Skocz do zawartości




[W124]majsterus w124T 200E 1993


251 odpowiedzi w tym temacie

#231 Gość_klisza_


  • Na forum od: --

Napisano 26 maja 2017 - 13:18

Wyciągnij termostat i zobacz, masz tam napisane. Jakby miała być niższa, to by się wcześniej otwierał i przełączał na duży obieg, jakby miała być wyższa, to przeciwnie. Nie ma tu zbyt dużej filozofii



#232 Offline   remmy87


  • Postów: 83
  • Na forum od: 12 mar 2016
  • Miejscowość: WLKP
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Renault

Napisano 26 maja 2017 - 14:16

Chodziło mi o wskazania na zegarach

#233 Gość_klisza_


  • Na forum od: --

Napisano 26 maja 2017 - 15:06

Idealnie strzałka poziomo, ale z racji konstrukcji układu chłodzenia i czynników zewnętrznych może się podnieść i wiskoza - ewentualnie dodatkowe wentylatory przed chłodnicą powinny ją zbić. Jak jest niżej niż 80 to prawdopodobnie termostat jest cały czas otwarty i płyn leci dużym obiegiem.

#234 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 26 maja 2017 - 21:26

No ale nie leci dużym obiegiem :D I co teraz? :D

#235 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 26 maja 2017 - 21:40

Idealnie jest kiedy wskazówka przecina górny brzuszek ósemki.

#236 Offline   inutile


  • Postów: 1 458
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 maja 2017 - 22:40

Wyświetl postUżytkownik klisza dnia 26 maja 2017 - 15:06 napisał

Jak jest niżej niż 80 to prawdopodobnie termostat jest cały czas otwarty i płyn leci dużym obiegiem.

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 26 maja 2017 - 21:26 napisał

No ale nie leci dużym obiegiem I co teraz?
W moim miałem tak, że przy minusowych temperaturach (od razu grzanie na full) i jeździe w korkach na krótkich odcinkach silnik był permanentnie niedogrzany. Dopiero jak dałem mu w palnik to temperatura nabierała prawidłowej wartości. Termostat zmieniany niedawno. Przy normalnych temperaturach i normalnej jeździe bez korków jest ok.

Użytkownik inutile edytował ten post 26 maja 2017 - 22:43


#237 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 27 maja 2017 - 06:19

A u mnie wszystko działa :D

#238 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 29 maja 2017 - 00:47

To że działa u ciebie nie oznacza że inni też nazwą taki stan rzeczy działaniem :metal:


p.s. historia zatacza kręgi i poduszka to tez jest brabus tak jak prawidłowa jest tem :czujnik:

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 29 maja 2017 - 00:48


#239 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 29 maja 2017 - 12:01

Wyświetl postUżytkownik klisza dnia 26 maja 2017 - 13:11 napisał

Możliwe, że temperatura jest idealna, książkowa, wzorowa, zwał jak zwał. Tylko, że zrobiłeś zdjęcie kilka minut wcześniej, bo tu ewidentnie się jeszcze nie nagrzał do temperatury otwarcia termostatu ;)
Tak ma być, zdaje się 87*C (przynajmniej tak miałem w m102, m103, om602 i mam w m104 - ale pewnie mam źle)

Dołączona grafika
Ewidentnie jest za wysoka, w każdym z moich Mercedesów, temperatura nie jest tak wysoka, ani w 2,5D ani w 230E, ani E200, ani w 400E. We wszystkich wskazówka wychodzi o połowę grubości wyżej niż pasek 80.

#240 Gość_klisza_


  • Na forum od: --

Napisano 29 maja 2017 - 12:08

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 26 maja 2017 - 06:22 napisał

Wisco wymienione i od razu temperatura wzorowa.
Dołączona grafika

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 29 maja 2017 - 12:01 napisał

Ewidentnie jest za wysoka, w każdym z moich Mercedesów, temperatura nie jest tak wysoka, ani w 2,5D ani w 230E, ani E200, ani w 400E. We wszystkich wskazówka wychodzi o połowę grubości wyżej niż pasek 80.

No to pisałem, że skoro mówisz, że masz idealną temperaturę to wrzuciłeś zdjęcie zanim się motor nagrzał, bo pierwszy zacytowany post raczej wyklucza to, co napisałeś w drugim








Podobne tematy Zwiń