Użytkownik Kristoff dnia 15 lutego 2023 - 12:32 napisał
Chodzi o kult w201 w Niemczech, to auto stało się bardziej cenione, porządane i przedstawiane na zlotach youngtimerów niż np.w124
W PL sytuacja natomiast jest zupełnie odmienna, w201 jest jeszcze nie doceniana tak bardzo, za to w124...o Panie! Mam oba modele, lecz nie ukrywam że na zlotach pojawiam się częściej w201 choćby dlatego że jest ich mniej,często na jednym zlocie, moja jest jedyną, za to w124 jest kilka. Koleżanka że Słupska ma w tym samym kolorze 702 co mój, i często z tego powodu nie chcemy się dublować.
No jest coś z tym, jak mówisz kultem, faktycznie dużo ludzi tu na miejscu ceni 190tki, ale myślę, że to bardziej kwestia sentymentu, pewnie wielu miało takie auto bo było tańsze od w124 i stąd sentyment. A w Polsce w124 to była baaaardzo wysoka półka, na którą niewielu było stać i stąd docenienie tego modelu w PL. To samo jest, ze starymi bawarami, e34, e36 nie do dostania, jak już są to albo trupy albo ceny z kosmosu.
702... znaczy się Rauchen Silber, świetny kolor, brudoodporny
, oglądałem takiego obok Stuttgartu, i pewnie bym go wziął, ale trzymał się tylko na lakierze
za to wnętrze miał mega, brasilian coś tam , czyli brązowe dywaniki, brązowa wykładzina, brązowe fotele, deska, konsola i beżowa podsufitka.
Mi osobiście zawsze bardziej podobało się w201, patrząc na w124 mam wrażenie, że jest trochę "pyzata"
pewnie przez reflektory. Ale za to wnętrze to ma chyba mega wygodne co?
A w temacie zawieszenia... Jaka mniej więcej powinna być tutaj wysokość na seryjnym amorze i seryjnej sprężynie?