Dawaj jakieś foty ze środka
2
[W201] mateuszp 2.0E 1990
Rozpoczęty przez mateuszp, lip 25 2015 12:23
16 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 29 lipca 2015 - 16:14
#12
Napisano 30 września 2015 - 12:36
Mały update. Amortyzatory wymienione, tylne klocki również, skrzynia miała wizytę u mechanika, została delikatnie podkręcona i w rękach mechanika jeździ idealnie. Po prostu ja nie potrafiłem nią jeździć - za bardzo byłem przyzwyczajony do konstrukcji z multum elektroniki. Ogólnie niestety nie mam czasu nim za bardzo jeździć (stoi sobie w garażu), ale po kilku przejażdżkach zauważam pewne usterki. Zacznę jednak od zdjęciowego pytania do was - mam kilka kabli, które albo są urwane, albo są trochę dziwnie podłączone. Może skojarzycie po co są?
I teraz materiał wideo, który pokazuje usterkę z obrotami. Jest dosyć dziwna, bo czasem występuje, czasem nie. Ogólnie rzecz biorąc przedwczoraj i dwa dni wcześniej miałem problem z odpaleniem. Kręciłem, kręciłem i dopiero jak zostawiłem auto na kilka/kilkanaście minut to po ponownym zakręceniu odpaliło. Był też problem z obrotami - jak dodawałem gazu na P to musiałem wcisnąć gaz do podłogi. Inaczej się przyduszał i nie chciał wchodzić na wyższe obroty. Dopiero po depnięciu kręcił mocniej - i tam brzmiał jak należy. Z takim przyduszaniem też rusza. Wczoraj natomiast odpalił bardzo w porządku, ładnie wdrapywał się na obroty, bez przyduszania. Dziś jednak znowu troszkę się przyduszał (mam nadzieję, że słychać to na ostatnim z filmów).
Ostatnio zaczął się też pojawiać problem z telepaniem samochodu na D i R (na filmach wrzucam te biegi i widać to na obrotomierzu). Mam nadzieję, że widać to na poniższych filmach - szczególnie po wskaźniku economy. Wydaje mi się, że nie ma nigdzie lewego powietrza, klapa chodzi ok (na początku z delikatnym, ale płynnym oporem, a potem już stosunkowo lekko, jest prosta).
https://www.youtube....h?v=BD3TDRRIL1w
https://www.youtube....h?v=2U4RELQxryI
https://www.youtube....h?v=XMhE1nDyPnc
Zainteresowałem się też trochę ke-jetem i postanowiłem coś tam pomierzyć. Potencjometr ma na 0,7 (delikatnie się waha w tych okolicach), ale na złączu właściwie nic mi nie pokazuje (12 zgadza się z naładowaniem aku). Mam coś uszkodzonego? Wydaje mi się, że te moje pourywane kable mogą mieć z tym coś wspólnego... Mój silnik to M102.962.
Mam też problem z palącym się raz na jakiś czas bezpiecznikiem od skrzyni biegów/obrotomierza/wentylatora chłodnicy. Nie mam pojęcia co to może być, ale pewnie milion rzeczy.
I teraz materiał wideo, który pokazuje usterkę z obrotami. Jest dosyć dziwna, bo czasem występuje, czasem nie. Ogólnie rzecz biorąc przedwczoraj i dwa dni wcześniej miałem problem z odpaleniem. Kręciłem, kręciłem i dopiero jak zostawiłem auto na kilka/kilkanaście minut to po ponownym zakręceniu odpaliło. Był też problem z obrotami - jak dodawałem gazu na P to musiałem wcisnąć gaz do podłogi. Inaczej się przyduszał i nie chciał wchodzić na wyższe obroty. Dopiero po depnięciu kręcił mocniej - i tam brzmiał jak należy. Z takim przyduszaniem też rusza. Wczoraj natomiast odpalił bardzo w porządku, ładnie wdrapywał się na obroty, bez przyduszania. Dziś jednak znowu troszkę się przyduszał (mam nadzieję, że słychać to na ostatnim z filmów).
Ostatnio zaczął się też pojawiać problem z telepaniem samochodu na D i R (na filmach wrzucam te biegi i widać to na obrotomierzu). Mam nadzieję, że widać to na poniższych filmach - szczególnie po wskaźniku economy. Wydaje mi się, że nie ma nigdzie lewego powietrza, klapa chodzi ok (na początku z delikatnym, ale płynnym oporem, a potem już stosunkowo lekko, jest prosta).
https://www.youtube....h?v=BD3TDRRIL1w
https://www.youtube....h?v=2U4RELQxryI
https://www.youtube....h?v=XMhE1nDyPnc
Zainteresowałem się też trochę ke-jetem i postanowiłem coś tam pomierzyć. Potencjometr ma na 0,7 (delikatnie się waha w tych okolicach), ale na złączu właściwie nic mi nie pokazuje (12 zgadza się z naładowaniem aku). Mam coś uszkodzonego? Wydaje mi się, że te moje pourywane kable mogą mieć z tym coś wspólnego... Mój silnik to M102.962.
Mam też problem z palącym się raz na jakiś czas bezpiecznikiem od skrzyni biegów/obrotomierza/wentylatora chłodnicy. Nie mam pojęcia co to może być, ale pewnie milion rzeczy.
Użytkownik mateuszp edytował ten post 30 września 2015 - 12:42
#13
Napisano 26 marca 2019 - 08:02
Witam Gremium. Mam również zerwany przewód od elektromagnesu. Jedyny kabel jaki znalazłem w okolicy jest zielono czerwony gruby, idzie w wiązce od przekaźnika E przed skrzynką bezpieczników. Jednak napięcie na nim jest cały czas, czy to wina przekaźnika czy nie ten kabel męczę? Zdjęcia skrzynki o którą mi chodzi.
#14
Napisano 27 marca 2019 - 20:19
Niestety, nie jestem już właścicielem auta Rozwiązania za bardzo też nie pamiętam... Ostatecznie chyba był zmieniany elektromagnes i był problem z bezpiecznikami - brak włożonego przekaźnika od ABS palił ten odpowiedzialny za właśnie wentylator i m.in. obrotomierz.
#15
Napisano 28 marca 2019 - 08:05
Użytkownik mateuszp dnia 27 marca 2019 - 20:19 napisał
Niestety, nie jestem już właścicielem auta Rozwiązania za bardzo też nie pamiętam... Ostatecznie chyba był zmieniany elektromagnes i był problem z bezpiecznikami - brak włożonego przekaźnika od ABS palił ten odpowiedzialny za właśnie wentylator i m.in. obrotomierz.
No więc pozostaje mi szukać Dzięki:)
#16
Napisano 29 marca 2019 - 08:13
Użytkownik EvilSmile dnia 26 marca 2019 - 08:02 napisał
Witam Gremium. Mam również zerwany przewód od elektromagnesu. Jedyny kabel jaki znalazłem w okolicy jest zielono czerwony gruby, idzie w wiązce od przekaźnika E przed skrzynką bezpieczników. Jednak napięcie na nim jest cały czas, czy to wina przekaźnika czy nie ten kabel męczę? Zdjęcia skrzynki o którą mi chodzi.
Piszę jako odpowiedź, ale takowej jednak oczekuje z nadzieją
Sprawdzałem wczoraj przekaźniki, i cykają więc chyba sprawne.
Sprawdziłem napięcie na przewodzie czerwono-zielonym, który pasuje mi położeniem do sygnału do elektromagnesu wentylatora.
Po wyjęciu czarnego przekaźnika znika napięcie na przewodzie zielono-czerwonym.
Czy możliwe że przekaźnik jest jakikolwiek a nie właściwy?
#17
Napisano 29 marca 2019 - 10:51
VIN jak coś: wdbda28d6pg093740
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Malysz86 1.8 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Malysz86 |
|
||
[W201] Lukasz1990Orange 2.0E 1989r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Lukasz1990Orange |
|
||
[w201] 2.6 rocznik 1990 jaki Becker powinien siedzieć w aucie? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | gisek |
|
|
|
[W201] gisek 2.6 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | gisek |
|
||
[W201] Carl00s 1.8 1990 "Czorna Suka" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | carl00s |
|