Witam serdecznie, koledzy mam problem z zagłówkami cały czas są w pozycji leżącej ,nie blokują się nawet po podniesieniu ręką. Naciskając przycisk na konsoli słychać pompke że działa. Jak się za to zabrać ? Pozdrawiam Michał.
1
[w140] 3,5 td problem z zagłówkami.
Rozpoczęty przez Michal1977, sty 25 2016 09:12
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 stycznia 2016 - 09:12
#2
Napisano 25 stycznia 2016 - 09:23
Michal1977, Pompka podciśnieniowa służy tylko do kładzenia zagłówków. Podnosić trzeba ręcznie, spróbuj trochę bardziej dynamicznie je pociągnąć do tyłu
#3
Napisano 25 stycznia 2016 - 09:29
Dzięki mOOn za info spróbuje poszarpać
#4
Napisano 28 stycznia 2016 - 12:19
m00n - zartujesz i wprowadzasz w blad ? skad taki pomysl, ze przyciskiem tylko sie sklada, a nie podnosi ?
#5
Napisano 28 stycznia 2016 - 12:49
To żaden błąd w niektórych egzemplarzach przycisk jest tylko jedno stykowy czyli załącz. Czyli działa tylko opuszczanie, a podnoszenia w ogóle brak chyba, że u Ciebie na rysunku jest pokazane opuść i podnieś to wtedy coś nie tak.
u mnie też nie ma podnoszenia bieda w kraju
u mnie też nie ma podnoszenia bieda w kraju
#6
Napisano 28 stycznia 2016 - 13:52
A to ninejszym przepraszam - nigdy bym nie wpadl, ze tu moze byc nawet taki podzial w wyposazeniu, ze czasem nie ma podnoszenia... :0 !!! NIgdy nie widzialem w materialach tego rozroznienia.
#7
Napisano 28 stycznia 2016 - 18:19
pepe1111, Nie słyszałem, żeby podciśnieniowo było realizowanie podnoszenie zagłówków, z tego co kojarzę w egzemplarzach poliftowych było realizowane elektrycznie ale chętnie dowiem się czegoś nowego, bo też nie o wszystkim wiem. U mnie w przed-lifcie jest tylko opuszczanie a raczej opadanie zagłówków a podnosić trzeba ręcznie,
#8
Napisano 28 stycznia 2016 - 18:26
W przedliftach było także podnoszenie - też elektryczne.
#9
Napisano 28 stycznia 2016 - 18:47
Pewnie zależało od (Niemca) co chciał w samochodzie
#10
Napisano 28 stycznia 2016 - 20:36
No ja mam w tym swoim pojezdzie podnoszenie. I nawet nie wiedzialem (a mam go od 10 lat...), ze ono jest elektryczne - myslalem, ze pneumatyczne.
Musialo to byc dostepne od poczatku, bo moj samochod jest jednym z najstarszych egzemplarzy W140 na swiecie, jednym z pierwszych zmontowanych - jak moze wiecie.
[ I zreszta nie Niemiec go wybieral akurat ... ]
Musialo to byc dostepne od poczatku, bo moj samochod jest jednym z najstarszych egzemplarzy W140 na swiecie, jednym z pierwszych zmontowanych - jak moze wiecie.
[ I zreszta nie Niemiec go wybieral akurat ... ]
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Półka z zagłówkami, głośnikami i roletą oryginalną W124 |
Modyfikacje,Tuning | Sid |
|
|
|
[w124] Tylna półka z zagłówkami - montaż |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mieciu_124 |
|
||
[w140] problem z antenami cofania,klamką bagażnika i zagłówkami |
Mercedes S, CL i SEC | MBw140 |
|
|
|
[W124] Wloty wentylacyjne(?) za zagłówkami - brakujący element |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | deredas |
|
||
[W124] Problem z zagłówkami. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Arthur_W124 |
|
|