Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] m111 zmiana miksera na blos


37 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 kwietnia 2015 - 16:54

W sumie tragedi nie ma, myślałem, że to większy wydatek.
Ta cena to samych części czy z robotą?
Co musiałbym dokupić? Jaki osprzęt polecasz w tej cenie?



#12 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 04 kwietnia 2015 - 18:17

Wyświetl postUżytkownik tinOFbeer dnia 04 kwietnia 2015 - 16:54 napisał

Ta cena to samych części czy z robotą?
Ta cena to chyba za samą robociznę.
Kolega Andrzej, być może chciał się pochwalić, że samemu sobie za 600 zł sekwencje zrobi (na używkach), ale u gaziarza nie masz co liczyć na taką cene.

#13 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 05 kwietnia 2015 - 15:15

Można trafić na roczne lub 2 letnie instalacje za 400 zł z rozbitków. Wystarczy sam przód przód kupić listwę, reduktor i komputer gazowy. Montaż 200 zł więcej nie wezmą za dzień pracy.

#14 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 kwietnia 2015 - 21:05

Jest już trochę wydatków więc muszę w tej chwili pozostać przy Blosie.
Czy jest ktoś z Wrocławia kto mógłby mi pomóc z instalacją lub odpłanie zamontował i wyregulował to ustrojstwo?

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 03 kwietnia 2015 - 08:22 napisał

Dołączona grafika

I reduktor jakoś blisko posadzić.

Gdzie w tym przypadku podłaczyć odpowietrzenie silnika?
Na połączniu blos-przepustnica jest redukcja czy łącznik 70/70?

Użytkownik tinOFbeer edytował ten post 08 kwietnia 2015 - 21:25


#15 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 08 kwietnia 2015 - 22:50

Wyświetl postUżytkownik tinOFbeer dnia 08 kwietnia 2015 - 21:05 napisał

Gdzie w tym przypadku podłaczyć odpowietrzenie silnika?
Najlepiej pomiędzy filtrem powietrza, a blosem. Pomiędzy blosem, a przepustnicą będzie kiepskim pomysłem.

Wyświetl postUżytkownik tinOFbeer dnia 08 kwietnia 2015 - 21:05 napisał

Na połączniu blos-przepustnica jest redukcja czy łącznik 70/70?
Nie wiem ile ma Twoja przepustnica, blos ma 70mm i tyle mogę powiedzieć. To nie mój silnik, a zdjęcie nie mojego autorstwa, aczkolwiek jest to fajnie zrobione, dlatego dałem to jako "fajny" przykład.

Wyświetl postUżytkownik tinOFbeer dnia 08 kwietnia 2015 - 21:05 napisał

wyregulował to ustrojstwo?
Niech to wyreguluje ktoś na analizatorze spalin.. Regulacja na "oko" da radę, pod warunkiem, że wiesz co robisz i masz doświadczenie i zrobisz poprawki w locie.

Montaż tego, jest prosty, łącznik blos-przepustnica i łącznik blos-rura filtra powietrza i gdzieś tu odme wpiąć. Pojechać na analizer do regulacji i tyle.
Nie wiem ile gaziarz policzy, za regulacje, bo u takowych nie bywam, no ale ze 50 zł ?

Zdaje się, że mirasmerc jest z Wrocka, może Ci kogoś poleci, albo sam się podejmie ? (nie wiem czy on tam przy gazie dłubie, ale raczej nie zagląda do tego działu :P ) Napisz mu PM'a, powiedz czego i kogo szukasz, podrzucisz mu piwko, ale skieruje Cię raczej do jakiegoś dobrego chłopa.. W dzisiejszych czasach, ciężko o dobrego gaziarza, a jeżdżąc w ciemno po zakładach można wywalić fortunę...

#16 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 kwietnia 2015 - 23:37

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 08 kwietnia 2015 - 22:50 napisał

Najlepiej pomiędzy filtrem powietrza, a blosem. Pomiędzy blosem, a przepustnicą będzie kiepskim pomysłem.

A co myślisz o takim patencie: http://allegro.pl/fi...5232712510.html

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 08 kwietnia 2015 - 22:50 napisał

Nie wiem ile ma Twoja przepustnica, blos ma 70mm i tyle mogę powiedzieć. To nie mój silnik, a zdjęcie nie mojego autorstwa, aczkolwiek jest to fajnie zrobione, dlatego dałem to jako "fajny" przykład.

Niech to wyreguluje ktoś na analizatorze spalin.. Regulacja na "oko" da radę, pod warunkiem, że wiesz co robisz i masz doświadczenie i zrobisz poprawki w locie.

Montaż tego, jest prosty, łącznik blos-przepustnica i łącznik blos-rura filtra powietrza i gdzieś tu odme wpiąć. Pojechać na analizer do regulacji i tyle.
Nie wiem ile gaziarz policzy, za regulacje, bo u takowych nie bywam, no ale ze 50 zł ?

Ok. Czyli poprostu założe i dam do gaziarza.

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 08 kwietnia 2015 - 22:50 napisał

Zdaje się, że mirasmerc jest z Wrocka, może Ci kogoś poleci, albo sam się podejmie ? (nie wiem czy on tam przy gazie dłubie, ale raczej nie zagląda do tego działu :P ) Napisz mu PM'a, powiedz czego i kogo szukasz, podrzucisz mu piwko, ale skieruje Cię raczej do jakiegoś dobrego chłopa.. W dzisiejszych czasach, ciężko o dobrego gaziarza, a jeżdżąc w ciemno po zakładach można wywalić fortunę...

Dzięki za info. Z tymi gaziarzami to prawda a część z tych dobrych niestety nie chce się bawić w takie przeróbki, najbardziej polecana osoba we Wrocku (na lpg-forum) jak i parę innych dobrych zakładów, ktore znam odpowiadało mniej więcej tak:

Cytat

Auto jest na pełnym wtrysku sekwencyjnym, nie podejmujemy się montażu instalacji i napraw na 2 gen i montażu 2 gen do pełnego wtrysku.


#17 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 09 kwietnia 2015 - 01:33

Wyświetl postUżytkownik tinOFbeer dnia 08 kwietnia 2015 - 23:37 napisał

A co myślisz o takim patencie
Ja myślę, że szkoda kasy. Lepiej dać kawał rurki i wyprowadzić pod silnik.
Raz, że filtr tu nie potrzebny, bo gazy są wydalane, a dwa to zaraz wszystko będzie w oleju.

#18 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 kwietnia 2015 - 00:42

Nie wiem czy u mnie jest coś nie tak ale jak przykładami palec do rurki to zasysa cały czas delikatnie.

#19 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 kwietnia 2015 - 11:27

Mam pytanie odnośnie usunięcia krokowca z przewodu reduktor-blos: jeśli usunę go całkowicie to poprostu wypiąć z niego wtyczkę i tak zostawić? Nie będzie jakiś problemów natury technicznej? Czy może lepiej usunąć z niego trzpień i zostawić podłączony jako atrapa? Dodatkowa zaleta żeby się nikt nie przyczepił.

Mam jeszcze dodatkowe pytanie związane z reduktorem.
Posiadam obecnie Elpigaz Cometa Super ze zintegrowanym filtrem i skończył on swój żywot i chciałbym go wymienić na: R50 Zavoli GEX 190KM lub Lovato R9 Super 190KM, którego z nich byście polecali?
Rozumiem, że przed nowym reduktorem będe musiał zamontować filtr fazy ciekłej np. TEN i to wszystko?

Użytkownik tinOFbeer edytował ten post 17 kwietnia 2015 - 11:28


#20 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 kwietnia 2015 - 11:44

Wstaw register a krokowca opchnij.








Podobne tematy Zwiń