Skocz do zawartości




[W201] TomBenz 2.0E 1990


21 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   TomBenz


  • Postów: 11
  • Na forum od: 19 paź 2019
  • Miejscowość: Gdzieś
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 listopada 2019 - 15:45

Osłony kabli przyszły. montaż ich (nie licząc czołowej) to chyba sam belzebub wymyślił. 20 minut się z tym męczyłem ale się udało. Oto efekt.
Dołączona grafika

Dołączona grafika
Mam do Was pytanie jeszcze o kolektor. Mój jest strasznie pordzewiały. On pierwotnie był białego koloru? Odnawiał go ktoś może jakąś farbą żaroodporną albo czymś takim? Psuje mi ten element widok pod maską. :)
Dołączona grafika



#12 Offline   Kristoff


  • Postów: 615
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 14 listopada 2019 - 22:16

Wspominałem że pozornie prosta robota z założeniem tych maskownic kabli a w rzeczywistosci potrafi wk...wić ☺
Kolektor oryginalnie ma kolor beżowy(jasno kremowy) sadząc po jego wyglądzie autko ma najechane sporo więcej niż masz na budziku lub silnik był przegrzany nie raz.Ja w obu autach mam ok.90% powłoki ceramicznej odpowiednio przy przebiegu 302 i 305 tyś.Drugi przebieg twardo udokumentowany stosem papierów.

Użytkownik Kristoff edytował ten post 14 listopada 2019 - 22:18


#13 Offline   TomBenz


  • Postów: 11
  • Na forum od: 19 paź 2019
  • Miejscowość: Gdzieś
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 listopada 2019 - 23:33

Wiem tylko, że od momentu rejestracji w Polsce w 2015 roku auto przejechało przez te 4 lata łącznie 800 km. Tak dwieście na rok i to jest raczej prawda bo znam poprzedniego właściciela na tyle że wiem iż to był jego 6 samochód (ma kilka perełek ) no i w Cepiku takie przebiegi mi pokazuje. Ile on wcześniej miał tego nie wie nikt i może lepiej bo bym się załamał. Tak na serio to nawet nie patrzyłem przy kupnie na stan licznika tylko na ogólny stan auta. Nawet jak ma 800 tyś to tym bardziej jestem w szoku jak to auto wygląda, zwłaszcza środek. Zero przetarć tapicerki, fotele wyglądają jak nowe, nawet gąbka nie jest wysiedziana, kierownica ma zajebistą fakturę, nic nie wytarta. Jedynie drewienko przy lewarku lekko spękane. Poprzedni właściciel bardzo dużo w niego włożył na co mam faktury a auto przed kupnem obejrzał jeszcze wynajęty rzeczoznawca i po jego kontroli i potwierdzeniu stanu technicznego zdecydowałem się na zakup. Kiedyś po prostu to robili auta na lata a dziś się nikomu nie opłaca.

Użytkownik TomBenz edytował ten post 14 listopada 2019 - 23:35


#14 Offline   Kristoff


  • Postów: 615
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 15 listopada 2019 - 07:30

Być może, dlatego założyłem dwa powody dlaczego kolektor wygląda tak a nie inaczej.Przebieg może być oryginalny, a silnik mógł być różnie traktowany np.przegrzanie.Nie masz co się martwić, jak autko jezdzi bez problemowo i nie wykazuje objawów zuzycia to tylko cieszyć się z zakupu.Obydwa moje auta z przebiegami o ktorych napisałem też nie mają nawet przetarć na fotelu kierowcy, tapicerka idealna.W 124 jednynie z racji bardziej wyprofilowanego boku fotela jest bardzo nieznaczne zmechacenie matetiału jakbyś twardszą stroną gabki do naczyń potraktował nieco fotel, ale naprawde nieznacznie.Cyfry zegarów i licznika bialutkie jak powinno być i nic nie powycierane, deska rozdzielcza ma charakterystyczną satynową powierzchnię nie wyświchtaną do połysku od Plaka.Też pozostaje mi się cieszyć tylko.Przebiegi mamy podobne.Widziałem auta ze stanem licznika 250-300 tyś gdzie fotel kierowcy wygladał tak jakbys zaszył w boczku kierowcy gnata mięsa i puscił tam psa który wyczuł mięso a wczesniej 3 dni nie jadł,przyciski powycierane kierownica gładka a sprzedający łże w żywe oczy że oryginalny przebieg.Na zasadzie"Panie jakie 600.000, nigdy w zyciu, wiem bo sam go kręciłem" ☺

Użytkownik Kristoff edytował ten post 15 listopada 2019 - 07:31


#15 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 15 listopada 2019 - 09:06

Przebiegi, temat na prace magisterską... :D 500.000 po autostradzie, 170.000 po samych miastach, gruby kierowca, pedancik, silnik grzany na jałowych, kręcony do maksa, dziadkowóz- kto by nad tym siedział... ;) Mój kolektor ma kolor szejka o smaku mango- tam, gdzie nie zardzewiał xD

#16 Offline   TomBenz


  • Postów: 11
  • Na forum od: 19 paź 2019
  • Miejscowość: Gdzieś
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 grudnia 2019 - 00:41

Z cyklu ,, wymiana dupereli '' wywaliłem głośniki z tylnej półki bo jak się okazało jeden pierdział i wstawiłem nowe JBL. Myślę też nad zakupem jakiegoś radia z epoki typu Becker ale sam nie wiem, mam mieszane uczucia. Z jednej strony fajnie by wyglądało a z drugiej to radio co mam na pewno jest bardziej praktyczne bo ma usb i czyta mp3 no i pewno też lepiej gra. Co o tym sądzicie, lepiej mieć Beckera czy coś współczesnego?
Oto nowe głośniki:
Dołączona grafika
Druga sprawa która nie daje mi spokoju to felgi. Na wiosnę muszę i tak kupić nowe opony bo obecne mimo, że mają jeszcze 6,5 mm bieżnika to mają 10 lat ( tak dużo jeździł poprzedni właściciel ) i widać, że guma jest już stara, więc przy okazji chcę cały komplet wymienić. Zadałem pytanie w dziale ,, Modyfikacje'' ale ponieważ nie dostałem odpowiedzi zapytam również tu może ktoś będzie mógł mi doradzić.
Planuje zakup takich felg:
Dołączona grafika

Japan Racing JR9 17x7,5 ET 35
Czy te felgi wejdą ze standardowym zawieszeniem? Jakie opony będą optymalne do takiego zestawu? 205/45/17 to dobry wybór żeby nic nie obcierało?

#17 Offline   bokser99


  • Postów: 48
  • Na forum od: 20 lut 2013
  • Miejscowość: NOS
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 grudnia 2019 - 10:44

Jest tyle ładnych oryginalnych felg mercedesa...
Weź nie kupuj tej chińskiej sieczki, wiadomo kwestia gustu ale wg mnie będzie wyglądał tandetnie.

#18 Offline   Kristoff


  • Postów: 615
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 22 grudnia 2019 - 14:20

Bokser99 ma rację.Pytasz kolego co o tym myślimy, tak naprawdę wielu z nas tu na forum to zarówno zwolennicy oryginału jak i modyfikacji.To Twoje auto i to w pierwszej kolejności Tobie ma się podobać.Jeśli idziesz w kierunku oryginału to na 100% a jeśli lubisz modyfikacje to droga wolna i uzyskujesz to co Ci sie podoba.Ja np.jestem zwolennikiem oryginału i zgodności VIN.Moje w124 które kupiłem latem stało na bardzo ładnych alusach 5 otworowych od modelu w210, zalatwiłem 4 nie używane stalówki oryginalne od w124 plus takie kołpaki jak masz w swoim autku bo tak wyjechał z fabryki.Pewnie wiekszość zrobiła by odwrotnie ale to moje auto i moj wybór.To samo tyczy się Twojego radia i tylnych głośników.Jeśli za jakiś czas być może bedziesz chciał sprzedać to auto to zainteresowanie nim bedzie tylko ze strony pasjonatów Youngtimerów i klasycznej motoryzacji,a wtedy czym więcej oryginalności tym lepiej.Ten podłokietnik który masz z przodu u mnie wyleciałby w chwilę po zakupie drogą powietrzną prosto do przejezdzającej smieciarki,inny powiedziałby że jest spoko.W kwestii radia jest fajny kompromis, są firmy jak Blaupunkt lub Becker produkujące radia w stylu lat 70,80,90-tych z ukrytymi slotami USB,AUX, SD może warto rozwazyć coś takiego?

Użytkownik Kristoff edytował ten post 22 grudnia 2019 - 14:37


#19 Offline   Kristoff


  • Postów: 615
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 22 grudnia 2019 - 14:40

http://allegro.pl/Sh...item=8682005385

Np.coś takiego cena wysoka ale są i dużo tańsze.To w linku powyżej to topowy model.

#20 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 grudnia 2019 - 15:39

Wyświetl postUżytkownik TomBenz dnia 22 grudnia 2019 - 00:41 napisał

17x7,5 ET 35

Da radę bez problemu. U mnie jest 17x7,5 et41, i aż prosi się o 10mm dystansu przy opinie 205/45 i zawiasie -30mm.

Także rozmiar spoko w sam raz, stylistyka to sprawa wtórna, chociaż zauważyć należy, że będziesz kolejnym z wielu na chińskiej podróbie bbs rs.








Podobne tematy Zwiń