2
[W124] Sawyer 300E 1991, "Klamot"
Rozpoczęty przez Sawyer, kwi 08 2016 21:34
694 odpowiedzi w tym temacie
#351
Napisano 16 marca 2017 - 23:06
Jak w gelandzie były to 100% oryginał
#352
Napisano 17 marca 2017 - 06:53
Ale tylko brabusa. Reszta to wszystko podróby i szajs.
#353
Napisano 17 marca 2017 - 07:47
Użytkownik impex dnia 16 marca 2017 - 18:51 napisał
maciejd, Już myślałem,że autoskup zabrał tego zgnitego strupa od Ciebie..
Użytkownik w0jta5 dnia 16 marca 2017 - 21:56 napisał
Ori niemieckie patyki kupione za niemieckie ojrasy!
#354
Napisano 17 marca 2017 - 08:02
Nie martw się mają logo brabusa? Niech zazdraszczają, bo takich nigdy mieć nie będą. Potrafią tylko szczekać Co można odnieść do starego powiedzenia, które mówi: " krowa, która dużo ryczy, mleka nie daje "
#356
Napisano 17 marca 2017 - 08:31
Użytkownik majsterus dnia 17 marca 2017 - 08:02 napisał
Nie martw się mają logo brabusa? Niech zazdraszczają, bo takich nigdy mieć nie będą. Potrafią tylko szczekać Co można odnieść do starego powiedzenia, które mówi: " krowa, która dużo ryczy, mleka nie daje "
A było tak fajnie, to musiałeś tu przyleźć.
Idź umyj karcherem jakiegoś klasyka perłę kolekcjonerską, czy napastuj cifem jakąś skórę jedyną taką oryginalną na kierownicy. Ty będziesz szczęśliwy, my będziemy zadowoleni. Nie bądź taki, przysłuż się ogółowi.
#357
Napisano 17 marca 2017 - 08:31
Super super, idź lepiej sprawdź jak ci mercedesa skręcają....
#358
Napisano 17 marca 2017 - 08:44
Użytkownik majsterus dnia 17 marca 2017 - 08:02 napisał
Niech zazdraszczają, bo takich nigdy mieć nie będą.
#359
Napisano 17 marca 2017 - 08:49
Panowie, temat dotyczy [W124] Sawyer 3.0E 1991, "Klamot" i tego się trzymajmy. O brabusach są inne tematy.
#360
Napisano 18 maja 2017 - 14:26
Awaria! Niedyspozycja! Bulbulator zszedł. A miał 4 miesiące.
Wykluczyłem na początek fabryczne uszkodzenie, bo byłby umarł szybciej. Najpierwsze co? Ładowanie oczywiście- na jałowym rozgrzanym bez świateł 14,02 V. Nieźle, to nie to.
Drugie- pobór mocy. I tutaj łubudu, 100 mA. Chwyciliśmy z majstrem, ja za miernik on za puchę i 6 bezpieczników później wyrok- fuse no. 9. Szpenio luknął tylko w rozpiskę, wsiadł na 16 sekund do auta i po wyjściu kazał zmierzyć.
8 mA. Kabelek od radia.
Ostatnie 499.2 km to średnio 11.5 litra/100.
Pochwalony
Wykluczyłem na początek fabryczne uszkodzenie, bo byłby umarł szybciej. Najpierwsze co? Ładowanie oczywiście- na jałowym rozgrzanym bez świateł 14,02 V. Nieźle, to nie to.
Drugie- pobór mocy. I tutaj łubudu, 100 mA. Chwyciliśmy z majstrem, ja za miernik on za puchę i 6 bezpieczników później wyrok- fuse no. 9. Szpenio luknął tylko w rozpiskę, wsiadł na 16 sekund do auta i po wyjściu kazał zmierzyć.
8 mA. Kabelek od radia.
Ostatnie 499.2 km to średnio 11.5 litra/100.
Pochwalony
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|
|
[W124] Vontage 2.0 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vontage |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|