Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Nie wkręca się na maksymalne obroty


63 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   Wichu


  • Postów: 441
  • Na forum od: 25 lip 2014
  • Miejscowość: Hirtshals
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SE 1991
  • Inne auto:A208 CLK320 Elegance 1999

Napisano 12 czerwca 2016 - 15:34

Pdizoluj kawałek wiązki przy przepływce i przy czujnikach i spróbuj "połamać" kable- będziesz wiedział czy nadaje się do regeneracji. Sprawdż bezpieczniki na module asr ( i gniazda czy nie są zaśniedziałe). Sprawdź wtyczki i gniazda przy sterownikach. Jeśli nie lutowałeś nigdy kabli to daj komuś wiązki do zrobienia. Jak bedziesz sam wymieniał to pamiętaj że we wtyczkach też są kable i wyglądają tak samo- do samego pinu trzeba je wymienić rozcinając wtyczki i klejąc je po robocie. Ja swojego nie odpalałem na uszkodzonej wiązce, bo jak zacząłem ruszać wszystkim wkoło to tylko wióry leciały i została goła miedź- przed dotykaniem kabli "na oko" wyglądało w "miarę dobrze".

Użytkownik Wichu edytował ten post 12 czerwca 2016 - 15:36




#62 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 czerwca 2016 - 15:45

Najszybciej bez kombinowania stan wiązki można ocenić przy wtyczkach magnesów zmiennych faz rozrządu. Bezpieczniki są tylko na "Base module" ;) - odpowiada on za dystrybucje zasilania na pozostałe moduły, za kick-down i pracę sprężarki klimatyzacji. Regenerując wiązkę silnika polecam przeprowadzić taką samą operację na wiązce przepustnicy - jest trochę roboty z jej demontażem, ale tam sytuacja ze stanem izolacji jest taka sama. Przy demontażu przepustnicy jest spora (a w zasadzie to pewne) szansa, że trzeba będzie wymienić grube przewody odmy. Koszt ok 350 zł.

#63 Offline   Wichu


  • Postów: 441
  • Na forum od: 25 lip 2014
  • Miejscowość: Hirtshals
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SE 1991
  • Inne auto:A208 CLK320 Elegance 1999

Napisano 12 czerwca 2016 - 15:47

Fakt- na base module;)
Tylko że ta wiązka na silniku jest odponana po drodze o ile się nie mylę i jest łatwa do wymiany, i nawet jak ktos to zrobił już to niekoniecznie wymienił wiązki przepływek i przepustnic itd.

Użytkownik Wichu edytował ten post 12 czerwca 2016 - 15:51


#64 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 13 czerwca 2016 - 06:15

Looney, U mnie też tak to wyglądają obroty jak wywala ASR. Najprawdopodobniej jest to wadliwy moduł E-gas albo sama przepustnica już nie domaga.

Użytkownik m00n edytował ten post 13 czerwca 2016 - 06:15









Podobne tematy Zwiń