Użytkownik melfio1 edytował ten post 17 lutego 2017 - 13:51
0
22 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 17 lutego 2017 - 13:46
Prawdopodobnie wał jest nie wyważony,może być też podpora podróbka jest z miękej gumy i lata ,musisz podnieśc auto z tyłu i jechać będzie widac jak na dłoni.
#12
Napisano 17 lutego 2017 - 16:10
Użytkownik melfio1 dnia 17 lutego 2017 - 13:46 napisał
Prawdopodobnie wał jest nie wyważony,może być też podpora podróbka jest z miękej gumy i lata ,musisz podnieśc auto z tyłu i jechać będzie widac jak na dłoni.
Zaznaczylem ze dzialo sie to jeszcze przed rozbieraniem wszystkiego. I po wymianie lacznika dyfer/wał i podpory zero efektow.
Tylko z jakiego powodu wal traci wywazenie ? wszystkie odwazniki sa na swoim miejscu.
#13
Napisano 17 lutego 2017 - 21:41
Jak wymieniałeś podpore to rozłączyłe wał(wał jest z dwóch połówek) końcówka męska i żeńska ,wieloklin ,przy składaniu musisz go tak samo złożyć tzn.
https://www.google.p...ID6thcXS4xhBIHA
https://www.google.p...ID6thcXS4xhBIHA
#14
Napisano 18 lutego 2017 - 06:55
Ja mój składałem z dwóch tylko ustawiałem na krzyżaki i trzeci rok jest ok. Przód mam stary a tył "nowy" bo dyferencjał zmieniałem na wielką głowę z ASD i musiałem mieć krótszy o 3cm i na większą gumę łączącą. Ale się udało bez wyważania
Ważne jest aby wieloklin nie był wybity, a nakrętka dobrze dokręcona. Jeżeli na tym połączeniu masz wyczuwalny luz to szukaj wału niestety.
Ważne jest aby wieloklin nie był wybity, a nakrętka dobrze dokręcona. Jeżeli na tym połączeniu masz wyczuwalny luz to szukaj wału niestety.
Użytkownik Bogdan 190 edytował ten post 18 lutego 2017 - 06:58
#15
Napisano 19 lutego 2017 - 13:22
Samochod ma udokumentowane 200000 przebiegu. Wał jest w stanie bardzo dobrym luz na wieloklinie znikomy. Krzyzak tez bez luzow chodzi plynnie. To ze trzeba go zlozyc bez przestawienia nawet o zab to logiczne. I drugi raz powtarzam ze to dzialo sie od samego poczatku a nie po mojej naprawie. Jedyna mozliwosc to to ze ktos jeszcze u niemca zrobil gdzies blad.
#17
Napisano 19 lutego 2017 - 13:39
Daj caly wał do wyważenia. Widocznie ktos musial sie nawic tym. Moze jedna połówka wału jest od innego auta i wtedy znaki nic nie dadzą. Jest jeszcze coś takiego jak tuleja centrujaca, ale to by aż tak nie waliło tylko ew. mrowienie by było wyczuwalne.
#18
Napisano 20 lutego 2017 - 20:11
Dziś wyjalem obydwie polosie. Proba na podnosniku wykazala zero drgan. Kompletny spokoj. Organoleptycznie przeguby nie sa w zlym stanie. Czy to moze byc tu problem ?
#19
Napisano 20 lutego 2017 - 20:16
z gumy zostaly tylko sznurki.
To jak w końcu ?pisałeś że się rozleciała ,teraz mówisz że ok.
To jak w końcu ?pisałeś że się rozleciała ,teraz mówisz że ok.
#20
Napisano 21 lutego 2017 - 14:10
Oczywiscie wstawilem nowa bo jak mialbym jezdzic na sznurkach ? Gdy zdjalem polosie podczas testu na podnosniku jest zero drgan. Po wkreceniu polosi dalej sa wibracje...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Szum z przełącznika regulacji świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
|
|
Problem z czujnikiem położenia wału W124 m102 200e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | JACA213 |
|
||
[W124] obejscie przełącznika fader |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Balrog666 |
|
||
[w201] Wymiana włącznika nawiewu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kodyras |
|
||
[w124] Szum mostu lub wału!!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mario 124 |
|