[W124] Pawlip 300TDT 1994
#1
Napisano 10 września 2015 - 16:39
No więc już nie przynudzając oddałem auto do fachowca od blachy. Łatanie nie wielu dziur, odnowienie lakieru i pełna konserwacja jest w toku (efekty wrzucę za jakiś czas).
a tutaj już na nowych papciach:
#2
Napisano 10 września 2015 - 21:02
rekonstrukcja ramek szyb bagażnika
łatanie dziur (20x20 cm) pod filtrem powietrza i nadkole za kołem zapasowym
wymiana progów
wymiana błotnika prawego
wymiana spinek listew bocznych
myślałem nad radiem, męczył mnie brak AUX w fabrycznym Becker 1492. jakoś nie mogłem przegryźć tych dyskotek nowych maszynek w klasycznym wnętrzu, udało się podłączyć wejście minijack pod antene AM. Zalety takie, że zmieniarka nadal działa jak przewidział Hans, można regulować bass itd. wejście planuje ukryć w popielniczce (pomysły?)
dziś zamówione sprężyny eibach, amortyzatory sachs 115 069, i w zasadzie całe przednie zawieszenie. mechanik mnie przekonał, że jak dłubać to raz o konkretnie...teraz tylko jak to żonie wyłożyć
nie mogę się doczekać odbioru od lakiernika, kurde jeszcze jedna wizyta i chłop mnie o mobbing posądzi...ale ja lubię to auto
Użytkownik pawlip edytował ten post 10 września 2015 - 21:27
#3
Napisano 10 września 2015 - 22:04
Użytkownik makaveli2pac edytował ten post 10 września 2015 - 22:04
#4
Napisano 10 września 2015 - 22:56
#5
Napisano 11 września 2015 - 07:17
#6
Napisano 11 września 2015 - 07:41
po montażu dobiore gumy, bo nie chce "gleby" coś na wysokość sportline i oczywiście poprawa trakcji. wyczytałem gdzieś że przy tych sprężynach i najwyższej gumie uzyskam około -20 względem serii a to już podobne do -22 sportline. Myślałem o Swapie zawieszenia od wspomnianego sportline, ale przerosła mnie ilość i dostępność części, które trzeba zamienić. Druga sprawa, że nie wiem kiedy zawieszenie było tu robione, a chcą wymienić każdą śrubkę to pewnie się podniesie. i tak doszedłem własnie do tematu tych sprężyn.czy słusznie, nie wiem...ale rogal na twarzy jest
Użytkownik pawlip edytował ten post 11 września 2015 - 07:50
#7
Napisano 11 września 2015 - 14:55
#8
Napisano 11 września 2015 - 16:26
Do auta doszedł podłokietnik ze schowkiem od wersji taxi (pasuje bez rzeźby, z możliwością powrotu do "roletki"), póki co z inna fakturą drewna, ale w planach mam renowacje dekorów, to zmienię i to.
#9
Napisano 11 września 2015 - 21:22
Mógłbyś mi powiedzieć gdzie przylutować kabel aux ? Bo też mam ori beckera be2210 special i chcę auxa.
#10
Napisano 12 września 2015 - 08:21
Użytkownik Tysek dnia 11 września 2015 - 21:22 napisał
Mógłbyś mi powiedzieć gdzie przylutować kabel aux ? Bo też mam ori beckera be2210 special i chcę auxa.
po długi poszukiwaniach i własnych próbach, znalazłem speca w Rybniku, który się tym zajmuje, mogę Ci namiary podesłać na priv. wysłałem w czwartek i po tygodniu miałem już radyjko u siebie. Ja myślałem że mam 2210, ale okazuje się że mam ciut wcześniejszy model bez tunera cyfrowego czy coś takiego ponoć lepszy
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
[W124] JGNZM 2.0E 1994 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | JGNZM |
|
||
W124 kombi 1994 300td mokro pod nogami kierowcy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Evolution328 |
|