Pasek osprzetu zdejm Pan i rundke dookola komina strzel. Bedziesz wiedzial na setke,czy rozrzad, czy osprzet.
2
[W124] Sawyer 300E 1991, "Klamot"
Rozpoczęty przez Sawyer, kwi 08 2016 21:34
694 odpowiedzi w tym temacie
#421
Napisano 02 listopada 2017 - 09:23
#422
Napisano 02 listopada 2017 - 09:52
Jednak jeden ząbek za daleko napięty był. A może i dwa. Kurcze jak, kiedy, dlaczego... A 70 kilometrów przejechał
#423
Napisano 02 listopada 2017 - 10:06
Czyli sytuacja opanowana? To git.
#424
Napisano 02 listopada 2017 - 11:03
Pojeździmy, posłuchamy.
#425
Napisano 04 listopada 2017 - 12:52
Pojeździliśmy, posłuchaliśmy.
Rozrząd cicho, wspomaganie cicho, pompa cieczy cicho!
Alernator zaczął grzechotać
Było mi ruszać skoro działało... Ale jeszcze gorsze, że przez te 300 kilometrów zawiesił mi się parę razy (po zatrzymaniu w miejscu na D lub już po wrzuceniu P) na za wysokich obrotach (D 750, P 900). Wystarczy tylko zmienić przełożenie i z powrotem- i już obroty w normie (D 600, P750).
Przycinka ZPD albo potencjometr pewnie nie, bo obadałem. Rozstrojona dawka też nie. Srebrny nie. Pełnej mocy jeszcze nie rozwijałem, pali na 5, spala jak narazie mocne 10,7 po emerycku we wioskach.
Hmm?
Zdjęcie dla uwagi
Rozrząd cicho, wspomaganie cicho, pompa cieczy cicho!
Alernator zaczął grzechotać
Było mi ruszać skoro działało... Ale jeszcze gorsze, że przez te 300 kilometrów zawiesił mi się parę razy (po zatrzymaniu w miejscu na D lub już po wrzuceniu P) na za wysokich obrotach (D 750, P 900). Wystarczy tylko zmienić przełożenie i z powrotem- i już obroty w normie (D 600, P750).
Przycinka ZPD albo potencjometr pewnie nie, bo obadałem. Rozstrojona dawka też nie. Srebrny nie. Pełnej mocy jeszcze nie rozwijałem, pali na 5, spala jak narazie mocne 10,7 po emerycku we wioskach.
Hmm?
Zdjęcie dla uwagi
#426
Napisano 04 listopada 2017 - 16:44
Sterownik do wymiany
#427
Napisano 04 listopada 2017 - 20:07
Osh Ty
#428
Napisano 04 listopada 2017 - 23:36
Ja to bym jeszcze przekaźnik sprawdził... tak profilaktycznie
#429
Napisano 07 listopada 2017 - 11:16
Chłodnica mi cieknie o.O
Chłodnica już mi nie cieknie
To jest dziadostwo...
Badziewie do badziewia
Czekam sobie na Nissensa bo za Behra bym musiał w ASO dać 1500 zł. Już biegnę... Tak sobie z dnia na dzień puścił litr płynu, a przecież tydzień temu miałem ją na wierzchu i nic.
Miała być wymiana uszczelki, z tego zrobiła się profilaktycznie pompa i rozrząd, na to wszystko "za jednym zamachem"kilka plasticzków a idzie jeszcze ciągle dalej
Jak dojeżdżę jeszcze z 300 kilometrów to mam plan wyhamować Klamota, obaczym czy troska się opłaca czy balerony mają to w nosie i jeżdżą zawsze tak samo
Chłodnica już mi nie cieknie
To jest dziadostwo...
Badziewie do badziewia
Czekam sobie na Nissensa bo za Behra bym musiał w ASO dać 1500 zł. Już biegnę... Tak sobie z dnia na dzień puścił litr płynu, a przecież tydzień temu miałem ją na wierzchu i nic.
Miała być wymiana uszczelki, z tego zrobiła się profilaktycznie pompa i rozrząd, na to wszystko "za jednym zamachem"kilka plasticzków a idzie jeszcze ciągle dalej
Jak dojeżdżę jeszcze z 300 kilometrów to mam plan wyhamować Klamota, obaczym czy troska się opłaca czy balerony mają to w nosie i jeżdżą zawsze tak samo
#430
Napisano 07 listopada 2017 - 11:47
Sterownik miałeś wymienić, nie chłodnice!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|
|
[W124] Vontage 2.0 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vontage |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|