. Wtedy nie zawsze uszkodzenie jest widoczne od zewnątrz.

#19 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 01 listopada 2009 - 21:39

Pancz od w201 ,ale może na coś sie zda
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

#20 Offline   jdembicki


  • Postów: 36
  • Na forum od: 20 sie 2008
  • Miejscowość: Zblewo

Napisano 03 listopada 2009 - 23:23

Nie wiem, czy się nie mylę, ale również brak płynu hamulcowego może być sygnalizowany tą samą kontrolką co kontrolka spryskiwaczy.

Także warto sprawdzić w zbiorniczku, czy nie brak płynu hamulcowego. :mlot:








Podobne tematy Zwiń