Użytkownik tato81 edytował ten post 09 grudnia 2016 - 19:19
0
[w201] Wymiana włącznika nawiewu.
Rozpoczęty przez kodyras, lis 09 2009 17:06
13 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 09 grudnia 2016 - 19:18
No i po problemie. Wymiana suwaka przeszła bez problemu. Żadnym prowadnic tam nie znalazłem. Wymiana zajęła łącznie z 30 minut. Postaram się jeszcze w tygodniu rozmontować zacinający się suwak i zobaczę co tam haczy.
#12
Napisano 11 grudnia 2016 - 19:09
Może się komuś przyda więc opisze całą sytuacje. Rozkręciłem mechan izm suwaka. Przypomne blokowało mi pomiędzy 1 a 2 biegiem nawiewu. Problemem okazała się ukruszona blokada na trzpieniu drugiego biegu. W załączeniu fotki. Na pierwszym zdjęciu numerem 1 oznaczyłem trzpień z ukruszoną blokadą, a nr 2 trzpień z prawidłowa blokadą;
Wstawiam też link do filmu na YT żeby pokazać jak to pracowało i w którym miejscu blokowało;
https://youtu.be/5X9hBgRgPfg
Tak wyglądało wszystko po demontażu:
Ja blokadę trzpienia zrobiłem przy użyciu pinezki. Nawierciłem dziurę tuz przy trzpieniu, na tyle ciasną żeby pinezka ledwo weszła. Oczywiście pinezka musiał zostać skrócona o kilka milimetrów;
Na zdjęciu powyżej widać już metalowy trzpień pinezki. A na zdjęciu poniżej końcówkę pinezki która widoczna jest na obudowie suwaka. Oczywiście całość po zamontowaniu w aucie będzie niewidoczna.
Na zakończenie jeszcze pokazuje filmik na YT jak suwak pracuje po naprawie. Generalnie wydawać by się mogło że całość do wyrzucenia. Ale dla chcącęgo nic trudnego:
https://youtu.be/Oy2hZx46X6k
Wstawiam też link do filmu na YT żeby pokazać jak to pracowało i w którym miejscu blokowało;
https://youtu.be/5X9hBgRgPfg
Tak wyglądało wszystko po demontażu:
Ja blokadę trzpienia zrobiłem przy użyciu pinezki. Nawierciłem dziurę tuz przy trzpieniu, na tyle ciasną żeby pinezka ledwo weszła. Oczywiście pinezka musiał zostać skrócona o kilka milimetrów;
Na zdjęciu powyżej widać już metalowy trzpień pinezki. A na zdjęciu poniżej końcówkę pinezki która widoczna jest na obudowie suwaka. Oczywiście całość po zamontowaniu w aucie będzie niewidoczna.
Na zakończenie jeszcze pokazuje filmik na YT jak suwak pracuje po naprawie. Generalnie wydawać by się mogło że całość do wyrzucenia. Ale dla chcącęgo nic trudnego:
https://youtu.be/Oy2hZx46X6k
Użytkownik tato81 edytował ten post 11 grudnia 2016 - 19:11
#13
Napisano 06 października 2020 - 19:23
Panowie włącznik dmuchawy,ten biało czarny plasticzek,to można gdzieś kupić,bo się pokruszyły,a może ma ktoś numer Ori? Do W201
Użytkownik melfio1 edytował ten post 06 października 2020 - 19:23
#14
Napisano 07 października 2020 - 06:25
A 2018310217 jak by ktoś szukał ,to jest numer Ori.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|