migały mi na przemian jak miałem problemy z aku. Ja zrobiłbym tak:
Odepnij akumulator na nie wiem, 15 minut, wyjmij baterie z pilota. Podepnij aku, włóż baterie do pilota, zsynchronizuj alarm na nowo, pamiętam, że po wymianie aku na nowy - stary nie trzymał mi napięcia - problem ustał, znaczy te mruganie diod na przemian ustało jak aku odpiąłem/podpiąłem nowy.
4
[W140] '97 S500 Miganie na przemian diod przy lusterku wstecznym
Rozpoczęty przez rolbas, cze 24 2015 18:06
23 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 15 lipca 2015 - 22:47
#22
Napisano 24 lipca 2015 - 23:04
robertocdx1 - postapilem zgodnie z Twoimi sugestiami.
Co prawda nie rozwiazalo to problemu ale jednak czestotliwosc wystepowania tego migania znacznie spadla.
To, ze u Ciebie miganie ustalo po ponownym zsynchrnizowaniu kluczka pewnie jest zwiazane z starsza wersja DAS-a gdzie autoryzacja jest realizowana kluczykiem w momencie odryglowania samochodu. Czyli jesli kluczyk poda wlasciwy kod, immo odryglowuje samochod i silnik mozna odpalic.
U mnie jest juz nowsza wersja DAS-a gdzie samo otworzenie podczerwienia nie rozbraja immo.
Kluczyk ma dodatkowa kostke-nadajnik ktora sie dogaduje z modulem immo w momencie przekrecenia w pozycje "zaplon" i jesli sie dogadaja to mozna uruchomic silnik.
Tak wiec, skoro silnik moge uruchomic mimo sygnalizacji, ze immo sie nie dogadal z kluczykiem to jedyne co mi przychodzi na mysl to, ze chyba poprzedni wlasciciel dokonal jakies kastracji modulu immo i dogadywanie sie z kluczykiem nie jest jako takie niezbedne do uruchomienia silnika...
Co prawda nie rozwiazalo to problemu ale jednak czestotliwosc wystepowania tego migania znacznie spadla.
To, ze u Ciebie miganie ustalo po ponownym zsynchrnizowaniu kluczka pewnie jest zwiazane z starsza wersja DAS-a gdzie autoryzacja jest realizowana kluczykiem w momencie odryglowania samochodu. Czyli jesli kluczyk poda wlasciwy kod, immo odryglowuje samochod i silnik mozna odpalic.
U mnie jest juz nowsza wersja DAS-a gdzie samo otworzenie podczerwienia nie rozbraja immo.
Kluczyk ma dodatkowa kostke-nadajnik ktora sie dogaduje z modulem immo w momencie przekrecenia w pozycje "zaplon" i jesli sie dogadaja to mozna uruchomic silnik.
Tak wiec, skoro silnik moge uruchomic mimo sygnalizacji, ze immo sie nie dogadal z kluczykiem to jedyne co mi przychodzi na mysl to, ze chyba poprzedni wlasciciel dokonal jakies kastracji modulu immo i dogadywanie sie z kluczykiem nie jest jako takie niezbedne do uruchomienia silnika...
Użytkownik rolbas edytował ten post 24 lipca 2015 - 23:05
#23
Napisano 28 lipca 2015 - 09:05
rolbas, sprawdź jeszcze wszystkie czujniki (krańcówki) w drzwiach być może któraś nie domaga i system myśli, że są otwarte drzwi.
#24
Napisano 14 listopada 2017 - 00:29
I jakie wnioski dlaczego tak sie dzialo? Bo ja teraz mam to samo W140 350 td 1996
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|