Witam
Gdy odpalę silnik pojawia się dźwięk który mnie niepokoi, metaliczny odgłos- cykanie.
Dźwięk jest podobny - identyczny do tych:
Jak uzyskam tylko jakiś sprzęt do nagrań fonii, to tu wrzucę by było pewne, co w moim motorze |piszczy|
Z góry dzięki za sugestie
2
152 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 kwietnia 2011 - 20:15
#2
Napisano 13 kwietnia 2011 - 20:53
Poczytaj o wtryskiwaczach i popychaczach hydraulicznych było już na forum.
#3
Napisano 13 kwietnia 2011 - 21:02
Czytałem, jednak wniosku nie mam, co wyczytam jak nie wiem jaki dźwięk - ja podaję dźwięk i proszę o pomoc, nie jestem szpecem od MB i nie wiem, co to mi tak hałasuje?? Będę wiedział - wtedy będę czytał i naprawiał.
#4
Napisano 13 kwietnia 2011 - 23:07
Najpierw wrzuc dzwiek ze swojego motoru, wtedy bedzie mozna cos wysnuc.
I odpowiedz na pare standardowych pytan, czy jak silnik sie rozgrzeje to cykanie ustaje? I czy kopci mocniej podczas cykania?
I odpowiedz na pare standardowych pytan, czy jak silnik sie rozgrzeje to cykanie ustaje? I czy kopci mocniej podczas cykania?
#5
Napisano 14 kwietnia 2011 - 11:01
Na moje ucho dźwięk identyczny z tymi, co podałem w linkach. Głuchy nie jestem – chyba , jedynie nie znam powodu tych odgłosów.
Nagram dźwięk ze swojego i zapodam, powinno w sobotę się udać.
Nagram dźwięk ze swojego i zapodam, powinno w sobotę się udać.
#6
Napisano 15 kwietnia 2011 - 15:31
Szklanki popychaczy zaworów jak to w starych modelach wysokoprężnych.Wcześniej nie cykały?Jakby brzęczało to łańcuszek rozrządu.Tak myślę
#7
Napisano 15 kwietnia 2011 - 22:16
takie typowe cykanie na wyższych i klekotanie na wolnych obrotach to są właśnie uszkodzone hydropopychacze,uszkodzone zaworki zwrotne w nich powodują na wolnych,przy małym ciśnieniu klekotanie,a na wyższych przy wyższym ciśnieniu oleju cykanie.
#8
Napisano 16 kwietnia 2011 - 07:07
Auto mam od kilku dni, nie wiem jak klekotało wcześniej. Wiem że za nim to naprawię, to minie trochę czasu. Czy jazda z takim klekotaniem wpływa jakoś ujemnie na silnik? Czy tylko ucho na tym cierpi?
#9
Napisano 16 kwietnia 2011 - 07:39
Z tego co wiem, to długa jazda na niesprawnych popychaczach czy lejących wtryskach może skutkować odpowiednio, wypaleniem gniazd zaworów - nadpaleniem komory spalania, ponieważ zawory się nie domykają, a jak wtryski leją to paliwo jest nierównomiernie rozprowadzane, ale więcej to może niech ktoś inny się wypowie co bardziej się zna
#10
Napisano 16 kwietnia 2011 - 09:50
Mi mechanik oplatał że: 'niesprawne popychacze nie mają wpływu na żywotność i sprawność silnika'.Inny chciał wsadzać podkładki,ten sam który ganiał z laptopem koło mojego samochodu,w poszukiwaniu komputera pokładowego.
Moim zdaniem,stan popychaczy można sprawdzić własnoręcznie.Jeżeli są wyjechane,wymienić.Jeżeli nie podejmiemy się tego zmajstrować sami,jedżmy do kolegi lub w ostateczności do mechanika.
Jeżeli coś jest zaprojektowane na takie a nie inne parametry pracy to tak ma być.
Moim zdaniem,stan popychaczy można sprawdzić własnoręcznie.Jeżeli są wyjechane,wymienić.Jeżeli nie podejmiemy się tego zmajstrować sami,jedżmy do kolegi lub w ostateczności do mechanika.
Jeżeli coś jest zaprojektowane na takie a nie inne parametry pracy to tak ma być.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|