Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Wibracje, drgania i szarpanie całego auta.


39 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   mAxgaming


  • Postów: 36
  • Na forum od: 24 paź 2014
  • Miejscowość: Tomaszów Bolesławiecki
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 sierpnia 2015 - 02:15

Użyłem tego środka i zero różnicy :( Nie wiem już sam co mam robić.



#32 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 21 sierpnia 2015 - 11:53

Wyświetl postUżytkownik mAxgaming dnia 16 maja 2015 - 22:24 napisał

Tak. Jedna jest cała uwalona z oleju

A te poduchy pod silnikiem wymieniałeś?

#33 Offline   mAxgaming


  • Postów: 36
  • Na forum od: 24 paź 2014
  • Miejscowość: Tomaszów Bolesławiecki
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 sierpnia 2015 - 16:17

Wyświetl postUżytkownik markslew dnia 21 sierpnia 2015 - 11:53 napisał

A te poduchy pod silnikiem wymieniałeś?
Tak, wymieniłem.

#34 Offline   turbocygan


  • Postów: 59
  • Na forum od: 19 sty 2016
  • Miejscowość: GK
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 C200K M111

Napisano 06 stycznia 2019 - 18:46

Siemanko. Mam opcję na fajną 190-tkę w dieslu, aczkolwiek silnik w niej telepie się niemiłosiernie. Tym się aż tak nie martwię, bo to będzie już kolejny Mercedes i wiem, co będzie trzeba zadziałać w związku z tym. Jest jednak problem, że wraz z silnikiem telepie się cała maska. Mieliście do czynienia z czymś takim? Bardzo podejrzane, pierwszy raz coś takiego widziałem.

Użytkownik turbocygan edytował ten post 06 stycznia 2019 - 18:47


#35 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 06 stycznia 2019 - 19:10

Może poduszki silnika do wymiany

#36 Offline   turbocygan


  • Postów: 59
  • Na forum od: 19 sty 2016
  • Miejscowość: GK
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 C200K M111

Napisano 06 stycznia 2019 - 22:22

Pytanie bardziej tyczy się wibracji maski. A silnik prawdopodobnie potrzebuje remontu pompy i wymiany wtryskiwaczy.

#37 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 07 stycznia 2019 - 07:14

To zrób pompe i wtryski,i wtedy trza obejrzeć zawiasy maski,.


#38 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 stycznia 2019 - 10:02

Zaworki tłoczące w pompie wtryskowej (pod tymy króćcami gdzie się przykręca przewód) jak są zużyte to powodują spore drgania silnika. Możesz je próbować samemu dotrzeć, lub kupić nowe ok. 90zł/szt.

#39 Offline   turbocygan


  • Postów: 59
  • Na forum od: 19 sty 2016
  • Miejscowość: GK
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 C200K M111

Napisano 07 stycznia 2019 - 16:23

Dzięki za pomysły, też idę tropem układu paliwowego. Problem w tym, że na dniach mam plan kupić od gościa to auto i boję się, żeby nie wpakować się na minę :smile:
Uszczelnienia sekcji także miałem okazję robić, przy 190-tce ojca, całkiem prosta robota.

Użytkownik turbocygan edytował ten post 07 stycznia 2019 - 16:23


#40 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 stycznia 2019 - 11:59

No to własnie te zaworki na których siedzi sprężynka i miedziana podkładka. Tylko ich nie wyciągaj magnesem bo niżej jest pokrętny tłoczek i jak się go przestawi, rozreguluje się pompa.








Podobne tematy Zwiń