No to możliwe że gniazdo zaworowe jest wypalone i potrzeba wymienić, robią to w szlifierni
1
[W124] OM605 - hałasowanie, klekotanie, stukanie silnika
Rozpoczęty przez PanRossa, sie 27 2015 13:00
107 odpowiedzi w tym temacie
#101
Napisano 08 stycznia 2021 - 22:20
#102
Napisano 09 stycznia 2021 - 05:20
Tak i oddałem do takiego zakładu
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#103
Napisano 09 stycznia 2021 - 11:48
Trochę dziwny ten zakład, skoro sam szukasz części i pytasz na forum czy wymieniać wszystkie zawory
#104
Napisano 09 stycznia 2021 - 11:56
Teraz w większości wszystko dziwne jest.W poważnych zakładach sami to powinni znaleść,bo znając życie to i tak policzą normalną cenę
#105
Napisano 09 stycznia 2021 - 11:57
Zawory w carsie 29zl freccia czy jakoś tak
Sklep przyzakladowy 36zl ta sama firma
Prowadnice 8zl cars
Sklep przyzakladowy 10 zł
Robocizny nieznam narazie
A w carsie było 7szt zaworów i w sklepie prxyzakladowym znaleźli tylko 7 w jakimś magazynie w Warszawie.
Ja rozumiem że wszystko jest dostępne tylko za jaką cenę i czas.
Sklep przyzakladowy 36zl ta sama firma
Prowadnice 8zl cars
Sklep przyzakladowy 10 zł
Robocizny nieznam narazie
A w carsie było 7szt zaworów i w sklepie prxyzakladowym znaleźli tylko 7 w jakimś magazynie w Warszawie.
Ja rozumiem że wszystko jest dostępne tylko za jaką cenę i czas.
Użytkownik OSTRY2500 edytował ten post 09 stycznia 2021 - 12:06
#106
Napisano 09 stycznia 2021 - 12:01
W takim przypadku nie ma co szukać oszczędności. Jak głowica jest do zrobienia, to wszystko wymieniać, zawory, uszczelniacze, ewentualnie "szklanki" lub sprężyny zaworów jeśli jest podejrzenie jakieś. Lepiej wydać te 1500 zł i mieć spokój, niż czegoś nie wymienić i się potem martwić, czy to wytrzyma lub jak długo wytrzyma.
#107
Napisano 10 stycznia 2021 - 06:16
Jak mam możliwość to nie przeplacam
Uszczelniacze, prowadnice, szklanki, zawory wszystko nowe tylko samochód stary 👴
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Uszczelniacze, prowadnice, szklanki, zawory wszystko nowe tylko samochód stary 👴
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#108
Napisano 12 stycznia 2021 - 20:20
Spód silnika złożony pierścienie stare 0.7mm na zamkach a na nowych 0.3mm może szkoda było zakładać ale miałem nowe to założyłem jeszcze ślady są na gładzi po honownicy
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|