Skocz do zawartości




[W201] mateuszp 2.0E 1990


16 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   mjwmierzwiak


  • Postów: 89
  • Na forum od: 25 lis 2012
  • Miejscowość: Lubsko/Sulechów
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 lipca 2015 - 16:14

Dawaj jakieś foty ze środka :)



#12 Offline   mateuszp


  • Postów: 22
  • Na forum od: 17 cze 2015
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Citroen Xsara

Napisano 30 września 2015 - 12:36

Mały update. Amortyzatory wymienione, tylne klocki również, skrzynia miała wizytę u mechanika, została delikatnie podkręcona i w rękach mechanika jeździ idealnie. Po prostu ja nie potrafiłem nią jeździć - za bardzo byłem przyzwyczajony do konstrukcji z multum elektroniki. Ogólnie niestety nie mam czasu nim za bardzo jeździć (stoi sobie w garażu), ale po kilku przejażdżkach zauważam pewne usterki. Zacznę jednak od zdjęciowego pytania do was - mam kilka kabli, które albo są urwane, albo są trochę dziwnie podłączone. Może skojarzycie po co są?

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

I teraz materiał wideo, który pokazuje usterkę z obrotami. Jest dosyć dziwna, bo czasem występuje, czasem nie. Ogólnie rzecz biorąc przedwczoraj i dwa dni wcześniej miałem problem z odpaleniem. Kręciłem, kręciłem i dopiero jak zostawiłem auto na kilka/kilkanaście minut to po ponownym zakręceniu odpaliło. Był też problem z obrotami - jak dodawałem gazu na P to musiałem wcisnąć gaz do podłogi. Inaczej się przyduszał i nie chciał wchodzić na wyższe obroty. Dopiero po depnięciu kręcił mocniej - i tam brzmiał jak należy. Z takim przyduszaniem też rusza. Wczoraj natomiast odpalił bardzo w porządku, ładnie wdrapywał się na obroty, bez przyduszania. Dziś jednak znowu troszkę się przyduszał (mam nadzieję, że słychać to na ostatnim z filmów).

Ostatnio zaczął się też pojawiać problem z telepaniem samochodu na D i R (na filmach wrzucam te biegi i widać to na obrotomierzu). Mam nadzieję, że widać to na poniższych filmach - szczególnie po wskaźniku economy. Wydaje mi się, że nie ma nigdzie lewego powietrza, klapa chodzi ok (na początku z delikatnym, ale płynnym oporem, a potem już stosunkowo lekko, jest prosta).

https://www.youtube....h?v=BD3TDRRIL1w

https://www.youtube....h?v=2U4RELQxryI

https://www.youtube....h?v=XMhE1nDyPnc

Zainteresowałem się też trochę ke-jetem i postanowiłem coś tam pomierzyć. Potencjometr ma na 0,7 (delikatnie się waha w tych okolicach), ale na złączu właściwie nic mi nie pokazuje (12 zgadza się z naładowaniem aku). Mam coś uszkodzonego? Wydaje mi się, że te moje pourywane kable mogą mieć z tym coś wspólnego... Mój silnik to M102.962.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Mam też problem z palącym się raz na jakiś czas bezpiecznikiem od skrzyni biegów/obrotomierza/wentylatora chłodnicy. Nie mam pojęcia co to może być, ale pewnie milion rzeczy.

Użytkownik mateuszp edytował ten post 30 września 2015 - 12:42


#13 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 26 marca 2019 - 08:02

Witam Gremium. Mam również zerwany przewód od elektromagnesu. Jedyny kabel jaki znalazłem w okolicy jest zielono czerwony gruby, idzie w wiązce od przekaźnika E przed skrzynką bezpieczników. Jednak napięcie na nim jest cały czas, czy to wina przekaźnika czy nie ten kabel męczę? Zdjęcia skrzynki o którą mi chodzi.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#14 Offline   mateuszp


  • Postów: 22
  • Na forum od: 17 cze 2015
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Citroen Xsara

Napisano 27 marca 2019 - 20:19

Niestety, nie jestem już właścicielem auta :( Rozwiązania za bardzo też nie pamiętam... Ostatecznie chyba był zmieniany elektromagnes i był problem z bezpiecznikami - brak włożonego przekaźnika od ABS palił ten odpowiedzialny za właśnie wentylator i m.in. obrotomierz.

#15 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 28 marca 2019 - 08:05

Wyświetl postUżytkownik mateuszp dnia 27 marca 2019 - 20:19 napisał

Niestety, nie jestem już właścicielem auta :( Rozwiązania za bardzo też nie pamiętam... Ostatecznie chyba był zmieniany elektromagnes i był problem z bezpiecznikami - brak włożonego przekaźnika od ABS palił ten odpowiedzialny za właśnie wentylator i m.in. obrotomierz.

No więc pozostaje mi szukać:) Dzięki:)

#16 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 29 marca 2019 - 08:13

Wyświetl postUżytkownik EvilSmile dnia 26 marca 2019 - 08:02 napisał

Witam Gremium. Mam również zerwany przewód od elektromagnesu. Jedyny kabel jaki znalazłem w okolicy jest zielono czerwony gruby, idzie w wiązce od przekaźnika E przed skrzynką bezpieczników. Jednak napięcie na nim jest cały czas, czy to wina przekaźnika czy nie ten kabel męczę? Zdjęcia skrzynki o którą mi chodzi.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Piszę jako odpowiedź, ale takowej jednak oczekuje z nadzieją:)

Sprawdzałem wczoraj przekaźniki, i cykają więc chyba sprawne.
Sprawdziłem napięcie na przewodzie czerwono-zielonym, który pasuje mi położeniem do sygnału do elektromagnesu wentylatora.
Po wyjęciu czarnego przekaźnika znika napięcie na przewodzie zielono-czerwonym.
Czy możliwe że przekaźnik jest jakikolwiek a nie właściwy?

#17 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 29 marca 2019 - 10:51

VIN jak coś: wdbda28d6pg093740








Podobne tematy Zwiń