[W124] maciejbenz 2.6E 1993
#31
Napisano 24 listopada 2016 - 20:30
#32
Napisano 25 listopada 2016 - 12:27
Z VINU wynika, że zamiennie podejdzie też 3.92.
#33
Napisano 29 listopada 2016 - 20:26
Chyba dałem ciała i ustrzeliłem fotkę z numerem obudowy dyfra a nie sam numer dyfra... Mniejsza z tym póki co bo nastała cisza i teraz słyszę, że to łożyska kół robiły 90% tego ikarusowego odgłosu. Luzy takie, że można palca wsadzić . Jutro wlatują nowe. Przepraszam wrażliwych za syf pod spodem. Umówmy się, że ta warstwa pyłu i piachu to naturalny baranek do momentu aż mechanicznie będzie ok.
#35
Napisano 02 grudnia 2016 - 11:17
Użytkownik inutile dnia 29 listopada 2016 - 23:28 napisał
Zalany zgodnie ze sztuką, czyli aż wylewał się z otworku rewizyjnego.
Drogi pamiętniczku, po wrzuceniu nowych łożysk kół kierownik słyszy już tylko świst łożyska podpory wału i zmęcznone łożysko pompy wody. Podpora 'wymieni się' przy pierwszej opcji podjechania na kanał, pompa czeka na półce na kilka dni wolnego. Za dwa tygodnie wymieniam przewody hamulcowe od pompy ABS aż do samych zacisków hamulcowych. Elastyczne mam, miedziane ogarnie znajomy mechanior.
Z nową pompą wpadnie pewnie nowe wisko, bo kręci się cały czas - do sprawdzenia.
Aha i samochód przechodzi w tryb daily car. Zmobilizuje mnie to do częstszego wyjmowania pieniędzy z konta .
Użytkownik maciejbenz edytował ten post 02 grudnia 2016 - 11:18
#36
Napisano 03 grudnia 2016 - 00:44
Użytkownik maciejbenz dnia 02 grudnia 2016 - 11:17 napisał
Nie zrobili tego auta aby tylko kurz przecierać w garażu, modlić się do niego, gapić się po pijaku i wypuszczać na powierzchnię tylko celem przepalenia.
Zrobili go po to, by jeździł i tym samym wystawia sobie najlepsze świadectwo - tyrając 365 dni/rok, jak nowy VW wzięty w leasing nie ustępując mu niezawodnością, ba, czasami ją przewyższając...
Użytkownik inutile edytował ten post 03 grudnia 2016 - 00:46
#37
Napisano 03 grudnia 2016 - 16:19
#38
Napisano 03 grudnia 2016 - 22:42
Daily car zatankowany. Miał jechać na myjnię, bo na całym ciele ma odciski palców kilku lokalnych mechaników i tygodniowy szlam z ulicy. Nie pojechał bo słońce zgasło i zaczął padać śnieg. Ogólnie jestem zadowolony, idzie to jakoś powoli w dobrym kierunku (tak, wg mnie).
#39
Napisano 03 grudnia 2016 - 23:17
Użytkownik maciejbenz dnia 03 grudnia 2016 - 22:42 napisał
No no, wacha z Shella... zawsze odganiam tych pracowników chcących odebrać mi przyjemność z tankowania!
Raz dałem mu zatankować, poszedłem do kasy... okazało się, że pracownik zalał mi v-powera choć chciałem zwykłą...
Ja to bym zamontował zbiornik 90l. + kanistry i latał po ropę do ruskich Niestety mam za daleko
Użytkownik inutile edytował ten post 03 grudnia 2016 - 23:18
#40
Napisano 08 grudnia 2016 - 22:16
Użytkownik inutile dnia 03 grudnia 2016 - 23:17 napisał
Z braku pogody siedzę i dłubię w cieple. Sterownik centralki z pilota (a co se będę żałować ) polutowany i gotowy do włożenia pod kanapę a na stanowisko wjechało takie coś
Albo końcówki mocy do wymiany albo testowy głośnik trup. Walka trwa, potrzebny multimetr.
Użytkownik maciejbenz edytował ten post 08 grudnia 2016 - 22:17
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
[W124] Czarownica 2.2E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Czarownica |
|
||
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|
||
[W124] Kolber E280 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Kolber |
|
||
[W124] Filip02052000 2.2E 1993 "Krokodyl" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Filip02052000 |
|