[W124] maciejbenz 2.6E 1993
#11 Gość_klisza_
Napisano 14 lipca 2016 - 10:44
Kolega akurat wystawił aukcję z radiem, które miałeś fabrycznie
http://allegro.pl/Sh...item=6341112504
#12
Napisano 19 lipca 2016 - 20:46
#13
Napisano 25 sierpnia 2016 - 19:36
Cytat
Zwykły Karcher plus płyn do mycia silników K2 Akra. Daje rade.
W końcu wyrwałem jeden dzień, żeby przy nim pogrzebać. Jak zawsze naprawiając jedno zepsułem drugie, ale od początku.
Pod maską zawitała nowa cewka Bosch. Uziemienia i styki poprawione drobnym papierem ściernym.
Nowe vs stare
Małe czyszczenie rozdzielacza i palca. Tu jeszcze przed.
Przeczyszczony, ale przy najbliższej okazji wpadnie nowy, bo ten już wizualnie się kończy. Swoją drogą kto to wymyślił tą idiotyczną osłonkę w M103, palce można połamać odkręcając rozdzielacz.
Teraz co popsułem .
Samochód przyjechał na własnych kołach na benzynie. Gazu nie testowałem. Po wywaleniu spod maski parowników i innych elementów składowych kuchenki bestia zamiast być wdzięczna nie chce palić!
Iskra - jest
PIN30 pod przekaźnikiem pompy - dioda świeci
zwarcie PINu 30 z 87 - pompa milczy
przekaźnik włożony - pompa milczy
Swoją drogą sam przekaźnik jest interesujący. 89 8182 000, Made in Hungary w 2001 roku. Jakiś zamiennik? Nigdzie znaczka gwiazdy.
Panowie, co to może być? Nie mam na razie jak się wczołgać pod samochód, więc muszę założyć, że pompa jest ok. Sprawdzając obieg między 30 i 87 pinem nie ma kontaktu. Jest jakiś typowy patent w W124 gdzie zatem ten kabelek z 87 idzie? Domyślam się, że do jakiegoś przekaźnika LPG, który wyfrunął . Ktoś coś?
Aha, korektor oktanowy przelączony na S (był na N).
Użytkownik maciejbenz edytował ten post 25 sierpnia 2016 - 19:38
#14
Napisano 25 sierpnia 2016 - 20:18
#15
Napisano 25 sierpnia 2016 - 20:26
Użytkownik m104 dnia 25 sierpnia 2016 - 20:18 napisał
Dzięki serdeczne! Jutro wypruwam kostki przekaźników i zobaczę gdzie mi uciekł ten 87.
#16
Napisano 25 sierpnia 2016 - 20:30
#18
Napisano 26 sierpnia 2016 - 18:37
#19
Napisano 26 sierpnia 2016 - 20:30
Użytkownik m104 dnia 26 sierpnia 2016 - 18:37 napisał
Kolejna paczka do montażu
A tutaj miły smaczek, poduszki kierowcy i pasażera serwisowane w 2002 roku. Z teco co wiem, to kolejny serwis powinienem zrobić za -4 lata...
Bonus z odpalania. Po włożeniu przekaźników i względnego skręcenia dolotu i podciśnień było już o wiele lepiej.
https://www.youtube....bed/nJN0xEt1ezA
Użytkownik maciejbenz edytował ten post 26 sierpnia 2016 - 20:31
#20
Napisano 26 sierpnia 2016 - 20:48
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
[W124] Czarownica 2.2E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Czarownica |
|
||
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|
||
[W124] Kolber E280 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Kolber |
|
||
[W124] Filip02052000 2.2E 1993 "Krokodyl" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Filip02052000 |
|