Wymontowac i wrzucic na kilka cykli po 5 minut do myjki ultradzwiekowej.
To moze zluzowac zapieczone zapadki w bebnie zamka.
1
[w201] Nie przekręcający sie kluczyk
Rozpoczęty przez Nefr, mar 10 2016 18:00
38 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 01 lutego 2018 - 12:03
#12
Napisano 02 lutego 2018 - 10:40
A jakby wlać do środka np benzynę. Może pomóc?
#13
Napisano 02 lutego 2018 - 10:54
Tak, ale tylko jeśli po wlaniu przytknie do zamka zapaloną zapałkę.
Po co zadajesz pytanie jak coś zrobić, skoro po otrzymaniu odpowiedzi zamiast wziąć się do pracy, to siedzisz i wydziwiasz?
Po co zadajesz pytanie jak coś zrobić, skoro po otrzymaniu odpowiedzi zamiast wziąć się do pracy, to siedzisz i wydziwiasz?
#14
Napisano 02 lutego 2018 - 11:29
Po pierwsze to nie wydziwiam
Po drugie to nie jest moje
Po trzecie nie posiadam myjki ultradźwiękowej
Po drugie to nie jest moje
Po trzecie nie posiadam myjki ultradźwiękowej
#15
Napisano 02 lutego 2018 - 11:52
Wydziwiasz.
Po 1 benzyna jest lichym środkiem penetrującym.
Po 2 wlasność jest tu nieistotna, skoro Ty pytasz o poradę, Tobie jest ona udzielana.
Po 3 ja nie posiadam krowy, a codziennie pijam mleko. Cudotworzę?
Po 1 benzyna jest lichym środkiem penetrującym.
Po 2 wlasność jest tu nieistotna, skoro Ty pytasz o poradę, Tobie jest ona udzielana.
Po 3 ja nie posiadam krowy, a codziennie pijam mleko. Cudotworzę?
#16
Napisano 03 lutego 2018 - 11:34
Jeżeli bębenek zamka nie był kilka lat ruszany to korozja już tam swoje zrobiła "na sucho" i może być duży problem z jego uzdatnieniem. Czemu nie chcesz wyciągnąć zamka? Przecież to proste! W takiej sytuacji zapomnij o benzynie i WD40 bo to nic nie da - to nie są specyfiki do tego. Wyjmij zamek, wrzuć go na noc do kibla z ropą i niech "odpuszcza". Jeżeli jakimś cudem uda się wsunąć kluczyk do wkładki, to wielokrotnie trzeba go wsuwać i wyciągać jednocześnie zanurzając wkładkę do ropy żeby wypłukać zanieczyszczenia i produkty korozji. Potem zamek trzeba wydmuchać (osuszyć) i nasmarować odpowiednim smarowidłem do zamków.
#17
Napisano 05 lutego 2018 - 07:51
@Gerri
Kluczyk się wsuwa bez problemu. Chodzi o to, że nie chce się przekręcić. Może i masz rację z tym wyjęciem zamka. Mógłbyś mi podać tak w kilku punktach, jak go wyciągnąć bo na forum nie widzę nigdzie instrukcji. Wykręcenie trzech śrub po zdjęciu plastikowego el. maskującego, odłączenie centralnego zamka i już wyjdzie???
Kluczyk się wsuwa bez problemu. Chodzi o to, że nie chce się przekręcić. Może i masz rację z tym wyjęciem zamka. Mógłbyś mi podać tak w kilku punktach, jak go wyciągnąć bo na forum nie widzę nigdzie instrukcji. Wykręcenie trzech śrub po zdjęciu plastikowego el. maskującego, odłączenie centralnego zamka i już wyjdzie???
#18
Napisano 05 lutego 2018 - 08:38
Wszystko OK, tylko znowu nie wiadomo, co to za auto. Trudno mi zakładać, że masz w profilu auto sąsiada...
Skoro piszesz o trzech śrubach to pewnie 124
Tak - ściągamy plastikowe pokrycie tylnego pasa, wykręcamy trzy śrubki widoczne od strony bagażnika, odpinamy kable centralnego (i drugi - od komfortu jeżeli jest). Odkręcamy siłownik centralnego (dwa blachowkręty) żeby się lekko przesuwał lewo/prawo.
Zamek składa się z dwóch części: dolnej (z dolną śrubką) i górnej (z dwoma śrubkami) Łapiemy zamek palcami i ściskamy go w kierunku pionowym. Tak, żeby dolna część poszła do góry - a górna w dół. Na ile się będzie dało - czasami to parę milimetrów, czasami więcej lub mniej. Zamek przez to zrobi się "mniejszy" i łatwiej wyjdzie przez otwór w tylnym pasie.
I teraz tak: zamek mamy lekko wysunięty, musimy rozpiąć połączenie siłownika pneumatycznego ze złotym (w kolorze) cięgnem biegnącym w kierunku zamka. W tym celu łapiemy ręką taką plastikową, stożkową rurkę na połączeniu siłownika z cięgnem i zesuwamy tą rurkę W STRONĘ KORPUSU siłownika . Jak to zrobisz, to zobaczysz co dalej. Zamek jest twój. Do zanurzania możesz zamek bez żadnego ryzyka rozdzielić na dwie części i zanurzać tylko tą, co trzeba.
Przy montażu ustawiamy składanie cięgna tak, żeby były widoczne z zewnątrz jeden, dwa zwoje na złotym cięgnie natomiast wysokość zamka w tylnym pasie ustawia się według potrzeb wykorzystując GÓRNE owalne otwory śrub mocujących. Dolny otwór ustawia centrycznie bębenek w osi otworu w tylnym pasie.
Uffffff........ Za ten czas co się produkuję to bym co najmniej pięć zamków wyciągnął...
Skoro piszesz o trzech śrubach to pewnie 124
Tak - ściągamy plastikowe pokrycie tylnego pasa, wykręcamy trzy śrubki widoczne od strony bagażnika, odpinamy kable centralnego (i drugi - od komfortu jeżeli jest). Odkręcamy siłownik centralnego (dwa blachowkręty) żeby się lekko przesuwał lewo/prawo.
Zamek składa się z dwóch części: dolnej (z dolną śrubką) i górnej (z dwoma śrubkami) Łapiemy zamek palcami i ściskamy go w kierunku pionowym. Tak, żeby dolna część poszła do góry - a górna w dół. Na ile się będzie dało - czasami to parę milimetrów, czasami więcej lub mniej. Zamek przez to zrobi się "mniejszy" i łatwiej wyjdzie przez otwór w tylnym pasie.
I teraz tak: zamek mamy lekko wysunięty, musimy rozpiąć połączenie siłownika pneumatycznego ze złotym (w kolorze) cięgnem biegnącym w kierunku zamka. W tym celu łapiemy ręką taką plastikową, stożkową rurkę na połączeniu siłownika z cięgnem i zesuwamy tą rurkę W STRONĘ KORPUSU siłownika . Jak to zrobisz, to zobaczysz co dalej. Zamek jest twój. Do zanurzania możesz zamek bez żadnego ryzyka rozdzielić na dwie części i zanurzać tylko tą, co trzeba.
Przy montażu ustawiamy składanie cięgna tak, żeby były widoczne z zewnątrz jeden, dwa zwoje na złotym cięgnie natomiast wysokość zamka w tylnym pasie ustawia się według potrzeb wykorzystując GÓRNE owalne otwory śrub mocujących. Dolny otwór ustawia centrycznie bębenek w osi otworu w tylnym pasie.
Uffffff........ Za ten czas co się produkuję to bym co najmniej pięć zamków wyciągnął...
Użytkownik Gerri edytował ten post 05 lutego 2018 - 08:44
#19
Napisano 05 lutego 2018 - 08:51
Dzięki Gerii. Tak, znajomy tez ma 124. Coś będziemy razem kombinować w wolnym czasie
#20
Napisano 07 lutego 2018 - 07:06
Jak na razie to kąpiel w ropie nie pomaga. Coś mi się wydaje, że tego zamka nie da się rozruszać bez rozbiórki.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Brak kontrolki SRS przy przekręcaniu kluczyka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Filip02052000 |
|
||
[w124] centralny zamek z kluczyka działa kiedy chce |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Woyu |
|
||
Zagubiony jedyny kluczyk immo, nie uruchomię samochodu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | grafplast |
|
||
[w201/w124] Brak zasilania 0 reakcji po przekręceniu kluczyka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pasiasty |
|
|
|
Zablokowane drzwi z kluczykami w środku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | intrudervs14 |
|