Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] zniszczenie łącznika wału - wibracje wału



22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   mgra1989


  • Postów: 29
  • Na forum od: 13 gru 2016
  • Miejscowość: Raczki
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 lutego 2017 - 14:46

Odkrylem kolejna sprawe. Czy ktos moze mi powiedziec czy to prawda ze Polosie do dyfra z ASD sa krotsze niz do zwyklego ?



#22 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 21 lutego 2017 - 16:55

Tak, krótsze....
ale nie są współzamienne, więc byś ich nie założył, ale półosie, przeguby i łożyska nie mają nic do zniszczenia podpory wału.

Użytkownik Bogdan 190 edytował ten post 21 lutego 2017 - 16:59


#23 Offline   mgra1989


  • Postów: 29
  • Na forum od: 13 gru 2016
  • Miejscowość: Raczki
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 lutego 2017 - 20:18

Wyświetl postUżytkownik Bogdan 190 dnia 21 lutego 2017 - 16:55 napisał

Tak, krótsze....
ale nie są współzamienne, więc byś ich nie założył, ale półosie, przeguby i łożyska nie mają nic do zniszczenia podpory wału.


No i tu wlasnie jest pewna niescislosc. Bo auto przyjechalo ze zwyklym dyfrem a ten oryginalny z asd byl w bagazniku i prawdopodobnie jak ktos wsadzil zwykly dyfer to wsadzil tez inne poloski ale o dziwo pasuja na flansze tylko chyba sa za dlugie i przez to caly ten ambaras. Jakies nr?








Podobne tematy Zwiń