4
[W124]majsterus w124T 200E 1993
Rozpoczęty przez majsterus, mar 05 2016 21:22
251 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 12 marca 2016 - 22:43
A myślałem, że po prostu ostreczowałeś.
#12
Napisano 12 marca 2016 - 22:50
Nie żebym czepiał się pierdół, bo wóz zacny, ale...
Jeśli jednak uznasz definitywnie, że szkoda go na części i będziesz chciał się nim gdzieś wybrać z jakimiś bambetlami na pace - dolej płynu ZHM.
U góry po wyjęciu gumowatego korka (nie odkręca się, trzeba nim pomanewrować) będziesz miał miarkę min - max.
Patrząc po zbiorniczku - jest trochę poniżej minimum.
Pewnie o tym wiesz i nadaremnie tłukę w klawiaturę, ale wolę "w razie czego" o tym wspomnieć. W zdecydowanej większości kombiaczy na olx tego płynu jest za mało. Ludzie chyba nie wiedzą, że on też ma swoje parametry pracy. Ubytek może oznaczać, że gdzieś cieknie. Albo przewody zardzewiały (jak np. u mnie).
Jeśli jednak uznasz definitywnie, że szkoda go na części i będziesz chciał się nim gdzieś wybrać z jakimiś bambetlami na pace - dolej płynu ZHM.
U góry po wyjęciu gumowatego korka (nie odkręca się, trzeba nim pomanewrować) będziesz miał miarkę min - max.
Patrząc po zbiorniczku - jest trochę poniżej minimum.
Pewnie o tym wiesz i nadaremnie tłukę w klawiaturę, ale wolę "w razie czego" o tym wspomnieć. W zdecydowanej większości kombiaczy na olx tego płynu jest za mało. Ludzie chyba nie wiedzą, że on też ma swoje parametry pracy. Ubytek może oznaczać, że gdzieś cieknie. Albo przewody zardzewiały (jak np. u mnie).
#13
Napisano 12 marca 2016 - 23:00
Nivo raczej nie żyje:D, Trochę płynu zwiało przy rozkręcaniu.... powoli, ale uciekło z rurek, najpierw muszę spalić laka i sprawdzić czy tym da się jeździć
Użytkownik majsterus edytował ten post 12 marca 2016 - 23:01
#14
Napisano 14 marca 2016 - 09:32
Zapalony nową zabawka aż piszczy "Taryfów" jak mrówków
#15
Napisano 14 marca 2016 - 11:00
Wygląda na warty uratowania, bo dziś już jest ciężko o przyzwoite TE.
#16
Napisano 17 marca 2016 - 10:56
Dylemat dnia:
którą???
nr 1
nr 2
i chyba nr 2, pierwszej mi szkoda do tej łachmyty
Się zrobiłem z tym sprzęgłem...wielkie szukanie bo to model przejściowy....
Zwykłe sprzęgło 215mm, Tarcze mam LUK, a docisk SACHS.....
którą???
nr 1
nr 2
i chyba nr 2, pierwszej mi szkoda do tej łachmyty
Się zrobiłem z tym sprzęgłem...wielkie szukanie bo to model przejściowy....
Zwykłe sprzęgło 215mm, Tarcze mam LUK, a docisk SACHS.....
Użytkownik majsterus edytował ten post 17 marca 2016 - 11:02
#18
Napisano 20 marca 2016 - 00:34
Myślałem, że jednak zastreczowałeś.
#20
Napisano 21 marca 2016 - 20:22
Też szukam ale do 2.3, znalazłem tylko zestaw naprawczy A 2014900037, same gumy to chyba N000440009103.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
Problem z czujnikiem położenia wału W124 m102 200e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | JACA213 |
|
||
[W124] Czarownica 2.2E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Czarownica |
|
||
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|
||
Wymiana skrzyni biegów w 124, 200E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | FilipeM |
|