Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Silnik z LPG -> Wymiana Silnika


12 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 kwietnia 2015 - 10:13

Podworowaliśmy a teraz nieco poważniej:
zagazowanie silnika dla 1-ej generacji polega na:
-założeniu miksera na wlot nad klapą spiętrzającą
-wyborowaniu dziury w puszce filtra na waż zasilający mikser w gaz
-założeniu registra na wąż łączący mikser z parownikiem
-podłączeniu elektryki instalki
-regulacji
Zagazowanie silnika dla 2-giej generacji polega na:
-założeniu miksera na wlot nad klapą spiętrzającą
-wyborowaniu dziury w puszce filtra na waż zasilający mikser w gaz
-założeniu silniczka krokowego na wąż łączący mikser z parownikiem
-podłączeniu sterownika i centralki do inst. elektrycznej samochodu (podłączenie krokowca do sterownika też ;) )
-regulacji która wiąże się prawie zawsze z zaprogramowaniem sterownika
-daniu na mszę jeśli sterownik to lecho mini lambda.

O BLOSie na tę chwilę nie będę wspominał.
Jako że masz LPG to masz wszystkie potrzebne do niej graty,
trzeba je tylko zainstalować po wymianie silnika i wyregulować,
jeśli mimo to mechanik twierdzi że potrzebuje jakoś magicznie zagazowanego silnika to zmień mechanika
czym prędzej.
Bardziej łopatologicznie napisać już nie umiem.



#12 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 kwietnia 2015 - 13:54

Wyświetl postUżytkownik Lord Zekanda dnia 08 kwietnia 2015 - 10:13 napisał

-daniu na mszę jeśli sterownik to lecho mini lambda.
O, tak. Na szczęście ten badziew nie jest już dostępny w hurtowniach jedynie używki. Są też inne instalacja ''II Gen" wyposażone w silniczek krokowy z registrem. Nie kupować za nic takich wynalazków. Na 100% pewny jestem że nikt się nie podejmię regulacji tego tylko poprostu rozbebeszy krokowy i podeprze trzpień w pozycji max podniesiony, odłączy wtyczkę od niego i regulację zacznie registrem i parownikiem.

#13 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 08 kwietnia 2015 - 18:45

Gratuluje Lord Zekanda za upór :P
Tam trzeba wymienić silnik, wyregulować ke jeta i gaz i na tym koniec.
Ale potomni niech się uczą od Lordzika bo dobrze prawi :piwo:








Podobne tematy Zwiń